Klinkt als een goede bruiloft. Beetje dansen, beetje drinken, beetje eten.quote:Op maandag 21 september 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op uitdrukkelijk verzoek van het bruidspaar geen ludieke acties/liedjes etc![]()
Verder was het heel gezellig
Jup, geen gekke dingen verder, gewoon gezellig feestjequote:Op maandag 21 september 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt als een goede bruiloft. Beetje dansen, beetje drinken, beetje eten.
Gefeliquote:Op maandag 21 september 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Eliminatie!
Oh nog even off topic, 'wij' hebben HYS met maar liefst 6-1 verslagen vrijdag
gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 september 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Eliminatie!
Oh nog even off topic, 'wij' hebben HYS met maar liefst 6-1 verslagen vrijdag
nee idd. vind het wel een leuke opdracht. ben gek op salade ;pquote:Op maandag 21 september 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Danku.
Salade hebben we nog niet veel gezien in MC volgens mij, als opdracht.
Niet echt nee... En dan gaan er nog 7 van de 11 door naar boven. Best veelquote:Op maandag 21 september 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Danku.
Salade hebben we nog niet veel gezien in MC volgens mij, als opdracht.
nog niet ;pquote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Iemand al een quinoa-salade gehoord?
Gelukkig nietquote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Iemand al een quinoa-salade gehoord?
ik heb het nog nooit gehad maar het staat mij ook tegen om het te proberen omdat het zo'n hype is ;pquote:
Ik ga dat niet proberen hoor. Laatst had ik een maaltijdsalade van de AH, zat er opeens tarwe inquote:Op maandag 21 september 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gehad maar het staat mij ook tegen om het te proberen omdat het zo'n hype is ;p
haha ja ;pquote:Op maandag 21 september 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
Gary geeft George maar weer eens op z'n kloteBlijft toch de mentor he
bahquote:Op maandag 21 september 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat niet proberen hoor. Laatst had ik een maaltijdsalade van de AH, zat er opeens tarwe in
ze hoeven ook niet helemaal gaar te zijn. is niet lekker, dan is het net rubber.quote:Op maandag 21 september 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Die coquilles zien er niet echt gaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |