abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156321131
Chanty wat goed van Lucas! *O* Kijk hem wiebelen dan. O+
pi_156321236
Wow Chanty, die gaat hard! Hij was gewoon aan het wachten tot hij ineens een marathon kon lopen O+
pi_156321479
Zooooo zie hem gaan Chanty!
pi_156325906
Lucas *O*

Kennen jullie trouwens die kindjes die gebeten worden op het KDV?
Ik heb zo'n dader :@
F heeft vandaag een ander kindje in de hand gebeten.
Of het baldadig of boosheid of last van tandjes is is niet duidelijk.
Vind het wel erg vervelend om eerlijk te zijn.
pi_156326054
Stip beet (en bijt nog wel eens). Ik vond het ook heel vervelend, maar ik heb inmiddels gemerkt dat het alleen gebeurd bij invalleidster (die toevallig bij ons redelijk onervaren zijn). Hij doet het alleen als de leidster niet kijkt, wat gebeurt als ze staat te verschonen. We hebben toen gezegd dat ze hem maar even een speen moest geven als ze dat ging doen en dat hielp.

Ik heb bij Stip dus erg het idee dat het een gebrek aan veiligheid is, want ze worden even aan hun lot overgelaten als de leidster met haar rug naar hen staat en als een van de jongste van de groep is dit zijn manier van communiceren dat hij iets niet wil. Bij de vaste leidster is het 1x bijna gebeurd, maar zij had hem al afgekapt voordat ze wist of het gewoon een erg uitgebreide kus was of toch een bijt werd.

Ik zou het zelf als moeder van gebeten kindje niet zo erg vinden, want op deze leeftijd doen ze het echt niet expres. Als het op de basisschool gebeurt zou ik het vervelender vinden.
pi_156326432
I is een paar keer gebeten op het kdv, maar daar maak ik me echt niet druk of boos over. Zij doet het zelf niet, maar zij doet wel weer andere dingen (zoals andere kindjes hardhandig wegduwen als ze ergens bij wil...). Tja, hoort allemaal bij de leeftijd. Wel goed inderdaad als je een beetje kunt analyseren wat de aanleiding kan zijn.

Chanty, wat goed van L.! En wat heerlijk dat hij zo lekker bezig, wat gaat hij rap joh!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156326962
Ik heb er thuis één die zowel dader als gebetene is. Gelukkig heeft hij het nu al meer dan een maand niet gedaan. *afkloppen* S is zelf pas gaan bijten nadat hij zelf 3 keer keihard gebeten was. Zo hard dat het een dag of 4/5 rood/paarsig bleef en je echt de tandjes kon tellen. ;(
Je kunt het de andere kindjes echter niet kwalijk nemen, want het is nu eenmaal iets wat kan gebeuren. En de leidsters hebben met 10 kindjes op een groep gewoon niet altijd alles in de gaten. Ik heb het zelf al moeilijk om mijn eigen 3 kindjes allemaal goed in de gaten te houden, laat staan 10. Ik vond/vind het zelf overigens ook erg vervelend als S iemand gebeten heeft, maar ik kan er helaas niets aan veranderen. Ik leg wel uit dat bijten niet leuk is en dat het pijn doet en zeg dat hij wel mag aaien, maar of hij dat al snapt en de link aaien ipv bijten kan leggen betwijfel ik.
pi_156327783
Ik ben retedruk atm maar ik wilde toch even jompelen voor Chanty *O*

Ben benieuwd wanneer Beertje Boaz met zijn 15 kg het een keer gaat snappen :')
Hij vindt wandelen aan twee handjes/aan tafeltjes/aan banken/you name it helemaal het einde .. dus het komt vanzelf wel :Y
  woensdag 23 september 2015 @ 22:36:00 #259
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156336799
Ik lees nu pas over de vloekende A. van razz _O_ _O- :D

Verder een dikke kus voor razz, kwak, Kursor en Nikki. Razz hopelijk krijg je wat rust in je hoofd en kun je weet wat meer genieten van je zwangerschap. En iedereen die twijfelt over haar kwaliteiten als moeder: niet doen! Niet nodig, iedereen doet het op zijn eigen manier een je merkt vanzelf wat bij jou en je kind past. Ze krijgen echt genoeg liefde en aandacht van jullie :*

Kwak denk dat de loopkar straks een wereld van verschil gaat maken. Lucas is gek op dat ding
O+ Verder speelt hij vooral met zijn toettoet auto's. Hij komt ze nu brengen als hij wil dat je ze aanzet. En de poesjes achtervolgen is ook altijd tof 8-)

Dot wat leuk een roze dotje straks *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 23 september 2015 @ 22:36:51 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156336830
Lopende L. *G* Gaat gelijk als een speer!
pi_156337183
Jeeeeejjjj! Wat goed Chanty, kijk hem gaan! *O* Niks niet voorzichtig opbouwen, meteen gaaaaan :+

Oh vervelend Blue, hopelijk was het een one-off... hebben de leidsters het wel gezien, als in hoe de situatie was waarin het gebeurde?

En nog een vraag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 september 2015 @ 06:19:35 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156342424
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:50 schreef Fazzoletti het volgende:
Jeeeeejjjj! Wat goed Chanty, kijk hem gaan! *O* Niks niet voorzichtig opbouwen, meteen gaaaaan :+

Oh vervelend Blue, hopelijk was het een one-off... hebben de leidsters het wel gezien, als in hoe de situatie was waarin het gebeurde?

En nog een vraag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_156342849
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 06:19 schreef GotC het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 24 september 2015 @ 08:27:51 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156342979
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:12 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_156343126
Het aanbod van kleding maat 92 voor jongens valt erg tegen. Normaal kochten wij best wel wat bij de Zeeman (met name joggingbroekjes en longsleeves) maar schijnbaar is je kind al een puber bij maat 92. Teksten en plaatjes die allesbehalve kinderlijk zijn.
Gisteren de Next maar weer leeggekocht en ga Carters.com ook maar weer plunderen. Maar hebben jullie nog tips? (H&M, Hema etc allemaal al geprobereerd, zowel online als in de winkel)

SPOILER
pi_156343161
Vandaag om 13:43 heb ik geen dreumes meer maar een peuter. Helaas vandaag aan het werk maar ze heeft vanmorgen al heel enthousiast met de toet toet garage gespeeld.
pi_156343175
Ja irritant he die niet passende teksten op kinderkleding. (Sowieso ben ik geen grote fan van teksten op kleding)
Zara al gekeken? Hoewel ik bij Zara online altijd alles wil hebben maar eenmaal in de winkel hebben ze nauwelijks wat ik wilde/zijn al die dingen uitverkocht. En om een of andere reden bestel ik er nooit online. :')

Jeeeej L daar ga je, gelijk rondrennen :D *G*

M. heeft ook een tijdje kindjes gebeten op het kdv. Heel vervelend maar weinig aan te doen volgens mij. Het heeft een maand of 2 geduurd en was ineens over.

FR Gefeliciteerd met je peuter *O* *O* *O*
pi_156343178
Gefeliciteerd ferrari!!! :*
  donderdag 24 september 2015 @ 08:55:23 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156343196
Alvast gefeliciteerd met je peuter FR! *O*

En exode, herkenbaar :{. Er is gewoon niks echt leuks, wij blijven hangen in Next/Hema/H&M/soms Zara, al is mt 92 kleding nog steeds de baby collectie dus wat jong.
pi_156343292
Van harte F_r *O*
S. 2014
J. 2016
pi_156343377
Gefeliciteerd Ferrari!

Jaaaaa Chanty,wat loopt hij meteen al snel! knap hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_156343422
Thanks meiden voor de bijtherkenning.
De situatie was niet duidelijk.
Wel weet ik dat hij dol is op kindjes en ze ook graag kusjes geeft en vastgrijpt.
Of het dus een onhandig kusje was of gericht weten we niet.
We zullen het maar afwachten.

Fazz even _O_ voor het ene deel van je spoiler (geef mij eens een schop onder m'n hol :o ) en verder ga ik mee in advies van GotC
pi_156343430
Gefeliciteerd Ferrari! *O*

En dank voor de tips Exode :*

Ik wil ook winkelen voor m'n mini :) Dit weekend ga ik weg zonder hem, maar dan hoop ik eigenlijk dat ik eens voor mezelf wat nieuws kan vinden, dat schiet er steeds bij in :+
pi_156343431
Ferrari gefeliciteerd *O*
pi_156343497
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:27 schreef GotC het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')