Echt he. Wat een prutserquote:Op donderdag 17 september 2015 20:23 schreef Pascalus het volgende:
De Leeuw krijgt honderd kansen en schiet alles naast.
Wat een god was dat.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:23 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat die bij Ajax heeft gespeeld
Hoho, wel tegen het oppermachtige Ajax.quote:
Henrico of Jeroen?quote:
Hoezo in potentie, hij is het al. Een kleurloze net niet speler.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:24 schreef Makamba_ het volgende:
Klaassen is in potentie wel een ultieme De Jong 2.0
Haha, nee.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo in potentie, hij is het al. Een kleurloze net niet speler.
neequote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
Los van de goals, speelde Ajax beter dan Celtic tot nu toe?
Ongeëvenaard elftal. Zelden een team zo heerlijk zien domineren. FC Barcelona verbleekt er godverdomme bij. We kijken naar een historische wedstrijd. Er wordt een nieuw hoofdstuk aangeslagen. Dit Ajax is revolutionair. Om te beginnen de halve finale halen van de Europa League.quote:
Neequote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
Molde kunnen er niks van. Die gaan 6x verliezenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Oldground het volgende:
Zeker nu met Molde, moet je dit gewoon winnen. Maar ja, eigenlijk verbaast het me niet.
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
Jelly?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
PSV wint van Manchester United terwijl wij spartelen tegen een bierteam met semi profs.
Klaassen doet zo op zijn tijd nog een poging aan de bal te komen. Al kan dat er met de jaren uitslijten.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo in potentie, hij is het al. Een kleurloze net niet speler.
Nieuwe Maher.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi![]()
Gudelj is trouwens traag zeg
Nee manquote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
Wat had nou erger geweest. Dit Ajax of het aanschouwen van de Chansonbelg bij #DWDD?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Molde kunnen er niks van. Die gaan 6x verliezen
Gaan we jaloers lopen doen? Een andere keer is het weer andersom, stel je niet aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
PSV wint van Manchester United terwijl wij spartelen tegen een bierteam met semi profs.
wie is Karina?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina en ik geloven er nog in.
Schone komt er zo toch zeker wel in.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef VXXLL het volgende:
Het is wachten tot de verlosser Sanogo het veld in komt en een hattrick maakt
Ik doe hier niet aan mee.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax de volgende ronde in de EL haalt neem ik een week een Ajax UI
Als Ajax de volgende ronde in de EL niet haalt neemt Stijn een week een PSV UI.
Echt hequote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert is overigens weer bezig op Politiek24.
Laf.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee.
Gr.
Met weddenschappen voor UI's bezig zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax de volgende ronde in de EL haalt neem ik een week een Ajax UI
Als Ajax de volgende ronde in de EL niet haalt neemt Stijn een week een PSV UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |