Jan Smitquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben wel blij dat ik één week heb gezegd voor mijn UI en het niet heb overgelaten aan een poll of zoiets.
Dat zou wel heel dom zijn inderdaad, vooral als je dan een UI van een of andere kutspeler moet nemen. Ik noem, compleet random, een Gudelj bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben wel blij dat ik één week heb gezegd voor mijn UI en het niet heb overgelaten aan een poll of zoiets.
SyntixAFCAquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Een of andere debiel heeft met de OP lopen kloten.
syntixquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Een of andere debiel heeft met de OP lopen kloten.
Roland doet alleen indiaantjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen begrijp ik dus?
Ze lijkt op een hamster, JRquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen begrijp ik dus?
Mijn godquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja en onder De Boer loopt ie vast
De Boer is gewoon niet zo'n heel goede trainer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Die zegt het liefst alles voor, dus creatieve spelers functioneren niet dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker opportunistisch weer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
En dan hebben ze zo'n sukkel als Sinkgraven gekocht
Sinkgraven en Andersen kunnen prima samenspelenquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
En dan hebben ze zo'n sukkel als Sinkgraven gekocht
Younes heeft een redelijke wedstrijd gespeeld volgens Frank , teveel man gepasseerd voor een voldoendequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zegt het liefst alles voor, dus creatieve spelers functioneren niet dan.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Hanna(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Hier nog de actie van Moreno
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat beoordeeld door de scheids van dienst?
Terug naar Jong Ajax om meer gehersenspoeld te worden dat je geen balverlies mag lijden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes heeft een redelijke wedstrijd gespeeld volgens Frank , teveel man gepasseerd voor een voldoende
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Bij Willem 2 wordt toch iets minder van je gevraagd dan bij Ajax
Lekker hoor, z'on balletje breedquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terug naar Jong Ajax om meer gehersenspoeld te worden dat je geen balverlies mag lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |