jij bent zeker zon homootje die eerst 40 lessen nodig had tot je het ging proberenquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:32 schreef spierbal het volgende:
1x zakken is gewoon levenslang niet rijden.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Educatieve Maatregel Grammatica.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:30 schreef Zakaria888 het volgende:
"het weg".
Ik ben namelijk niet achterlijk.
ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:30 schreef Zakaria888 het volgende:
Gezakt op me 2e herexamen.
Volgens het CBR ben ik nog niet klaar om te rijden, terwijl ik zelf mongolen op het weg zie rijden. Ik ben namelijk niet achterlijk, heeft iemand een verklaring?
Ja: in tegenstelling tot wat je zelf denkt ben je wel achterlijk.quote:
12 en een x geslaagd zonder ttt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:43 schreef muscleboy het volgende:
[..]
jij bent zeker zon homootje die eerst 40 lessen nodig had tot je het ging proberen
Daar status aan ontlenenquote:Op zondag 20 september 2015 11:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
12 en een x geslaagd zonder ttt.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:30 schreef Zakaria888 het volgende:
Gezakt op me 2e herexamen.
Volgens het CBR ben ik nog niet klaar om te rijden, terwijl ik zelf mongolen op het weg zie rijden. Ik ben namelijk niet achterlijk, heeft iemand een verklaring?
ja dat doe ik zeker, jammer voor jou dat jij dat niet kan zeggen haha.quote:
Oh je kent de bradster?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan eentje hebben we genoeg :sss
komt omdat je in de wereld van WoW geen eens een theorie of praktijk examen hoeft te doen als je wilt vliegen met je mountquote:Op zondag 20 september 2015 15:50 schreef Sander166 het volgende:
Ik ken serieus niemand die meer dan 2x over zijn theorie of praktijk moest doen![]()
Alleen op FOK! zie je mensen die keihard falen.
Scherpquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:31 schreef Scuidward het volgende:
Je 2e herexamen. Waarom zeg je niet gewoon dat je 3x gezakt bent.
Ohja, TS is 3x gezakt . Dacht eerst aan 2 keer maar is natuurlijk 3quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:31 schreef Scuidward het volgende:
Je 2e herexamen. Waarom zeg je niet gewoon dat je 3x gezakt bent.
Dat is je dooie hoek als ik het goed heb, vooral op de snelweg redelijk belangrijk. Als je het nu eens overdreven goed doet de aankomende keer, zelfs de dingen waarvan jij denkt dat het niks voorstelt, misschien haal je het dan wel gewoon zoals de rest van Nederland na 1, 2, 3, 4, 5, 6 of 12 keer heeft gedaan.quote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef Zakaria888 het volgende:
1x nie over je schouder kijken terwijl je alles zit in je binnenspiegel en buitenspiegel en ze twijfelen gelijk of je er niet klaar voor bent
Ik heb ook pas mijn rijbewijs gehaald dus praat geen poep. Je kan er gewoon geen reet van man met je 3x zakkenquote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef Zakaria888 het volgende:
Klopt, ik les meer dan een jaar, maar dat heeft te maken met "kk" slechte nederlandse wetgeving over het verkeer. 1x nie over je schouder kijken terwijl je alles zit in je binnenspiegel en buitenspiegel en ze twijfelen gelijk of je er niet klaar voor bent. Iedergeval de mensen die er meer dan 2x over hebben gedaan laten vaak niets van zich horen. Dus mensen als je slim wil lijken alleen omdat het vroeger makkelijk was om je rijbewijs te halen, flikker toch op. Vroeger kon je je rijbewijs halen als je al half blind was. Alles is veel strengee nu. Dus gewoon je mening voor je houden pagga jongens
Tot dat je er achter komt dat het vak toch echt gemakkelijk is om goed te kijken. Maar daar kom je pas achter als je echt gaat rijden in de grote mensen wereld......quote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef Zakaria888 het volgende: 1x nie over je schouder kijken terwijl je alles zit in je binnenspiegel en buitenspiegel
Of in het geval van Braddie en OP; nooitquote:Op maandag 21 september 2015 17:31 schreef H.FR het volgende:
Zegt niks, er zijn grote mongolen op de weg die in 1x geslaagd zijn en mensen die heel goed kunnen rijden maar er ooit 4x over hebben gedaan. Geen peil op te trekken.
Ik gooi het cliché er maar even in: rijden leer je pas echt zodra je je rijbewijs hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |