Het zal je thuisland maar zijn.quote:Uit een nieuw document dat is gepubliceerd door klokkenluiders website WikiLeaks, blijkt dat de VS grote plannen had in Syrië. Lang voordat het conflict in 2011 begon.
Het document stamt uit 2006 en is bestempeld als 'top secret', waarin plannen worden beschreven om de Syrische overheid te destabiliseren. Een belangrijk detail in het document is dat Syrië wordt omschreven als een "sponsor van terrorisme". Doemdenkers hebben dan ook meerdere malen geroepen dat de VS betrokken zou kunnen zijn bij ISIS. De groepering die de regio en het regime van Assad zouden moeten destabiliseren.
Wie zegt dat dat niet is gebeurd?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:48 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Waren die plannen maar doorgezet.
Toch wel sterk dat ze dat overal kunnen doen terwijl ze krap 220 jaar bestaanquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet is gebeurd?![]()
Overal waar dood en verderf wordt gezaaid is de VS betrokken.
Zodat Syrie dan net zo'n shithole als Afghanistan zou worden, zonder enige vorm van bestuur en een broeinest van extremisme? Nou geweldig, ze zijn er deels in geslaagd ook nog. Iemand zou de VS eens moeten destabiliseren, dat zijn tegenwoordig gewoon de nazi's van de 21ste eeuw.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:48 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Waren die plannen maar doorgezet.
Vs heeft praktisch elk land in haar greep. Als dat niet het geval is hoor je bij de axis of evil.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Toch wel sterk dat ze dat overal kunnen doen terwijl ze krap 220 jaar bestaan![]()
Ik geloof niet dat de VS echt overal zoveel in de pap te brokken heeft. Wellicht zouden ze dat wel willen, dat wel uiteraard. Maar dat wilt iedere grootmacht.
En wij hebben het hier nog nooit zo goed gehad sinds de VS ons in hun 'greep' heeft (vanaf einde WO II).quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:22 schreef loni55 het volgende:
[..]
Vs heeft praktisch elk land in haar greep. Als dat niet het geval is hoor je bij de axis of evil.
Tja ik ben liever vrijquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
En wij hebben het hier nog nooit zo goed gehad sinds de VS ons in hun 'greep' heeft (vanaf einde WO II).
Ik ben tot nader order liever in de greep van de VS dan van pakweg China. Da's een nog veel engere totalitaire staat. Maar goed, ik weet dat deze mening niet bepaald populair is
Ja, dat natuurlijk altijd. Maar bekijk het zo. Zijn we veel 'vrij' geweest gedurende pakweg de laatste 2000 jaar?quote:
Ja best vrij. Wat je maar vrij noemt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:34 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk altijd. Maar bekijk het zo. Zijn we veel 'vrij' geweest gedurende pakweg de laatste 2000 jaar?
Ik raad je eens aan de jaren te tellen dat dit gebied hier niet deel was van één of ander rijk. En dan hebben we het momenteel nog goed, want zolang we niet te veel tegen de Amerikaanse schenen schoppen, wat kernwapens opslaan, wat geld investeren in de NAVO etc zijn we best vrij te noemen. Daarnaast duurt het geen 10 jaar zonder Amerikaanse bescherming voor we ten prooi vallen aan China, Rusland, of andere nog meer ongure landen.
En nogmaals: nog nooit was onze welvaart zo groot. Ik klaag dus niet.
Ach, je kan ook gewoon redelijk antwoorden, net zoals ik doequote:Op zaterdag 19 september 2015 18:43 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ja best vrij. Wat je maar vrij noemt.
Mochten er Amerikanen in het internationale gerechtshof komen, dan heeft de VS zelfs het plan om Den Haag binnen te vallen.quote:
Nou nee je hebt vrijheid zolang je maar doet wat er van je verwacht wordt en je niet de multinationals dwaarszit. Trouwens je vrijheid en rechten zullen steeds minder worden. Dan leer je de echte Anglo-Saksische systeem kennen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ach, je kan ook gewoon redelijk antwoorden, net zoals ik doe
Hoe je het ook keert of draait, zoveel vrijheid als we nu hebben, hebben we zelden gehad in het verleden. Er wordt te veel gezeurd.
Precies. De SP, Greenpeace, PvdD etc. Etc. Bestaan allemaal niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:49 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nou nee je hebt vrijheid zolang je maar doet wat er van je verwacht wordt en je niet de multinationals dwaarszit. Trouwens je vrijheid en rechten zullen steeds minder worden. Dan leer je de echte Anglo-Saksische systeem kennen.
Neem nog een zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Precies. De SP, Greenpeace, PvdD etc. Etc. Bestaan allemaal niet.
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij onzin uitkraamt
Jah, dat kaartje met die routes was niet slim, eerst de havens, dan de treinbanen, en zo het land in.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mochten er Amerikanen in het internationale gerechtshof komen, dan heeft de VS zelfs het plan om Den Haag binnen te vallen.
En dan heel hard pang pang roepen als de para's naar beneden komen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:03 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jah, dat kaartje met die routes was niet slim, eerst de havens, dan de treinbanen, en zo het land in.
Maar nu kunnen we er rekening mee houden.
Wat is het nut van deze destabilisatie ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
WikiLeaks: VS had plannen destabiliseren overheid Syrië
[ afbeelding ]
[..]
Het zal je thuisland maar zijn.
Ze wilden vast een ander poppetje op de hoogste stoel daar.quote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat is het nut van deze destabilisatie ?
Assad zit in het Shi'itische kamp, samen met Iran. Daar hebben de VS, Israel en de Saoedi's geen grip op.quote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat is het nut van deze destabilisatie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |