Ik hoop op uitverkochtquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Hoi.
Vandaag om 10:00 start de voorverkoop van de band Muse, die volgend jaar gaat optrede in de Ziggo Dome. Natuurlijk wil ik daar als kleine grote fan bij zijn, dus ga ik proberen tickets te bemachtigen.
Ik vind het wel echt super spannend, want er zijn maar een bepaald aantal kaarten beschikbaar. Je moet dus snel zijn en geluk hebben. Ik hoop echt dat het gaat lukken, maar ik kan nu dus niet slapen omdat ik zoveel spanning heb voor straks!!! Wat nou als ik de tickets misloop, dan ben ik echt mad en sad.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik hoop echt dat je om 5 uur in slaap valt en je verslaapt en daardoor die tickets misloopt
Ik heb geen natuurkunde en ik doe ook geen vmboquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb je morgen trouwens geen toets natuurkunde? Nu slapen jij anders zak je voor je vmbo examen
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Waar bevind jij je ongeveer in het muzikale spectrum? Eerst Ariana, nu Muse, straks Black Sabbath?
Hij vond Muse eerst leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Waar bevind jij je ongeveer in het muzikale spectrum? Eerst Ariana, nu Muse, straks Black Sabbath?
Arianaquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Helemaal niks. Ik verbaas mij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
Hij vond Muse eerst leuk.
Wat is er mis met meerdere muziek smaak?
Ik hou vooral van Hardstyle, Ariana Grande en Muse.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Mainstream dus.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hou vooral van Hardstyle, Ariana Grande en Muse.
Dat is vrij specifiek. Nicki Minaj, Queens of the Stone Age, Royal Blood, Miley Cyrus en Depeche Mode dus niks?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
En SFB, Cho en broederliefde dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is die tweede niet voor het andere geslacht?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En SFB, Cho en broederliefde dan?
Is dat zo? Wat is dan wel voor het mannelijk geslacht? Naar concerten gaan van mannen? Is dat dan niet gay?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is die tweede niet voor het andere geslacht?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is vrij specifiek. Nicki Minaj, Queens of the Stone Age, Royal Blood, Miley Cyrus en Depeche Mode dus niks?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En SFB, Cho en broederliefde dan?
Wat snap je niet aan een vraagteken aan het einde van een zin?quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is dan wel voor het mannelijk geslacht? Naar concerten gaan van mannen? Is dat dan niet gay?
Nope, ik luister geen 3FM.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar ken je Muse van dan. 3FM?
Het antwoord is dus nee, het is voor alle geslachten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een vraagteken aan het einde van een zin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |