Ja en bij de afdeling die verantwoordelijk is voor afwijzen en uitzetten bij de IND werken alleen maar rechtse mensen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:51 schreef YazooW het volgende:
Is het niet zo dat bij het COA allemaal van die linkse types werken?
Dat geeft aan dat het totaal uit de hand loopt. Het dichtstbijzijnde onveilige land is meer dan 1000 kilometer ver weg. De IND hanteert merkwaardige criteria. Of liever gezegd geen kriteria. Alle aanvragen krijgen een stempel, tenzij ze echt absurd zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waar?
Ik schrok van de Nederlandse cijfers. Dit jaar zijn 68% van de aanvragen ingewilligd.
Voorgaande jaren lag dat rond de 40-50%.
Dat zei die Duitser op de link http://www.rt.com/on-air/quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waar?
Ik schrok van de Nederlandse cijfers. Dit jaar zijn 68% van de aanvragen ingewilligd.
Voorgaande jaren lag dat rond de 40-50%.
Ik zie het meer als politiek falen. Wat zou het eindresultaat van het "plan" dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Je gaat haast denken aan een vooropgesteld plan..
Het is vervangingspolitiek. Europa wordt voorzien van een "nieuwe" bevolking, totdat Europa echt één Europa wordt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Straatcommando. het volgende:
En waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is vervangingspolitiek. Europa wordt voorzien van een "nieuwe" bevolking, totdat Europa echt één Europa wordt.
De eenheid van de Unie heeft toch juist een enorme klap opgelopen de afgelopen weken?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is vervangingspolitiek. Europa wordt voorzien van een "nieuwe" bevolking, totdat Europa echt één Europa wordt.
Verdeel en heers? Ik denk er niet zo sterk aan maar het is een beproefd concept.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zie het meer als politiek falen. Wat zou het eindresultaat van het "plan" dan moeten zijn?
Precies. Als het al iets toont is het het totale falen en overbodigheid van de EUquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
De eenheid van de Unie heeft toch juist een enorme klap opgelopen de afgelopen weken?
Een belangrijk ingrediënt voor eenheid is dat je elkaar op z'n minst moet kunnen verstaan. Daar gaat het al fout. Eén crisis en europa is verlamd. Dit wordt nooit wat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
De eenheid van de Unie heeft toch juist een enorme klap opgelopen de afgelopen weken?
Maar dan heb je het dus over een vooropgesteld plan om de EU onderuit te halen? Grotendeels uitgevoerd door dezelfde mensen die het ook voor het zeggen hebben in de EU.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies. Als het al iets toont is het het totale falen en overbodigheid van de EU
Oh daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee ik doelde meer op de absurditeit van alle beslissingen die genomen wordenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan heb je het dus over een vooropgesteld plan om de EU onderuit te halen? Grotendeels uitgevoerd door dezelfde mensen die het ook voor het zeggen hebben in de EU.
die ken ik helemaal niet eigenlijk. Zijn er buiten de politiek dan mensen die blij zijn met de EU?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Valt me trouwens wel op..alle eu fanboys zwijgen als het graf de laatste tijd.
Eerst een hek bouwen en nu alsof de ellende naar noord-west Europa sturenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hongarije brengt de bussen asielzoekers vandaag naar een registratiecentrum aan de grens met Oostenrijk.Ben benieuwd of het alleen bij registreren blijft. Wat gaan ze doen met de afgewezen asielzoekers?
http://www.bbc.com/news/world-europe-34291648
Hier op het forum heb je er zeker een aantal..Ben er nog altijd niet over uit of het betaalde trollen zijn uit het programma van de EU om.zichzelf via o.a. Internet zichzelf in een beter daglicht te zetten of gewoon retards.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die ken ik helemaal niet eigenlijk. Zijn er buiten de politiek dan mensen die blij zijn met de EU?
Of de mate waarin het beïnvloed wordt door de media, hoe politici met de zorgen van het volk omgaan, de EU die vooral in het belang van de multinationals en de Verenigde Staten handelt en ga zo maar door. Eigenlijk is het gewoon weer een periode uit de geschiedenis waar ontzettend veel mis mee is en waar men zich over honderd jaar over zal verbazen zoals wij nu ook doen als we terugkijken naar de talloze gevallen en ineengestorte rijken uit het verleden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op de absurditeit van alle beslissingen die genomen wordendat je haast gaat denken dat er meer achter zit..
Erg scherp. Klopt als een bus. De rol van de media had ik even over het hoofd gezien.. Met hun tranentrekkende selectieve berichtgeving.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Of de mate waarin het beïnvloed wordt door de media, hoe politici met de zorgen van het volk omgaan, de EU die vooral in het belang van de multinationals en de Verenigde Staten handelt en ga zo maar door. Eigenlijk is het gewoon weer een periode uit de geschiedenis waar ontzettend veel mis mee is en waar men zich over honderd jaar over zal verbazen zoals wij nu ook doen als we terugkijken naar de talloze gevallen en ineengestorte rijken uit het verleden.
Schengen is wel een goed verdrag waar we een groot economisch belang bij hebben. Maar de EU heeft niet zo veel gebracht waar ik blij mee ben. Ze hadden iets met belminuten geregeld volgens mij. Daarna zijn we afhankelijk geworden van de Griekse economie. Je bent afhankelijk van de zwakste schakel in de ketting, alleen dat gegeven bevalt me niks.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier op het forum heb je er zeker een aantal..Ben er nog altijd niet over uit of het betaalde trollen zijn uit het programma van de EU om.zichzelf via o.a. Internet zichzelf in een beter daglicht te zetten of gewoon retards.
Subsidiekraan dicht voor komende 20 jaar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Eerst een hek bouwen en nu alsof de ellende naar noord-west Europa sturen![]()
![]()
In de nieuwsuitzendingen van BNR Nieuwsradio gebruikt men al weken het woord "vluchtelingen" structureel, maar nu wordt het afgewisseld met het woord "oorlogsvluchtelingen". Een enorme leugen, het mediaoffensief wordt alleen maar intensiever.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Erg scherp. Klopt als een bus. De rol van de media had ik even over het hoofd gezien.. Met hun tranentrekkende selectieve berichtgeving.
Schengen heeft geen economisch belang, dat is de douane-unie. Die kan gewoon blijven bestaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schengen is wel een goed verdrag waar we een groot economisch belang bij hebben. Maar de EU heeft niet zo veel gebracht waar ik blij mee ben. Ze hadden iets met belminuten geregeld volgens mij. Daarna zijn we afhankelijk geworden van de Griekse economie. Je bent afhankelijk van de zwakste schakel in de ketting, alleen dat gegeven bevalt me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |