Dat is snel dan zal facebook nog slechter worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:50 schreef Skeletor. het volgende:
Nou, iOS 9.0.2 staat er ook op. Elke week update.
Want?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is snel dan zal facebook nog slechter worden.
Mail icoon onderaan scherm? Dat is proactive siri zooi.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:13 schreef MasGhibli het volgende:
Sinds de update naar iOs 902 staat er een ongelezen mail icoon op het homescreen.
Dit terwijl alle mails al gelezen zijn als ik via de website inlog (outlook.com account)
Meer mensen dit probleem?
Yes die inderdaad. Als ik de mailbox open staat onderin het scherm : "zojuist bijgewerkt, 1 ongelezen"quote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mail icoon onderaan scherm? Dat is proactive siri zooi.
Facebook werkte bij mij zonder problemen. Maar.... Facebook verbruikte bij mij zeer veel energie zonder dat de app actief was en achtergrond info uitgeschakeld.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sinds iOS9 is facebook trager of doet gewoon niet !
Daar moet je eerst een app voor downloaden. En googlen moet je ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee hoe ik die standaard ad-blocker in safari 9.0 aan kan zetten?
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar moet je eerst een app voor downloaden. En googlen moet je ook.
Ja dat laatste weet ik niet, maar is iets nieuws van ios9, hij zou moeten 'leren' hoe jij leeft en daarop het gebruik aan moeten passen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Yes die inderdaad. Als ik de mailbox open staat onderin het scherm : "zojuist bijgewerkt, 1 ongelezen"
20GB continue Spotify streamenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doen jullie in godsnaam met die dataIk heb 3GB en maak meestal nog geen 1GB op over 4G. Zit ook overal op wifi.
Ik heb het issue weten op te lossen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja dat laatste weet ik niet, maar is iets nieuws van ios9, hij zou moeten 'leren' hoe jij leeft en daarop het gebruik aan moeten passen.
Geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:19 schreef Skull-splitter het volgende:
9.0.2 lijkt hier mijn 6 flink laggy te maken...
Ja, bij KPN en Vodafonequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef Vermecelli het volgende:
Start straks om 12 uur de voorverkoop van de iPhone?
Repair via Control Panel geprobeerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:28 schreef Mss het volgende:
Ik krijg deze foutmelding bij het installeren van de nieuwe iTunes. Iemand enig idee hoe ik dit fix?
[ afbeelding ]
Nee, dat ken ik helemaal niet. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:11 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Repair via Control Panel geprobeerd?
https://mobiel.kpn.com/iphone-6s?campaignid=so:br:fb:iphone6squote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef Vermecelli het volgende:
Start straks om 12 uur de voorverkoop van de iPhone?
Draait bij mij best lekker, dat niet reagerende pincodescherm is iig opgelost. Dat was mijn grootste frustratie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:31 schreef wolfrolf het volgende:
is iOS 9.0.2. een goeie update of zal ik even wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |