Je kan ook in februari bevallen hequote:Op zaterdag 19 september 2015 07:43 schreef Dot. het volgende:
Ik ben straks de enige in huis die niet in maart jarig is. Vind het wel handig, heb je lekker al dat gedoe in 1 maandEn fijn dat het niet te dicht op december zit met al die cadeaus.
Ach, ook in de buurtquote:Op zaterdag 19 september 2015 07:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je kan ook in februari bevallen he
High five! Ik heb wonder boven wonder de hele nacht volgemaakt én werd pas om 9u wakkerquote:Op zaterdag 19 september 2015 09:03 schreef silliegirl het volgende:
Iedereen goed geslapen vannacht?
Hier wel prima ook. Aantal plaspauzes, maarja! Voorkom dat maar is.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:31 schreef Estrys het volgende:
Prima nacht hier. Hoofdpijn is ook weg. Vandaag gaan de kinderen de hele dag naar opa. Wij zouden misschien een sauna dagje maar willen ook nog veel in huis klussen. Dus manlief leek het beter om te zorgen dat alles klaar is voor de bevalling. Want relaxed ergens niks gaan doen kon hij anders ook niet.love mannen met nestdrang
Bij de oudste hadden we echt heel veel kaartjes. Ik geloof 80 of 90 ofzo. Bij de jongste waren dat er al minder en nu zijn het er nog minder.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:13 schreef silliegirl het volgende:
Kaartje is hier gekozen, maar ik moet nog uitvogelen hoeveel ik er nu nodig heb. Ik heb het idee dat ik allerlei mensen vergeet mee te tellen.
hahahaha ik zou een groepsmail sturen <3quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:25 schreef Estrys het volgende:
Ik kwam laatst van de jongste nog een stuk of 20 kaartjes tegen die over waren. Adressenlijst moet ik nog naar kijken. En even etiketten printen. Gewoon lekker onpersoonlijk gaan we voorDat verwachten de mensen ook van ons
Misschien moeten we maar gewoon voor een digitale geboorte aankondiging gaan
Dat plan had ik ook, maar dan komen er toch weer van die discussies; de ene tante wel, maar de andere niet? Dat kan toch niet?!quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij de oudste hadden we echt heel veel kaartjes. Ik geloof 80 of 90 ofzo. Bij de jongste waren dat er al minder en nu zijn het er nog minder.
De realiteit is dat het gros van de mensen het kaartje dezelfde week bij wijze van nog in de prullenbak miktIk heb bij deze baby besloten om gewoon echt alleen de mensen een kaartje te sturen die ik zelf een kaartje wíl sturen en alle beleefdheden en oei-straks-stoot-ik-ze-voor-het-hoofd-formaliteiten lekker te negeren. Geeft een hoop rust moet k zeggen
Oh dat heb ik bij de oudste ook heel snel afgekapt idd. Mn schoonmoeder kwam er toen mee, dat we wel xxxxx ook een kaartje moesten sturen want die wilde zo graag ook een kaartje. Ehm. Nee?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook, maar dan komen er toch weer van die discussies; de ene tante wel, maar de andere niet? Dat kan toch niet?!
Ja zucht..
Mijn ouders verwachtten ook dat er kaartjes naar al hun vrienden zouden gaan. Dat heb ik afgekapt. De beste vriendin van m'n moeder
kan een kaart krijgen, omdat ik die zelf ook nog wel eens spreek, maar daarna houdt t op hoor.
Nee dat was lambquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil sommige mensen best een kaartje sturen om ze op de hoogte te brengen maar van mij hoeft niet per se iedereen langs te komenmaarja zo werkt het niet, kaartje krijgen = op kraamvisite (tenminste, hier).
Zijn die kaartjes zo duur ja als je zo'n ontwerp online kiest? Da's allemaal digitale druk als ik zo naar de levertijden kijk, ik zou verwachten dat die prijzen dan wel mee zouden vallen.
Ik regel al het drukwerk bij ons op kantoor dus ik heb boeken vol mooie papiersoorten en ik zou graag iets met debossing doen maar ik vrees ¤¤¤ op zo'n kleine oplage (ff een preeg laten maken voor zoiets). Misschien dat ik wel een collega vraag of die het kaartje wil tekenen en mee-ontwerpen, die jongen heeft zoveel talent, weet me elke keer weer te verrassen
.
Mignonne dat kaartje van je oudste heeft je broer ontworpen toch? Best nasty als je die dan tegen komt op internet.. Anderzijds een compliment natuurlijk, maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |