P is altijd makkelijk te vinden. Pietgod.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan de R bijna nooit vinden...
Jammerquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe voorspelbaar
Ado geeft een voorsprong weer weg.
Hoe kan het dat hij zo veel scoort terwijl hij zo traag en log is? Doet overal tien keer zo lang over als een normale spits.quote:
Op naar Sittard dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Degradatie kandidaat, ik zeg het je.
Paxcon is helemaal geen homo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Paxcon staat aan mijn kant.
Zuiverloon speelde echt slecht. Korte is ook geen Messi maar slechter kan het er niet van worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En Ado doet er even een kut wissel achteraan.
Daar ben ik het 100% mee eens. Ik mag die kerel niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:28 schreef Oldground het volgende:
Weghorst is zo'n triest figuur...
Geen schande.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Verliezen uit bij de nummer twee kan gebeuren
Dat is fijn om te horenquote:
Ja er staan blijkbaar wat vluchtelingen nog buiten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef Pascalus het volgende:
Hebben ze een deurbel in dat stadion?
Ik denk dat hij een beetje uh... mad is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom reageer je eigenlijk op 90% van de reacties die niet positief over PSV zijn?
Omdat ik mij afvraag waarom hij weer bedoelt?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom reageer je eigenlijk op 90% van de reacties die niet positief over PSV zijn?
Het zit diep.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zag je zijn armen omhoog gaan toen hij neerviel? Dat is een reflex als je bewusteloos raakt. Dus ja, die was echt weg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whaha KoeKoeK, die ligt echt KO ook.
Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik mij afvraag waarom hij weer bedoelt?
Geweldig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe speelt de nieuwe Dzsudzsak, Lestienne?
Ja. Klopt. Zelf ook aan boksen gedaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zag je zijn armen omhoog gaan toen hij neerviel? Dat is een reflex als je bewusteloos raakt. Dus ja, die was echt weg.
Zag je die pass?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Het is meer een Manolev hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Dikke 10quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Vandaag lekker goaltje joh. Iedereen dacht dat er een voorzet kwam en hij peert hem er gewoon zelf in.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:32 schreef Ramboetan het volgende:
Sheraldo Becker hadden beter niet kunnen verhuren. al 3 goals en 4 assists als ik me niet vergis.
Ik voel overeenkomsten met jou en haxballquote:
Hahaha hoe madquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je weer Ajax supporter trouwens?
Moet dat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je weer Ajax supporter trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |