Toch wil ik je oprecht feliciteren met deze overwinningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn tactiek gewijzigd en speelde alles of niets.
Dank u.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wil ik je oprecht feliciteren met deze overwinning
En de oefenmatch win ik dan met 3 - 0quote:
Vind het een beetje competitie vervalsingquote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2 keer achter elkaar gewonnen. Ik heb een goede formatie gevonden denk ik. Ook 10 punten in 5 wedstrijden.
In de 23ste minuutquote:Sako spuugt op de grond in de buurt van een liggende tegenstander..
.. hij krijgt rood!
Zijn tactiek werkt heel sterk tegen die van jou ten eerste. Daarnaast speel je wel uit en speelde hij ook een TK. Thuis spelen is in OSM (helaas) een erg groot voordeel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Ploeg in goede vorm, met o.a. Messi, Sturridge, Muller, Ribery en een TK ingezet.
4 schoten op doel.
Realistisch spel dit.
Joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn tactiek werkt heel sterk tegen die van jou ten eerste. Daarnaast speel je wel uit en speelde hij ook een TK. Thuis spelen is in OSM (helaas) een erg groot voordeel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Ploeg in goede vorm, met o.a. Messi, Sturridge, Muller, Ribery en een TK ingezet.
4 schoten op doel.
Realistisch spel dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |