Ze willen gewoon zelf geen last hebben van de migranten als de rest van de EU ze zo graag ziet komen dan mag dat wat hun betreftquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb de Hongaarse vlag al uit mijn user-icon verwijderd. Wat valt mij dat tegen van de Hongaren!
Nu hebben ze wel de controle over die hele horde..... Ze kunnen niks vernielen of bevuilen of in de weg lopen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Triest. Eerst voor een vermogen een hek bouwen, en vervolgens het hek open zetten.
Ja denk dat ze het zelf ook anders hadden gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Triest. Eerst voor een vermogen een hek bouwen, en vervolgens het hek open zetten.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Internationale druk he.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die van mij ligt op tafel. Hoezo?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand toevallig waar de camera nu is?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die van mij ligt op tafel. Hoezo?
De link die ik aangeklikt had doet het niet meer, kun je de juiste link nog een keertje posten?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand toevallig waar de camera nu is?
http://www.rt.com/on-air/europe-asylum-seekers-influx/quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De link die ik aangeklikt had doet het niet meer, kun je de juiste link nog een keertje posten?
Ha, die zag ze niet aankomenquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die van mij ligt op tafel. Hoezo?
Er komen in Nederland 700 "vluchtelingen" binnen. Dat gaat verdubbelen nu de grenzen weer open zijn.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou dit waar zijn? ? Komt van Liveleak:
[ afbeelding ]
Ik zie helemaal geen camerabeeldquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://www.rt.com/on-air/europe-asylum-seekers-influx/
Raar?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen camerabeeldwel een foto
Toch bedankt voor de moeite
Nee joh, ben nog aan het warmdraaien.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit was toch wel een van zijn hoogtepunten. :p
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou dit waar zijn? ? Komt van Liveleak:
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/205(...)t-omstreden-wet.htmlquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:29 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ja, ik wist het eerst ook niet moet ik zeggen.
Het kreeg pas mijn aandacht nadat ik had genoten van die knokpartij gisteren.
Snapte alleen niet hoe die kaartjes werkten. Je moest een geel of groen kaartje inleveren en die gingen ze daarna tellen.
Ik weet alleen niet welke kleur nou 'Ja' of 'Nee' is.
Het viel te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |