Heel erg ja! Ik vind alle kleertjes ook truttigquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:25 schreef Burdie het volgende:
Hee leuk Doteven wennen denk ik, ofnie?
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef BlueEyes het volgende:
Doe je eigen dingen als mama maar wees niet de mama die je denkt dat je 'moet' zijn omdat je dat zo denkt te zien van anderen.
En wees vooral niet te hard voor jezelf
Heb jij al hulp in je omgeving?quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:43 schreef Kursor het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Als je om deze zinnen moet huilen, ben je zeker al wat stappen te ver he?
Bweh! Voel me steeds verder wegglijden en probeer met alle macht overeind te blijven. Mezelf ontspannen lukt helemaal niet meer. Alles is een opgave, dus herken me wel in wat Kwak zegt. Zou gewoon graag een leuke mama zijn voor m'n meiden![]()
De meet zie ik tegen die tijd wel. Durf me daar niet op vast te leggen; weer iets dat 'moet' en spannend is erbij.
Sterkte Kwak en ook voor Razz.
Doteen meisje
Hahaha dit idd (gelukkig nog? minus het slaan en schoppen)!quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mabawa. het volgende:
Huilen en gillen voor 5 seconden, dat is een dreumes. Bereid je maar voor op (bijna-)peuterbuien!
Schreeuwen, krijsen, met spullen gooien en over de grond rollend schoppen en slaan is wat het gaat worden.![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
Melba heeft na jullie tips vandaag lekker met de pollepel en een pan en twee kommen gespeeldhelemaal blij, mijn kleine drummer!
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:23 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net heel hard geshopt en ook voor het eerst wat roze gekocht, want Stip krijgt een zusje!
Met spullen gooien uit nijd doet de ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mabawa. het volgende:
Huilen en gillen voor 5 seconden, dat is een dreumes. Bereid je maar voor op (bijna-)peuterbuien!
Schreeuwen, krijsen, met spullen gooien en over de grond rollend schoppen en slaan is wat het gaat worden.![]()
Nee, alhoewel daar wel ruimte voor is, toch? He klopt wat mij betreft wel, maar dat doe ik bewust omdat ik niet in zo'n gevoel wil blijven hangen. In het begin, de eerste maanden na de geboorte, kon ik me in mijn hoofd zo druk maken over allerlei momenten waarop ik misschien anders en wellicht beter had kunnen handelen richting I. Om dat te stoppen, ben ik voor mezelf direct een punt achter die momenten gaan zetten dat het voor mijn gevoel niet lekker ging. Oké, dat was dat, niet het einde van de wereld, en inderdaad: morgen weer een dag. De focus op wat wel allemaal goed en leuk gaat, helpt mij heel erg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:35 schreef BlueEyes het volgende:
En al die mooie leuke verhalen van iedereen hier.
Geloof me, ik denk niet dat we allemaal onze baalmomentjes hier neerzetten.
Zo zie ik het ook ja, mooi toch dat je jezelf steeds zo kunt ontwikkelen en verder groeien als vrouw &moeder. Het heeft me ook echt wel veranderd als persoon, ik vind mezelf milder geworden en kan me veel beter inleven in anderen dan ik voorheen kon. (of is dit gewoon omdat je als moeder nu eenmaal niet meer zo egocentrisch kunt zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef Franny_G het volgende:
Moeder zijn is niet iets statisch, je vindt jezelf elke keer weer opnieuw uit als moeder, en dat komt ook omdat je kind voortdurend verandert. Zo zie ik het tenminste. Ik weet wel zo ongeveer wat voor moeder ik nu ben, maar hoe ik zal zijn als I een paar jaar ouder is en er weer allemaal nieuwe opvoedkundige uitdagingen liggen, geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |