Ik hoop op uitverkochtquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Hoi.
Vandaag om 10:00 start de voorverkoop van de band Muse, die volgend jaar gaat optrede in de Ziggo Dome. Natuurlijk wil ik daar als kleine grote fan bij zijn, dus ga ik proberen tickets te bemachtigen.
Ik vind het wel echt super spannend, want er zijn maar een bepaald aantal kaarten beschikbaar. Je moet dus snel zijn en geluk hebben. Ik hoop echt dat het gaat lukken, maar ik kan nu dus niet slapen omdat ik zoveel spanning heb voor straks!!! Wat nou als ik de tickets misloop, dan ben ik echt mad en sad.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik hoop echt dat je om 5 uur in slaap valt en je verslaapt en daardoor die tickets misloopt
Ik heb geen natuurkunde en ik doe ook geen vmboquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb je morgen trouwens geen toets natuurkunde? Nu slapen jij anders zak je voor je vmbo examen
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Waar bevind jij je ongeveer in het muzikale spectrum? Eerst Ariana, nu Muse, straks Black Sabbath?
Hij vond Muse eerst leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Waar bevind jij je ongeveer in het muzikale spectrum? Eerst Ariana, nu Muse, straks Black Sabbath?
Arianaquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Helemaal niks. Ik verbaas mij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
Hij vond Muse eerst leuk.
Wat is er mis met meerdere muziek smaak?
Ik hou vooral van Hardstyle, Ariana Grande en Muse.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Mainstream dus.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hou vooral van Hardstyle, Ariana Grande en Muse.
Dat is vrij specifiek. Nicki Minaj, Queens of the Stone Age, Royal Blood, Miley Cyrus en Depeche Mode dus niks?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
En SFB, Cho en broederliefde dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is die tweede niet voor het andere geslacht?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En SFB, Cho en broederliefde dan?
Is dat zo? Wat is dan wel voor het mannelijk geslacht? Naar concerten gaan van mannen? Is dat dan niet gay?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is die tweede niet voor het andere geslacht?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is vrij specifiek. Nicki Minaj, Queens of the Stone Age, Royal Blood, Miley Cyrus en Depeche Mode dus niks?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En SFB, Cho en broederliefde dan?
Wat snap je niet aan een vraagteken aan het einde van een zin?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is dan wel voor het mannelijk geslacht? Naar concerten gaan van mannen? Is dat dan niet gay?
Nope, ik luister geen 3FM.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar ken je Muse van dan. 3FM?
Het antwoord is dus nee, het is voor alle geslachten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een vraagteken aan het einde van een zin?
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nope, ik luister geen 3FM.
Gunz 4 Hire (een Raw Hardstyle duo) heeft ooit een remix van Muse - Uprising gemaakt, zo ken ik ze.
Niets, sorry.quote:
Hardstyle komt uit de hardcore wereld om de mainstream meer aan te spreken, ;pquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Whatever.
Ik noem Hardstyle trouwens niet zo Mainstream
Ok, ik ken het niet, maar face value komt het over alsof de doelgroep van haar voor 16-jarige meisjes is. En ik heb overigens nergens iets over 'gay' gezegd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het antwoord is dus nee, het is voor alle geslachten.
Een tiener idool is toch meestal iets meer voor meiden hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het antwoord is dus nee, het is voor alle geslachten.
Wat zit je toch te miepen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Een tiener idool is toch meestal iets meer voor meiden hoor
Ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dan ben je geen ekte vmbo student
Ja joh.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hardstyle komt uit de hardcore wereld om de mainstream meer aan te spreken, ;p
Zou vast kunnen dat dat de doelgroep is, maar er zijn altijd genoeg mensen die er ook op af komen die buiten de zogenaamde doelgroep valt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ok, ik ken het niet, maar face value komt het over alsof de doelgroep van haar voor 16-jarige meisjes is. En ik heb overigens nergens iets over 'gay' gezegd.
Alles komt uit Chicago.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hardstyle komt uit de hardcore wereld om de mainstream meer aan te spreken, ;p
Jouw mening.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Een tiener idool is toch meestal iets meer voor meiden hoor
Ik heb een hekel aan imago bands.quote:
Haar platenmaatschappij profileert haar in een doelgroep. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan imago bands.
Helemaal als mensen dan beweren dat het niet zo is.
Ariende grande is een zangeres(noem het zelf liever een project) voor 16 jarige meisjes.
Als je niet die doelgroep bent maar het toch luister prima.
maar ga niet zeggen dat het voor alle doelgroepen is ofzo.
Je gebruikt woorden waarvan je geen idee hebt wat het betekend.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Haar platenmaatschappij profileert haar in een doelgroep. Dat is heel wat anders.
Dat is meestal bij jou het geval.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je gebruikt woorden waarvan je geen idee hebt wat het betekend.
Anders wist je wel dat het in die zin bullshit is.
Profilering?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je gebruikt woorden waarvan je geen idee hebt wat het betekend.
Anders wist je wel dat het in die zin bullshit is.
Goh, misschien heb je nog gelijk ook. Lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja het gaat hier niet over een politiek karakteristiek persoon.
Ariande Grande is zo voor doelgroep jongens.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:26 schreef Fylax het volgende:
Tieneridool:
1) Door jongeren vereerd figuur 2) Door tieners vereerde figuur
Ik wist niet dat tegenwoordig alleen maar meisjes jongeren/tieners kunnen zijn, tailfox?
Ga je ook naar Muse ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ariande Grande is zo voor doelgroep jongens.
jezus lul niet en groei gewoon ballen.
Echt geniaal ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:32 schreef Stompzinnig het volgende:
Hier Muse keihard aan het trollen bij een Italiaanse tv-show. Ze moesten playbacken dus dachten fuck it, allemaal verwisselen van insteument. Bijna alle filmpjes daarvan worden verwijderd van YouTube.
Ik niet. Sommige dingen hoef ik niet live te zien.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel kaartjes kopen. Een vriendin is helemaal fan van hun.
En jij?
Je zei dat het ziggo was he?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:33 schreef Fylax het volgende:
Kom ik die tailfox misschien nog tegen ook nog
Hoe zou dat toch komen *winkwink*quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ziet er ge shopt uit zeg.
Gezicht is 10 tinter lichter.
Omdat?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je zei dat het ziggo was he?
Dan heb ik sws al kaartjes
Er is nog maar een band die ik wil zien. Infected Mushroom en dan een sunrise mixquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik niet. Sommige dingen hoef ik niet live te zien.
Is Fapbaar,, sho who caresquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ziet er ge shopt uit zeg.
Gezicht is 10 tinter lichter.
*fap**fap**fap*quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen *winkwink*
Is dat een band tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Er is nog maar een band die ik wil zien. Infected Mushroom en dan een sunrise mix
Infected 2 mensen volgens mij. Die een glazen Mengtafel gebruiken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dat een band tegenwoordig?
Ik wil Turbonegro nog wel zien.
Klinkt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dat een band tegenwoordig?
Ik wil Turbonegro nog wel zien.
Op albums zijn ze beter.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Klinkt wel erg lekker.
Geen idee of ze live goed zijn
Ik geloofde je niet dus maar even opgezochtquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:57 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kijkt Fylax ook altijd hoelang heb je daar op geoefend Fyl??
Jij hebt nooit geen geld niet!quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb alle kaarten opgekocht zodat TS ze bij mij moet kopen voor de driedubbele prijs.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar ken je Muse van dan. 3FM?
Hij heeft gewoon ergens gelezen dat een of andere gozer alles heeft opgekocht en Fylax en andere aan het lijntje houdt om het vijf dubbele te betalen voor kaartjes. Dat verhaal post hij nu als zijn eigen verhaal.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Jij hebt nooit geen geld niet!
Kan nog steeds wel, als je radio luistert om muziek te leren kennen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In de jaren 90 leerde je muziek kennen van de radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |