SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:50 schreef Fazzoletti het volgende:
Jeeeeejjjj! Wat goed Chanty, kijk hem gaan!Niks niet voorzichtig opbouwen, meteen gaaaaan
![]()
Oh vervelend Blue, hopelijk was het een one-off... hebben de leidsters het wel gezien, als in hoe de situatie was waarin het gebeurde?
En nog een vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 06:19 schreef GotC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 08:12 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 08:27 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is zo leuk!![]()
Wel een handenbindertje, want het klimt, klautert, pulkt, vreet aan/op alles. Alle tanden incl hoektanden zijn door en we hebben een handjevol kiezen. Sinds een week of wat heeft mijn man ontdekt dat (omdat ze nog steeds van 20.00-01.00 gilde/krijste![]()
![]()
) ze echt binnen 20 minuten in slaap valt als je bij haar op de kamer op de stoel gaat zitten met de e-reader/telefoon. Ik durf nog niet helemaal enthousiast te zijn maar ik heb me in een heel jaar niet zo goed gevoeld als de laatste weken
![]()
Wat kom je bij zeg als je zonder gedoe je kind op bed kan leggen en zelf ook een beetje kan slapen zonder dat je bang bent voor het volgende drama
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb even een vraag aan de mama's die ook een ouder kindje hebben naast de dreumes. Wat doen jullie om te zorgen dat de aandacht tussen oudere kindjes en peuter(s)/dreumes(sen) goed verdeeld wordt? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat je kleuter dit ook zo ervaart? Hieronder in de spoiler even een korte uitleg waarom ik deze vraag heb. :|Och NikkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat vervelend dat L. dat zo ervaart zeg! Het klinkt juist inderdaad alsof jullie er alles aan doen om de aandacht goed te verdelen. Dit doen jullie meer dan wij zeg maar. Ik heb helemaal geen tips voor jullie. Als S. slaapt dan speel/knutsel/verf/whatever ik met E, en heel soms gaat ze met een van ons naar de speeltuin om de hoek en we zijn 2 of 3 x een keer alleen met haar op stap geweest. Dat is dus in een jaar tijd
. Meer 1-op-1 tijd is er eigenlijk niet. Ik heb tot nu toe niet het idee dat ze dat niet leuk vindt/dat ze daar moeite mee heeft. Misschien komt het ook wel omdat E. pas 3 is en zich niet zoveel herinnert (gok ik hoor!) van de tijd dat ze nog alleen was met ons?
Binnenvaller hier.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb even een vraag aan de mama's die ook een ouder kindje hebben naast de dreumes. Wat doen jullie om te zorgen dat de aandacht tussen oudere kindjes en peuter(s)/dreumes(sen) goed verdeeld wordt? En nog belangrijker, hoe zorg je ervoor dat je kleuter dit ook zo ervaart? Hieronder in de spoiler even een korte uitleg waarom ik deze vraag heb. :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |