Teamsportquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Nober het volgende:
Waarom staan de reserves ook op het veld bij dat volkslied?
Horen ook bij het team.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Nober het volgende:
Waarom staan de reserves ook op het veld bij dat volkslied?
Jammer jaquote:
Wat dat betreft is dit in vele opzichten beter. Videoref, ref met mic, etcquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:02 schreef Badr_Harry het volgende:
Spektakelgenot
Ze maken er wel een showtje van, zie ik FIFA niet snel doen.
ze lezen mee bij RTLquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:03 schreef franklop het volgende:
met het logo en de scorebord mogen ze nog wel even aan de gang
score mag nog wel iets naar beneden ook.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu zitten er wel 2 logo's rechtsboven
Hier nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
score mag nog wel iets naar beneden ook.
En iets groter...quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
score mag nog wel iets naar beneden ook.
en het WK logo iets verder naar rechts, of naar rechtsonderquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht mensen als Bas Muijs en Robin van Galen.
klopt, rest zal ITV moeten doen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat de stagiaire alleen de plaats van het RTL7-logo kan aanpassen.
Gewoon verwijderen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat de stagiaire alleen de plaats van het RTL7-logo kan aanpassen.
ITV logo staat altijd rechtsboven dus rugby logo moet er wel naast. Maar staat ook in UK beetje raar. Scorelogo ziet er ook wat groot uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
klopt, rest zal ITV moeten doen.
Neem aan dat zij het allemaal in beeld brengen
Dat is ook heel normaalquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:15 schreef Coco98 het volgende:
En we kunnen gewoon meeluisteren ook.
Hopelijk gaan de ogen ooit een keer open. Het voegt zelfs nog een spanningselement toe. Daarnaast is het zo enorm veel eerlijker.quote:
(minder zware) blessures worden ook gewoon tijdens het spel gedaan op het veldquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Inderdaad! En de tijd stopzetten als het spel stilligt!
Een (driving) maul, die mag je niet van achter stoppen / neerhalen...quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:17 schreef RipCity het volgende:
Wat is ditBeetje jezelf verstoppen en zo scoren
Mogen ze niet van achter tackelen?
Zuivere speeltijd, videoscheidrechter, microfoon bij scheidsrechter. Zou het voetbal zoveel aantrekkelijker maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Inderdaad! En de tijd stopzetten als het spel stilligt!
Yep, het is een goede toevoeging en kost helemaal niks. Over de videoreferee kun je discussiëren; dat is toch wel vertragend (althans die ervaring heb ik bij het hockey).quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:16 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de ogen ooit een keer open. Het voegt zelfs nog een spanningselement toe. Daarnaast is het zo enorm veel eerlijker.
Daarom vind ik het bij hockey prima dat wanneer ze hem onterecht inzetten, het team de mogelijkheid tot videoref verliestquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, het is een goede toevoeging en kost helemaal niks. Over de videoreferee kun je discussiëren; dat is toch wel vertragend (althans die ervaring heb ik bij het hockey).
Dat brak de hockeyvrouwen in de EK finale nog aardig opquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daarom vind ik het bij hockey prima dat wanneer ze hem onterecht inzetten, het team de mogelijkheid tot videoref verliest
zwart?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:24 schreef Nielsch het volgende:
Dat zwart op de mouwen van Engeland is lelijk. Net alsof ze een rood trainingshesje aanhebben.
Welk zwart?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:24 schreef Nielsch het volgende:
Dat zwart op de mouwen van Engeland is lelijk. Net alsof ze een rood trainingshesje aanhebben.
en waren ze dichterbij het WK dan de belgenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:26 schreef Nober het volgende:
Nederland drieendertigste op de wereldranking, zelfs België staat hoger (26).
Ik geloof niet dat welke van de twee ook hier veel te zoeken heeftquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
en waren ze dichterbij het WK dan de belgen
donkerroodquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha wat is hwt dan? Ben kleurenblind...
bordeauxquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Donkerrood?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ow nee dat absoluut niet, maar buiten de top 12 van de wereld heeft niemand hier wat te zoekenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat welke van de twee ook hier veel te zoeken heeft
Donkerroodquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wel er opquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Rugbynoob: bal was toch ook niet over de lijn?
Op de lijn telt ook, Al raakt die een klein randje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Rugbynoob: bal was toch ook niet over de lijn?
Meteen mijn antwoord dusquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de lijn telt ook, Al raakt die een klein randje.
quote:
Thx!quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de lijn telt ook, Al raakt die een klein randje.
deze try had niet gekomen als ze de vorige wel goed hadden gemaaktquote:
Heb het over dat schot op de paal eerder, dat was ook voor 5 punten toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
deze try had niet gekomen als ze de vorige wel goed hadden gemaakt
3quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het over dat schot op de paal eerder, dat was ook voor 5 punten toch?
3 volgens mijquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het over dat schot op de paal eerder, dat was ook voor 5 punten toch?
dacht dat dat de afgelopen jaren juist wat minder was gewordenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:45 schreef Nielsch het volgende:
Eeuwige gezeik met Fiji; geven altijd teveel penalties weg
Nigel Owens, u hier?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:50 schreef WEST het volgende:
We willen het graag netjes houden. voor Voetbal ga je maar naar VBL
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:59 schreef Nielsch het volgende:
Ze hebben hier schaarsgeklede cheerleaders in de pubclub...
was ook al fan van Dacne Schippers toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijp houdt van groot, atletisch en snel
Hier hebben we allemaal rugbymannen en -vrouwen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:59 schreef Nielsch het volgende:
Ze hebben hier schaarsgeklede cheerleaders in de pubclub...
Zeg het is hier geen VBL he!quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Bij gelijkspel wint Fiji dan op basis van uitgoals?
Fiji speelt thuisquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar Fiji speelt volgens loting thuisquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:02 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
was ook al fan van Dacne Schippers toch?
Zoek maar eens op Habana of Lomu of Ngewnya 100mquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Commentator had het erover dat ze hier ook 11 seconde over 100m doen. Dat is met zo'n lichaam toch niet te doen?
10.4quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Habana of Lomu of Ngewnya 100m
Zonder start neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feitje
C.Ronaldo deed 9.6 over 96m tijdens een wedstrijd.
Niet vanuit stilstand neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feitje
Watje. Dat ie die 4m extra dan ook gewoon loopt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feitje
Usain Bolt is ook 1m96 en 90 kilo?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Commentator had het erover dat ze hier ook 11 seconde over 100m doen. Dat is met zo'n lichaam toch niet te doen?
quote:
Het was vanuit een dode spelsituatie. Hij ging van stilstand naar explosive modusquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet vanuit stilstand neem ik aan?
Valse start was het.quote:
90kg is een normaal gewicht, met 110kg zou het toch wat meer moeite moeten kosten om zo debiel snel te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Usain Bolt is ook 1m96 en 90 kilo?
Fiji kan niet veel beter, Engeland vindt het wel goed zo lijkt hetquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:17 schreef knnth het volgende:
Pfff het niveau daalt flink. Spettert niet echt.
Net gegoogeld, die winger is 126 kg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
90kg is een normaal gewicht, met 110kg zou het toch wat meer moeite moeten kosten om zo debiel snel te zijn.
Die houd je niet zomaar tegen dus.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net gegoogeld, die winger is 126 kg.
Canon en Nikon schijnen ook best goed te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:26 schreef komrad het volgende:
Ik heb inmiddels wel een zwak voor fuji
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:26 schreef komrad het volgende:
Ik heb inmiddels wel een zwak voor fuji
haha, autocorrectquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Canon en Nikon schijnen ook best goed te zijn.
een try kan misschien nog wat extra krachten gevenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:30 schreef komrad het volgende:
Maar ze gaan het niet redden, conditioneel zijn ze nu al veel minder
Zou de wedstrijd wel weer interessant maken jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
een try kan misschien nog wat extra krachten geven
Zie afbeelding in de OPquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Een week rust
Hoe lang duurt dit WK dan? Cricket-toestanden?
Finale 31 oktoberquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Een week rust
anderhalve maand, soms week rust, ook wel 4 dagen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Een week rust
Komen heus niet allemaal uit Fiji, zie de Schot Tim Visser.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:40 schreef bombmannl het volgende:
Hoop echt dat Fiji nog terugkomt, zo'n klein eilandje in die grote oceaan en dan zulke beulen in huis.
Visser is wel één van de weinige uitzonderingen. In Oceanië is rugby nou eenmaal de grootste sportquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen heus niet allemaal uit Fiji, zie de Schot Tim Visser.
Als je dat zelf doet wel dacht ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:44 schreef Zorro het volgende:
Hij slaat hem naar voren en vangt hem. Dat mag dus als hij niet de grond raakt?
Vreemd. Die afgekeurde try van Fiji vond ik hetzelfde. Ook loslaten en weer pakken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je dat zelf doet wel dacht ik.
Via de grond. Zolang de bal niet in contact met grond of andere speler komt is er niets aan de hand en kun je er op los jonglerenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vreemd. Die afgekeurde try van Fiji vond ik hetzelfde. Ook loslaten en weer pakken.
Dan heb ik niet goed gekeken. Ik dacht hij toen de bal weer raakte voordat die de grond raakte. Dan is het logisch ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:47 schreef knnth het volgende:
[..]
Via de grond. Zolang de bal niet in contact met grond of andere speler komt is er niets aan de hand en kun je er op los jongleren
3 spelers van de complete selectie die niet in Fiji zijn geboren, waarvan 1 daadwerkelijk van nationaliteit is gewisseld om voor Fiji uit te komenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen heus niet allemaal uit Fiji, zie de Schot Tim Visser.
weet niet of een penalty-try meetelt voor een bonuspuntquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:46 schreef noodgang het volgende:
bonuspuntje toch binnen bereik zo lijkt het?
nummer 18 staat er in ieder geval inquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:55 schreef bombmannl het volgende:
Heeft Fiji geen wisselspelers of zijn die echt zo slecht?
Ze zijn goed als ze wind mee hebben. Als het even tegenzit zakken ze vrij snel door het ijs.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:55 schreef bombmannl het volgende:
Heeft Fiji geen wisselspelers of zijn die echt zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |