Goeie dingen,quote:Op donderdag 17 september 2015 20:47 schreef MaximumRush het volgende:
Zoek gewoon iemand die ADD/ADHD heeft, die wilt vast wel delen.
Ik hoef alleen maar naar m'n huisarts te bellen en er ligt de volgende dag een maandvoorraadje bij m'n apotheek. Af en toe geef ik wel eens een stripje weg aan vrienden.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Goeie dingen,
Hoe heb je dat gefixed
Klopt, ik krijg gewoon elke maand een hele lading mee van de apotheekquote:Op donderdag 17 september 2015 19:58 schreef Vlinderbom het volgende:
wtf,
ik tik dit in op google, en vervolgens komt er een site waarbij je het gewoon kan kopen.
dit is bullshit toch?
tik ff in: ritalin kopen , en dan eerste zoekresultaat.
Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
eey pssst......quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:04 schreef kuolema het volgende:
Ik zou het niet vertrouwen. Heb zelf wel een connectie, maar van hem krijg ik het alleen in ruil voor mijn slaappillen
Gediagnosticeerd met ADD. Daar hoort dan meestal ook medicatie bij.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Goeie dingen,
Hoe heb je dat gefixed
Misschien had Nappa ook wat ritalin moeten nemenquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb mijn examens gehaald op Ritalin![]()
Goed spul om even goed geconcentreerd maar ook hyper te zijn.
Ze wouden het niet eerst proberen met een therapietje?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:13 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Gediagnosticeerd met ADD. Daar hoort dan meestal ook medicatie bij.
Is het echt zo'n wondermiddel dan ja?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb mijn examens gehaald op Ritalin![]()
Goed spul om even goed geconcentreerd maar ook hyper te zijn.
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:12 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Is het echt zo'n wondermiddel dan ja?
Raak je er niet langzaam verslaafd aan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor mij wel.
De vierde klas heb ik vooral buiten rokend op een bankje doorgebracht. Geen boek opengehad, toch met 8en en 9's geslaagd.
Maaarrr, aan de andere kant; ik deed VMBO-TL terwijl ik VWO niveau heb/had.![]()
Nu gebruik ik het nog wel eens om wakker te blijven. Moet elke twee weken een flinke rit terug rijden naar huis in het donker, dan is een Ritalinnetje wel prettig. Mijn focus op de weg wordt er ook stukken beter van.
Nee, ik gebruik het niet zo vaak.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:36 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Raak je er niet langzaam verslaafd aan?
hmmm okequote:Op vrijdag 18 september 2015 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het niet zo vaak.
Als je het elke dag slikt is die hyperactiviteit/focus zo weg.
Gebruik het misschien 1/2x per maand. En dan als pepmiddel.
Dexamfetaminequote:Op vrijdag 18 september 2015 00:10 schreef Strugglemaster het volgende:
Methylfenidaat
Dex is die echte
Waz datquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:13 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, geen stash ritalin in je huis hebben
quote:
Behandeling is meestal therapie in combinatie met medicatie. Therapie alleen zet geen zoden aan de dijk. Je leert alleen maar trucjes om ermee om te gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:12 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ze wouden het niet eerst proberen met een therapietje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |