Nou, waar rook is, is vuur.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef timmmmm het volgende:
Flauw allemaal weer dit jongens....
mehquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:48 schreef K.offie het volgende:
Welke was het ook al weer?
[ afbeelding ]
Dat leren jackie maakt het wel af vind ik.quote:
Die linker blonde lukt nog wel. Die andere ademt gewoon white trash uit al haar poriën (net als de rest van de foto).quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:48 schreef K.offie het volgende:
Welke was het ook al weer?
[ afbeelding ]
BadderHaring valt dus op kleine jongetjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die linker blonde lukt nog wel. Die andere ademt gewoon white trash uit al haar poriën (net als de rest van de foto).
De linker dame, dumbass.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BadderHaring valt dus op kleine jongetjes
Vooral die negert op de achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die andere ademt gewoon white trash uit al haar poriën (net als de rest van de foto).
Moest Kongolo niet gewoon meetrainen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:26 schreef Boma het volgende:
[..]
Vooral die negert op de achtergrond inderdaad.
Niet haten op deze authentieke Rotterdamse schoonheid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
En dan staat de 'vrouwelijke' versie van Andre Hazes ook nog eens op die foto.
Jij lijkt wel iemand met mensenkennis. Hoe oud schat jij badder?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef Boma het volgende:
[..]
Niet haten op deze authentieke Rotterdamse schoonheid.
Ze heeft vast ook zo'n lekker geile diepe Van Nelle stem
Mensen, ik ben gewoon 35. Maar dit forum brengt het kind in mij naar boven.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:15 schreef K.offie het volgende:
[..]
Jij lijkt wel iemand met mensenkennis. Hoe oud schat jij badder?
Als het kind in je naar boven wordt gehaald is dat alleen maar positief toch? Dat ervaar ik zelf hier ook af en toequote:Op zaterdag 19 september 2015 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mensen, ik ben gewoon 35. Maar dit forum brengt het kind in mij naar boven.
Goddank, een pedagogisch medewerker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:45 schreef Intellectueel het volgende:
Wat is dit voor stijlloze kindercrèche hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |