abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156214749
Zoon en ik zijn 2 weken achter elkaar jarig.

Juni staat hier altijd bomvol.

En dochter is geboren op mijn ouders trouwdag en verjaardag v een vriend. (dat hokje is nu bomvol op de kalender)
pi_156214854
Bij mij is elke maand (behalve juni) een familielid jarig.
pi_156214934
Ik ben straks de enige in huis die niet in maart jarig is. Vind het wel handig, heb je lekker al dat gedoe in 1 maand :) En fijn dat het niet te dicht op december zit met al die cadeaus.
pi_156214937
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 07:43 schreef Dot. het volgende:
Ik ben straks de enige in huis die niet in maart jarig is. Vind het wel handig, heb je lekker al dat gedoe in 1 maand :) En fijn dat het niet te dicht op december zit met al die cadeaus.
Je kan ook in februari bevallen he ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156214944
Tja, dat hebben we hier dan weer wel (dicht op december). Maar dan vieren we onze trouwdag (25/06) wel weer met cadeaus. *O*
pi_156214958
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 07:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je kan ook in februari bevallen he ;)
Ach, ook in de buurt :) Al zou ik 29 februari niet zo'n succes vinden. Maar Stip was 10 dagen te laat (en ingeleid) en mijn moeder is 3x na de 41 weken bevallen dus ik zou me een hoedje schrikken als deze te vroeg is :+
pi_156215240
Dit kindje krijgt echt een eigen maand... Alleen een tante van marcek jarig.

In mei, juni en juli de rest :')
Eind Mei: ik en 2 schoonzussen
Juni: mijn moeder en marcek
Juli: mijn vader, beide schoonouders, dochter van vrienden en O.
En dan vergeet ik er nog wat.
Gelukkig combineren we veel verjaardagen van de volwassenen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156215361
Wij zaten mooi verdeeld over het jaar. Maar deze smurf komt zo op of rond mans verjaardag dus we gaan het zien :+.

32 weken vandaag :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156215387
Iedereen goed geslapen vannacht?

Hier wel prima ook. Aantal plaspauzes, maarja! Voorkom dat maar is.
pi_156215664
Prima nacht hier. Hoofdpijn is ook weg. Vandaag gaan de kinderen de hele dag naar opa. Wij zouden misschien een sauna dagje maar willen ook nog veel in huis klussen. Dus manlief leek het beter om te zorgen dat alles klaar is voor de bevalling. Want relaxed ergens niks gaan doen kon hij anders ook niet. O+ love mannen met nestdrang
pi_156215818
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:03 schreef silliegirl het volgende:
Iedereen goed geslapen vannacht?

Hier wel prima ook. Aantal plaspauzes, maarja! Voorkom dat maar is.
High five! Ik heb wonder boven wonder de hele nacht volgemaakt én werd pas om 9u wakker :) Wel helemaal in paniek, want WAAROM IS NOG NIET ALLES KLAAR VOOR DE BABY EN WEET DAN NIEMAND HOE DRUK IK HET HEB IK KAP OVERAL MEE EN GA ALLEEN NOG MAAR BEZIG MET DE BABY!! :@ Hormonen.. Gelukkig was ik alleen thuis. Beetje getriggerd door een les van gisteren waarin we gingen leren googlen denk ik (ja serieus.. :') )

Kuukske 32 weken *O*

En verder is m'n kortetermijngeheugen echt ruk :@ Ik las een goed berichtje van Cassandra met wonderkind en ik ben heeeel benieuwd naar Jagar's nacht!
pi_156215896
Kuukske dat gaat hard nu, 32 weken alweer :D. Hoe voel je je?

Hier 25+1 vandaag en ik slaap nog deels op m'n zij/buik en ik hoef 's nachts niet eruit om te plassen dus alsnog is dat een win wat mij betreft :P ^^.

Vandaag maar eens wat echte zwangersschapsshirtjes of iets wat ruimer valt shoppen.. Kan er echt niet meer onderuit nu.
pi_156215930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:31 schreef Estrys het volgende:
Prima nacht hier. Hoofdpijn is ook weg. Vandaag gaan de kinderen de hele dag naar opa. Wij zouden misschien een sauna dagje maar willen ook nog veel in huis klussen. Dus manlief leek het beter om te zorgen dat alles klaar is voor de bevalling. Want relaxed ergens niks gaan doen kon hij anders ook niet. O+ love mannen met nestdrang
O+ ahw
Hier ook nu ja haha. T is altijd jammer dat dat altijd vrij last minute pas opkomt, die nesteldrang bij mannen. De mijne althans. Maar goed dan is het meestal ook vrij snel allemaal klaar.

Ik heb vandaag een aantal klusjes op het programma staan die k door mn strot geduwd kreeg :') En de jongste zeurt al een week om of ze een taart mag bakken dus dat gaan we vandaag maar doen. En dan vanmiddag even op bezoek bij opa.
We zijn er inmiddels een beetje over uit wat we willen qua geboortekaartje-stijl dus dat is fijn, dan kan ik in elk geval een beetje gericht zoeken en kijken of ik wat in elkaar gedraaid krijg. Had ook nog even snel naar kant-en-klare kaartjes gekeken maar poeh wat een prijzen :o
:)
pi_156216095
Kaartje is hier gekozen, maar ik moet nog uitvogelen hoeveel ik er nu nodig heb :') . Ik heb het idee dat ik allerlei mensen vergeet mee te tellen. -O-
pi_156216172
Ik heb echt 10 kaartjes ofzo na moeten sturen, dus als je gewoon wat extra besteld kun je dat altijd nog doen. Bij ons was de schoonmaakster van m'n ouders verbolgen toen ze geen kaartje kreeg. En dat is ook zo'n heerlijk mens dat dan dus ook geen kaartje stuurt, want ze wist toch nog niet dat hij er was :D
pi_156216193
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:13 schreef silliegirl het volgende:
Kaartje is hier gekozen, maar ik moet nog uitvogelen hoeveel ik er nu nodig heb :') . Ik heb het idee dat ik allerlei mensen vergeet mee te tellen. -O-
Bij de oudste hadden we echt heel veel kaartjes. Ik geloof 80 of 90 ofzo. Bij de jongste waren dat er al minder en nu zijn het er nog minder.
De realiteit is dat het gros van de mensen het kaartje dezelfde week bij wijze van nog in de prullenbak mikt :P Ik heb bij deze baby besloten om gewoon echt alleen de mensen een kaartje te sturen die ik zelf een kaartje wíl sturen en alle beleefdheden en oei-straks-stoot-ik-ze-voor-het-hoofd-formaliteiten lekker te negeren. Geeft een hoop rust moet k zeggen ;)
pi_156216242
Ik kwam laatst van de jongste nog een stuk of 20 kaartjes tegen die over waren. Adressenlijst moet ik nog naar kijken. En even etiketten printen. Gewoon lekker onpersoonlijk gaan we voor :P Dat verwachten de mensen ook van ons ;) Misschien moeten we maar gewoon voor een digitale geboorte aankondiging gaan :P
pi_156216322
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:25 schreef Estrys het volgende:
Ik kwam laatst van de jongste nog een stuk of 20 kaartjes tegen die over waren. Adressenlijst moet ik nog naar kijken. En even etiketten printen. Gewoon lekker onpersoonlijk gaan we voor :P Dat verwachten de mensen ook van ons ;) Misschien moeten we maar gewoon voor een digitale geboorte aankondiging gaan :P
hahahaha ik zou een groepsmail sturen <3 :D

nah ik vind het zo suf om nu geen kaartje te doen terwijl we daar bij de oudste twee heel veel tijd in hebben gestoken enzo qua wat we wilden en weet ik veel. Dus deze baby krijgt ook gewoon een kaartje. Maar als ik naga dat ik bij de oudste voor 120 euro voor 80 kaarten incl. enveloppen en postzeggels helemaal klaar was. En bij de jongste hebben we in totaal iets van 90 euro betaald. Mja dan ga ik het wel weer zelf laten drukken en alles want met dat soort bedragen komen we er niet als ik ze kant en klaar bestel.
pi_156216364
Bij de oudste was het kaartje gratis. Want zelf gemaakt en cadeautje van de drukker van mijn werk. En men wat een stress leverde het mij op. Moesten er ook nog twee postzegels op :') oeps, geen rekening mee gehouden. Bij de tweede was het volgens mij zowat 200 euro en denk niet dat het nu goedkoper gaat worden. Maar goed, dit keer geen 3D echo :P ter compensatie.
pi_156216405
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bij de oudste hadden we echt heel veel kaartjes. Ik geloof 80 of 90 ofzo. Bij de jongste waren dat er al minder en nu zijn het er nog minder.
De realiteit is dat het gros van de mensen het kaartje dezelfde week bij wijze van nog in de prullenbak mikt :P Ik heb bij deze baby besloten om gewoon echt alleen de mensen een kaartje te sturen die ik zelf een kaartje wíl sturen en alle beleefdheden en oei-straks-stoot-ik-ze-voor-het-hoofd-formaliteiten lekker te negeren. Geeft een hoop rust moet k zeggen ;)
Dat plan had ik ook, maar dan komen er toch weer van die discussies; de ene tante wel, maar de andere niet? Dat kan toch niet?!
Ja zucht..
Mijn ouders verwachtten ook dat er kaartjes naar al hun vrienden zouden gaan. Dat heb ik afgekapt. De beste vriendin van m'n moeder
kan een kaart krijgen, omdat ik die zelf ook nog wel eens spreek, maar daarna houdt t op hoor.
pi_156216439
Mijn ouders verwachten gelukkig niks van mij. Sterker ik geloof dat ze het onzin zouden vinden om naar alle neven en nichten een kaartje te sturen. Dat doe ik ook echt niet. Meeste spreek ik hoogstens 1 keer per jaar.
pi_156216468
Ik schrok me ook een hoedje van die bedragen :o Ik had daarvoor al besloten dat ik ze zelf wilde maken, maar holy shitje! Nu nemen vooral de postzegels een groot deel van 't budget in. Zeg maar gerust een ENORM deel -O-
pi_156216487
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:36 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat plan had ik ook, maar dan komen er toch weer van die discussies; de ene tante wel, maar de andere niet? Dat kan toch niet?!
Ja zucht..
Mijn ouders verwachtten ook dat er kaartjes naar al hun vrienden zouden gaan. Dat heb ik afgekapt. De beste vriendin van m'n moeder
kan een kaart krijgen, omdat ik die zelf ook nog wel eens spreek, maar daarna houdt t op hoor.
Oh dat heb ik bij de oudste ook heel snel afgekapt idd. Mn schoonmoeder kwam er toen mee, dat we wel xxxxx ook een kaartje moesten sturen want die wilde zo graag ook een kaartje. Ehm. Nee? :') ik weet niet eens wie het is... ik heb haar nog nooit ontmoet en B. heeft haar 15 jaar geleden voor t laatst gezien, vind je t erg? :') We hebben haar toen 1 kaartje extra gegeven met de mededeling dat ze die kon geven aan wie het wilde. Kregen we in eerste instantie nog t verzoek dat ze er graag een stuk of 5 extra had want ja ze wilde er ook een op dr school neerzetten en eentej in dr tas om aan iedereen te laten zien en eentje voor die en die enz.
Ehm... wederom. Nee? :') kom nou zeg.

En nadat ik ons eigen kaartje van de oudste tegen kwam op internet, met dank aan iemand die het blijkbaar nodig vond het kaartje weg te geven aan een verzamelaar ben ik ook heel erg terughoudend geworden met aan vage kennissen geven enzo. De ene tante wel en de andere niet? Ja hoor prima verdedigbaar wat mij betreft. Als ik de ene tante 1 keer per jaar hooguit zie en verder nooit spreek en de andere tante zie ik elke maand minstens 1 keer dan is t duidelijk zat voor mij. Maar goed dat ligt wellicht ook aan hoe sterk je die verplichtingen voelt binnen je familie enzo.
pi_156216879
Ik wil sommige mensen best een kaartje sturen om ze op de hoogte te brengen maar van mij hoeft niet per se iedereen langs te komen :D maarja zo werkt het niet, kaartje krijgen = op kraamvisite (tenminste, hier).

Zijn die kaartjes zo duur ja als je zo'n ontwerp online kiest? Da's allemaal digitale druk als ik zo naar de levertijden kijk, ik zou verwachten dat die prijzen dan wel mee zouden vallen.

Ik regel al het drukwerk bij ons op kantoor dus ik heb boeken vol mooie papiersoorten en ik zou graag iets met debossing doen maar ik vrees ¤¤¤ op zo'n kleine oplage (ff een preeg laten maken voor zoiets :')). Misschien dat ik wel een collega vraag of die het kaartje wil tekenen en mee-ontwerpen, die jongen heeft zoveel talent, weet me elke keer weer te verrassen O+.

Mignonne dat kaartje van je oudste heeft je broer ontworpen toch? Best nasty als je die dan tegen komt op internet.. Anderzijds een compliment natuurlijk, maarja.
pi_156216979
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil sommige mensen best een kaartje sturen om ze op de hoogte te brengen maar van mij hoeft niet per se iedereen langs te komen :D maarja zo werkt het niet, kaartje krijgen = op kraamvisite (tenminste, hier).

Zijn die kaartjes zo duur ja als je zo'n ontwerp online kiest? Da's allemaal digitale druk als ik zo naar de levertijden kijk, ik zou verwachten dat die prijzen dan wel mee zouden vallen.

Ik regel al het drukwerk bij ons op kantoor dus ik heb boeken vol mooie papiersoorten en ik zou graag iets met debossing doen maar ik vrees ¤¤¤ op zo'n kleine oplage (ff een preeg laten maken voor zoiets :')). Misschien dat ik wel een collega vraag of die het kaartje wil tekenen en mee-ontwerpen, die jongen heeft zoveel talent, weet me elke keer weer te verrassen O+.

Mignonne dat kaartje van je oudste heeft je broer ontworpen toch? Best nasty als je die dan tegen komt op internet.. Anderzijds een compliment natuurlijk, maarja.
Nee dat was lamb :) het kaartje van de oudste (en van jongste) komt gewoon vrij ordinair van int0rwebs, en is met behulp van lieve grafische fokkers gephotoshopt en aangepast.
Hetgeen mij meer stoorde was ten eerste dat al onze personalia er open en bloot op stonden. Namen, adres, telefoonnummers enz. Maar ook de gegevens van mijn kind, naam en doopnamen, geboortedatum en tijdstip, gewicht etc.
En ten tweede gewoon het persoonlijke element. Dat kaartje heeft voor ons veel betekenis en is erg persoonlijk. Als je het niet meer wilt, knikker het dan bij het oud papier zeg maar. Dat je kaartjes verzameld tsja... ieder zn ding, ik vind het een wat aparte hobby. Maar dan zo op een openbare ruilsite zetten, nee kom op. Dit soort dingen doe je met trouwkaarten of rouwkaarten toch ook niet? (toch?! :X )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')