SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 23 september 2015 08:51 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Dudequote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Zielige verhalen om een prijs in de wacht te slepen, kende ik al. Maar nu zag ik voor het eerst een zielig verhaal als dit blijkbaar niet gelukt is. Waarom?
Dit inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2015 17:39 schreef Seam het volgende:
Of je koopt het gewoon wat eerderWachten op een prijsvraag terwijl iemand ieder moment kan overlijden
Tijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Wat was het sowieso? Wat ga je in godsnaam kopen voor iemand die op sterven ligt?
Die dingen liggen voor 1 euro bij de Actionquote:Op woensdag 23 september 2015 20:16 schreef Mieshka het volgende:
Het was een kleurboek voor volwassenen, wat waarschijnlijk nog geen tientje kost om zelf te kopen. Sowieso een raadsel wat iemand die blijkbaar zo ziek was daar aan heeft.
Erg treurig allemaal weer.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:16 schreef Mieshka het volgende:
Het was een kleurboek voor volwassenen, wat waarschijnlijk nog geen tientje kost om zelf te kopen. Sowieso een raadsel wat iemand die blijkbaar zo ziek was daar aan heeft.
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Zielige verhalen om een prijs in de wacht te slepen, kende ik al. Maar nu zag ik voor het eerst een zielig verhaal als dit blijkbaar niet gelukt is. Waarom?
Ik vind Klantenservice steeds groffer worden. Ik ben er wel klaar meequote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Klantenservice mag bekend zijn, maar hun laatste is wel heel erg![]()
http://teamklantenservice(...)en-stoeptegelterreur
Ik vind het een gepaste reactie van Klantenservice. Dergelijke mongolen snappen alleen duidelijke taal.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind Klantenservice steeds groffer worden. Ik ben er wel klaar mee
Wat een domme gast, die verdient niet beterquote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Klantenservice mag bekend zijn, maar hun laatste is wel heel erg![]()
http://teamklantenservice(...)en-stoeptegelterreur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
De laatste 4/5 waren erg vergezocht, deze is wel weer redelijk geniaal.Je moest eens weten hoeveel domme mensen er op Internet kunnen. Dit is nog vrij normaal helaas en ik heb wel eens erger gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Inderdaad, whaaromquote:Op donderdag 24 september 2015 10:41 schreef zeefje het volgende:
Vrienden van mijn fokkie nicht.
Why![]()
[ afbeelding ]
Dus geen tokkie? Of een undercover-tokkie?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:56 schreef zeefje het volgende:
En die vrouw is zo'n vrouw waar je de namen Roderick, Evert-jan, Frédérique of Anne-Fleur bij bedenkt.
Maar niets is wat het lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |