Je bent in de war met Youri Mulder denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Johan Derksen, ik zap weg. Gooit er weer 60 cliches in.
Het voetbal van vanavond ookquote:Op donderdag 17 september 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mazerunner was een aidsfilm
Regi Blinker is misschien wel de meest waardeloze analist die ik ooit op TV heb gezien. En dat is best knap.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent in de war met Youri Mulder denk ik.
Of Bert van Marwijk. Of Ruud Gullit. Of Regi Blinker.
Johan is net zo erg, alleen zegt ie nog wel eens iets grappigsquote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee Derksen, die gaat de wedstrijd analyseren :quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Koert een slechte commentator vinden, tsjaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Afgang Az, Ajax. Verwachte nederlaag voor Groningen.
Slechte commentator bij Az btw.
Gelukkig kon PSV nog wel onder die hopeloze bende uitkomen deze week. Eindelijk weer eens gewoon een goede uitslag Europees. Ook al heel lang geleden. En nee kom niet aanzetten met die zielige wedstrijdjes van Ajax tegen clubjes die al klaar waren, niet kwamen voor een punt enzo.
Feyenoord - Sevillaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig kon PSV nog wel onder die hopeloze bende uitkomen deze week. Eindelijk weer eens gewoon een goede uitslag Europees. Ook al heel lang geleden. En nee kom niet aanzetten met die zielige wedstrijdjes van Ajax tegen clubjes die al klaar waren, niet kwamen voor een punt enzo.
Kil fuck up te trollen ofzo. Ga lekker naar die korkenbende van een juventus kijken fzo.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zo mad?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kil fuck up te trollen ofzo. Ga lekker naar die korkenbende van een juventus kijken fzo.
Dit is niet echt een goede tactiek tegen trolls.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kil fuck up te trollen ofzo. Ga lekker naar die korkenbende van een juventus kijken fzo.
Guiltyquote:Op donderdag 17 september 2015 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit is niet echt een goede tactiek tegen trolls.
JE KAN DE ZON AANRAKEN ALS JE ER MAAR IN GELOOFT!!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Straks lekker weer John Troost bij AZ
Beetje zonnekracht dit datquote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JE KAN DE ZON AANRAKEN ALS JE ER MAAR IN GELOOFT!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |