Jawelquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet de eindstand van vorig seizoen.

Ja foutje, ik zat mobiel en zag het helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:46 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De verschillen zijn niet heel erg groot op de ranglijst. Gaat nog spannend worden allemaal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
0-2 winst bij Palace. Lekker hoor, de laatste duels win ik weer.

Alleen de top 3 staat los. Plek 4 tot 10 binnen 5 puntenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet heel erg groot op de ranglijst. Gaat nog spannend worden allemaal.

Mooi rijtje wel hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen de top 3 staat los. Plek 4 tot 10 binnen 5 punten

Dank!quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning.

Lekker voor het moraal ook
 Lekker voor het moraal ook

Hoop niet dat je dat tegen je spelers zegt.quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jottum, morgen tegen Manchester City. Ingecalculeerd verliesje alvast.

Daar won ik zelfs van...quote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Verloren van Liverpool helaas.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |