Is wel hendig verdienen dit; maandje vier asielzoekers tolereren en tegen 30.000 euro opstrijken, heb je daarna 11 maanden de tijd om de rotzooi op te ruimen en verder feitelijk niet te werken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou dit waar zijn? ? Komt van Liveleak:
[ afbeelding ]
Lijkt me idd stug. Anders wordt het lucratief om als NL-er appartement te gaan huren in Stockholm ofzo en daar wat asielzoekers in te planten. Maak je maandelijks volgens mij nog paar honderd euro winst ook ... !quote:
AirBNB 2.0.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me idd stug. Anders wordt het lucratief om als NL-er appartement te gaan huren in Stockholm ofzo en daar wat asielzoekers in te planten. Maak je maandelijks volgens mij nog paar honderd euro winst ook ... !
Ah, moest op het live knopje klikken dus, dank jequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.rt.com/on-air/europe-asylum-seekers-influx/
200 per dag en dan mag je er 4. Stopt iedereen met werkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lijkt me idd stug. Anders wordt het lucratief om als NL-er appartement te gaan huren in Stockholm ofzo en daar wat asielzoekers in te planten. Maak je maandelijks volgens mij nog paar honderd euro winst ook ... !
Niet dat je iets gemist heb verderquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, moest op het live knopje klikken dus, dank je
Als dit waar is...quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou dit waar zijn? ? Komt van Liveleak:
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Heel angstwekkend hoe zoiets zo gemakkelijk heeft kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het zou mij niets verbazen gezien Zweden echt verworden is tot een walgelijk femifascistisch multicultureel kutland. Dat land kun je al bijna als verloren beschouwen.
Klinkt niet logisch. Ik zou dan een redelijke hotelkamer pakken en het verschil in de prijs van hotelkamer en vluchtelingenhuur steek ik in mn zak.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
200 per dag en dan mag je er 4. Stopt iedereen met werken
Ja zo zijn mensen:Pquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt niet logisch. Ik zou dan een redelijke hotelkamer pakken en het verschil in de prijs van hotelkamer en vluchtelingenhuur steek ik in mn zak.
Kan de overheid beter zelf een hotelkamer huren voor een vluchteling toch?
Trouwens wel leuk dat bijna iedereen dan opeens van gratis geld houdt
Dan noemen we het gewoon VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo zijn mensen:P
Dat ze nog denken dat het waar is ook.
Ja hek om Europa, bootjes kapot schieten en allemaal er uit. Maar als ze zogenaamd 250 euro per asielzoeker kunnen krijgen zijn ze allemaal welkom. Waarschijnlijk hadden ze al bedacht hoeveel ze er kwijt zouden kunnen in hun eigen woningquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan noemen we het gewoon VOC-mentaliteit
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hek om Europa, bootjes kapot schieten en allemaal er uit. Maar als ze zogenaamd 250 euro per asielzoeker kunnen krijgen zijn ze allemaal welkom. Waarschijnlijk hadden ze al bedacht hoeveel ze er kwijt zouden kunnen in hun eigen woning
Jij misschien binnenkort ook als je 1000 euro per dag kan verdienenquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
Het kan nog cynischer: Nederland gaat er helemaal aan kapot, terwijl de directie van het COA en Bouwend Nederland er gouden bergen aan verdienen.
Waar?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:48 schreef deedeetee het volgende:
Maar 1 of 2 % krijgt uiteindelijk asiel ?
Zijn er wel veel. Zal straks ff kijken als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:49 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het meteen geloven is iets anders dan dat het men niets zal verbazen.
Als je nog een keer wat tijd over hebt, kijk dan eens naar deze filmpjes, Yasmin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |