Niet zo chagrijnig harryquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet even je anus houden, David.
Rugby is wel sexy.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
RTL7 gaat nu proberen rugby populair te maken.
Gaat toch elke minuut iemand dood in die serie?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Eerste seizoen 'Narcos' gekeken, maar vond het toch wat saai uiteindelijk.
Heb het idee dat ze ook ontzettend gejaagd alles in veel te weinig afleveringen hebben gestopt.
Hij is nu al bijna dood.
WTF, waar is je jas gestolen dan??quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Allejezus wat een baaldag. Bla bla bla kut en toen heeft iemand ook nog mijn jas gestolen met mijn metroabonnement en huissleutels van een vriend in de zakken.
Rugby is wel een toffe sport.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Hoorde er vandaag op de Vlaamse radio iets over. Dat België niet zo goed was in rugby, 'maar tenminste wel beter dan de Nederlanders HAHAHA'quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ja, is ook saai.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat toch elke minuut iemand dood in die serie?
Op een congres, hing gewoon aan de kapstok. Je verwacht het niet, die mensen zien er allemaal zo braaf uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
WTF, waar is je jas gestolen dan??
Dat zijn de ergste ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op een congres, hing gewoon aan de kapstok. Je verwacht het niet, die mensen zien er allemaal zo braaf uit.
Terwijl ze zelf genoeg knaken hebben om zo'n v&d jas als die van mij te kopen.quote:
Met de kippen op stok! Welterusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |