Ditquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:43 schreef Felixa het volgende:
Geweldig!
Voor om die scenes bij de kassa van Whole Foods moest ik vreselijk lachen.
Demi Lovato, een Disney-sterretje / zangeresquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Maraca het volgende:
Leuke aflevering. Zeker het Wholefoods stuk
Wie was die vrouw trouwens?
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Demi Lovato, een Disney-sterretje / zangeres
Zaten wel wat lachmomentjes in, maar net als in de vorige afleveringen is het gewoon geweldige satire met iets minder punchlines.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is wel actueel en scherp en kritisch enzo, maar ik mis het echte lachen om South Park
Het is soms een klein beetje lastig als niet-amerikaan om alles te begrijpen de laatste tijd. Ik moest me bijvoorbeeld even inlezen over waarom specifiek die celebrities in de show zaten. Soms zijn ze iets te specifiek met het gebruiken van Amerikaanse concepten en gebeurtenissen. Bijvoorbeeld dat hele PC (principal) gebeuren speelt helemaal niet echt in europa lijkt me.( Hoewel politiek correctheid natuurlijk wel de talk van de dag is nu met alle immigranten en dergelijke)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is wel actueel en scherp en kritisch enzo, maar ik mis het echte lachen om South Park
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
''One little piggy played in Fast and Furious.'''
''One little piggy went straight to cable''
''Not everyone can look as good and slim as these people''
#ShamelessMurica
#WHATANEPISODE.
Van mij mag die blijvenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk is hij volgend seizoen weer weg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van mij mag die blijven
Zou de stemactrice misschien ontslagen zijn? Net als met Chef toen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Mis alleen victoria. Niet zo zeer als principal maar ze komt verder tot nu toe nog nergens in terug. Terwijl dat toch ook een gestoord mens is waar je wel iets leuks van kan maken in een andere baan/rol.
Ik denk het niet, even snel op de wiki gekeken en blijkbaar zijn er al 3 mensen geweest die haar stem deden. De huidige doet ook de stemmen van:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou de stemactrice misschien ontslagen zijn? Net als met Chef toen?
Aangezien het wel heel abrupt was.
Overigens vind ik PC P leuk
Nee dat zal hem wel niet zijn dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik denk het niet, even snel op de wiki gekeken en blijkbaar zijn er al 3 mensen geweest die haar stem deden. De huidige doet ook de stemmen van:
Wendy Testaburger
Liane Cartman
Sharon Marsh
Shelly Marsh
Mrs. McCormick
Mayor McDaniels
Principal Victoria
Strawberry Shortcake
Many other characters.
Dus gok niet dat het wegvallen van 1 character daar aan te wijden valt.
Principal Victoria was eigenlijk veel te intelligent en competent voor South Park. Al kon ze ook behoorlijk gestoord zijn jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Mis alleen victoria. Niet zo zeer als principal maar ze komt verder tot nu toe nog nergens in terug. Terwijl dat toch ook een gestoord mens is waar je wel iets leuks van kan maken in een andere baan/rol.
Vooral haar kankergezwel toespraak was geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Principal Victoria was eigenlijk veel te intelligent en competent voor South Park. Al kon ze ook behoorlijk gestoord zijn jaIk vind het wel grappig dat ze juist haar weggewerkt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |