Bij Twente is Tapia afwezig, ligt er weliswaar niet lang uit. Uvini vervangt 'mquote:Zeinstra, Anderson Dammers Peersman Vytas, Overgoor Byrne Barto, Narsingh Berisha Rosheuvel
quote:Drommel, Ter Avest Uvini Bijen Schilder, Mokotjo Gutierrez Ziyech, Ede Olaittan Cabral
Ik heb er een hard hoofd inquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:26 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur gaat weer genot worden. Wat een kneuzen elftal
1-2.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles-PSV, zeg het maar jongens.
Heracles zit al 4 weken in een feeststemming en gaat daardoor punten verspelenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV zit nog in de feeststemming en gaat daardoor punten verspelen
Kijk, Heracles doet het leuk maar niet dusdanig dat ik er wild van ben. Ze hebben wel genoeg individuele kwaliteit en snelheid op de counter wanneer PSV verzaakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV zit nog in de feeststemming en gaat daardoor punten verspelen
Zo zwak was hij dinsdag anders niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, Heracles doet het leuk maar niet dusdanig dat ik er wild van ben. Ze hebben wel genoeg individuele kwaliteit en snelheid op de counter wanneer PSV verzaakt.
PSV heeft een zwakke linksback tegenover TANNANE (!!!!). PSV mist grote leider en pastoor Andrés Guardado.
Echter doet Bruma het vooralsnog prima.
Wees er maar trots opquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
Wat wist niet dat hij voor Heracles was
Oh laat maar hij is voor PSVquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wees er maar trots op
man man man
Oh geestelijk gehandicapt dus , Ik zie het alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |