Lodeweges is de grip ook kwijt.twitter:DaanRieken twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 20:37:24Wat veel #Heerenveen-supporters vooraf al hoopte gaat zo gebeuren: Otigba komt erin. En Kada trouwens ook. Dubbele wissel reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lodeweges is de grip ook kwijt.twitter:DaanRieken twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 20:37:24Wat veel #Heerenveen-supporters vooraf al hoopte gaat zo gebeuren: Otigba komt erin. En Kada trouwens ook. Dubbele wissel reageer retweet
Ik ben benieuwd wanneer hij voor zichzelf bepaalt dat hij het niet aankan zoals bij NEC in 2009quote:
Als het zo doorgaat nog een weekje of twee, dan lekker terug naar Cambuurquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hij voor zichzelf bepaalt dat hij het niet aankan zoals bij NEC in 2009
Die hebben een Lodeweges-bestendig hek daar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat nog een weekje of twee, dan lekker terug naar Cambuur
Die mogen hem niet meer zo neequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben een Lodeweges-bestendig hek daar.
Dat ga ik grotendeels moeten missen, wel even het genot van Chelsea-Arsenal meepakkenquote:
Hopelijk dit seizoen al. Laat een Volendam/Eindhoven/NAC het maar via de playoffs doen!quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ze binnen twee seizoenen wel promoveren.
Sparta mag van mij ook via de PO hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hopelijk dit seizoen al. Laat een Volendam/Eindhoven/NAC het maar via de playoffs doen!
Ik heb behalve een schitterend afstandsschot van Dordt en een matige verdedigende actie met bijna-goal van VVV als gevolg er weinig van gezienquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:49 schreef gloryhuntertje het volgende:
[..]
Hoe doet Dordt het vanavond?
Tot nu toe heb ik het idee dat Volendam, Sparta en GAE de beste indruk maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hopelijk dit seizoen al. Laat een Volendam/Eindhoven/NAC het maar via de playoffs doen!
Ah, laten we hopen dat Dordt wint!quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb behalve een schitterend afstandsschot van Dordt en een matige verdedigende actie met bijna-goal van VVV als gevolg er weinig van gezien
Volgens de Rijnmond-watchers is VVV heeeeeeeeeeeeeeeel behoudend bezigquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:53 schreef gloryhuntertje het volgende:
[..]
Ah, laten we hopen dat Dordt wint!
Blijft het JL he. Kan snel veranderen in deze competitie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik het idee dat Volendam, Sparta en GAE de beste indruk maken.
FC Eindhoven is wisselvallig en NAC kan niet indruk maken. Vooral niet in de uitwedstrijden
Ja, Sparta heeft nog niet de meest uitdagende confrontaties gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:55 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Blijft het JL he. Kan snel veranderen in deze competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |