Jij hebt het over Uitstel van Executie, het Dubbeltje komt straks pas.quote:
quote:
Nou ja, het gaat doorgaans over hetzelfde soort sukkels.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ontdek ook nu pas het UvE topic![]()
![]()
Voor de mensen die dat ook hebben: tadaaaa! TV / Uitstel van Executie #4 - Eigen schuld, dikke schuld.
Een cafe runnenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:35 schreef livelink het volgende:
Wat was haar vervloekte droom? Ik heb het even gemist.
Dank je. Niet bepaald een droom om alles voor op te geven.quote:
En dan wel bij haar blijven. Dat moet echte liefde zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:37 schreef Pap89 het volgende:
Je vrouw die dingen vervalst, van jouw werk.
Gvd....
miste het hele verhaal. Maar hij zn baan kwijt doordat zij iets vervalst heeft?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Ach ja, niet bedenken dat een handtekening vervalsen fraude is.
Handtekening was van een leidinggevende van hem..quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hij kon zelf niet tekenen omdat-ie toen niet werkte wegens ziekte?
Zijn werkgever.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hij kon zelf niet tekenen omdat-ie toen niet werkte wegens ziekte?
Je zou niet helpen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Renesite het volgende:
Ik zou hier grooooote moeite mee hebben zeg
Aspirine.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Heeft ze halfjes gedaan, of wat voor soort pilletjes?
Yep...met een goede advocaat had hij wellicht nog iets kunnen regelen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
miste het hele verhaal. Maar hij zn baan kwijt doordat zij iets vervalst heeft?
Ik kan hier met mn kop niet bij. Persoonlijk he.quote:
Ja dat is nog het meest opmerkelijke.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan wel bij haar blijven. Dat moet echte liefde zijn.
Ik denk dat mijn baas (terecht in mijn ogen overigens) hetzelfde zou doen..quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef pvc het volgende:
Ik vraag me af waarom de baas gegronde redenen had om ontslag op staande voet toe te passen, daar zijn strenge eisen voor. Fraude mag niet, maar de baas heeft er ook geen last van gehad volgens mij.
bij brink's? Niet zo gek.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef StarGazer het volgende:
Is dat genoeg voor ontslag op staande voet? Vind het wel erg zwaar.
Denk het welquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Neemt ze die flatscreen steeds zelf mee ofzo?
Hij werkte bij een geldtransport bedrijf. Financiële fraude ligt dan waarschijnlijk wat gevoeliger dan wanneer je bij een schildersbedrijf werkt...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef StarGazer het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Neemt ze die flatscreen steeds zelf mee ofzo?
Best wel een vertrouwelijke baan he...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef StarGazer het volgende:
Het gaat om of het wettelijk mag. De fraude is gepleegd jegens een bank ofzo, niet jegens de baas. Of de baas staat garant met de vervalste handtekening ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn baas (terecht in mijn ogen overigens) hetzelfde zou doen..
Dit. Ik had zelfs de deur niet meer achter haar dicht gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:41 schreef DrMarten het volgende:
Ordinaire fraude van dat mens. Dat die kerel haar er niet uit gesodemieterd heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |