die deur staat nog in het berghokquote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je deur die je zou verven?
Het was mn maandelijkse reminderquote:Op donderdag 17 september 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
die deur staat nog in het berghok
Alles te bloot?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan géén geschikt plaatje vinden voor de OP
Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat er een of andere wilde stoot aan de ander kant van de lijn zit.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan géén geschikt plaatje vinden voor de OP
voordat ik dat programma had gezien dacht ik eigenlijk ook dat het gewoon jonge meiden warenquote:Op donderdag 17 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat er een of andere wilde stoot aan de ander kant van de lijn zit.
spannendquote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er even vandoor, even een en ander regelen, spannend. Latersss....
Ja hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
een dame met haar mobiel in haar doos mag vast niet
dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 september 2015 19:38 schreef chufi het volgende:
Doe maar geen plaatje... We zijn er nu toch al voorbij (de OP bedoel ik)
is dat een phone of gewoon een vibrator?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Deze trillen op een in te stellen geluidsignaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zitten we straks te stuiteren![]()
Een speeldingetje zonder SIM card, met WIFIquote:Op donderdag 17 september 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een phone of gewoon een vibrator?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een speeldingetje zonder SIM card, met WIFI
Er zitten wel gluten inquote:Op donderdag 17 september 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
Gegoten van premium kwaliteit hypo-allergeen niet-giftig, niet-poreus ABS kunststof met PU-coating voor fluweelzachte afwerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |