Wat een geile bakquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:23 schreef McAwesome het volgende:
Laat maar, google is your best friend zullen we maar zeggen! V12 Vantage. Felrood. Droomauto.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, Rotterdam heeft nog energie genoeg want die hebben geen midweekse wedstrijd gehad.quote:Op zondag 20 september 2015 00:42 schreef Irritatie100 het volgende:
ROTTERDAM POWERRRRRRRR![]()
![]()
Excelsior - neuzen 3-1
FC Reserve-Belgie - FEYENOORD 0-4![]()
Waarde hechten aan resultatenquote:Op zondag 20 september 2015 01:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Natuurlijk, Rotterdam heeft nog energie genoeg want die hebben geen midweekse wedstrijd gehad.
Saab is niet kapot te krijgen.quote:Op zondag 20 september 2015 19:42 schreef Drowzz het volgende:
Had je geen onderhoud eraan dan?mijn BMW heb ik ondertussen alweer ¤1000 onderhoud zitten haha
Een beetje, maar eigenlijk meer preventief, voordat ik ermee op vakantie ben gegaan. Kleine beurt + airco bijgevuld. Bij de kleine beurt zijn de remmen schoongemaakt en is de olie ververst. Verder geen problemen gehad. Combinatie van betrouwbare auto, lage kilometerstand (150k toen ik 'm kocht) en vorige eigenaren die er goed voor gezorgd hebben.quote:Op zondag 20 september 2015 19:42 schreef Drowzz het volgende:
Had je geen onderhoud eraan dan?mijn BMW heb ik ondertussen alweer ¤1000 onderhoud zitten haha
Wat voor Bimmer heb je?quote:Op zondag 20 september 2015 19:42 schreef Drowzz het volgende:
Had jij niet inmiddels al een keer of 8 je aankoopprijs uitgegeven aan onderhoud? En zie ik ondanks dat niet elke dag weer jou hier posten dat er weer iets kapot is aan die motor?quote:Op zondag 20 september 2015 23:50 schreef Amoeba het volgende:
In ieder geval beter dan dat wrak dat als een Octavia RS door het leven gaat.
Valt wel mee:quote:Op maandag 21 september 2015 00:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had jij niet inmiddels al een keer of 8 je aankoopprijs uitgegeven aan onderhoud? En zie ik ondanks dat niet elke dag weer jou hier posten dat er weer iets kapot is aan die motor?
Oh nice! Heb je een foto? Ik heb zelf een E34, 525i.quote:Op zondag 20 september 2015 22:18 schreef Drowzz het volgende:
[..]
E30 320ïheb m een keer eerder gepost
quote:Op maandag 21 september 2015 12:28 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oh nice! Heb je een foto? Ik heb zelf een E34, 525i.
Nou nou, 10 keer de dagwaarde per jaar uitgeven aan onderhoud mee vinden vallen vind ik wat overdreven hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 00:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Valt wel mee:
Nieuwe schakelaar: 40,-
Nieuwe tanksluiting: 23,-
banden: 200,- ja dat is gewoon duur
ketting+tandwielen: 200
keerringen, stofringen en remblokken : 160 euro
Nieuwe stekker: 3 euro
Nieuwe gaskabels: 30 euro
Nieuwe tellerkabel : 16 euro
Dat is zeg maar een jaar onderhoud. Die ketting moet het nu wat langer gaan uithouden, dat schakelaartje had ik gemold, die tanksluiting is gewoon kutplastic. Oja en 50 euro verf voor die kentekenplaathouder. Dan vind ik ~500 per jaar niet veel voor onderhoud.
Ik woon thuis ja hahaquote:Op maandag 21 september 2015 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
Straks rond 22:30 thuis van het hiken vandaag en morgen mag ik er om 07:30 weer eentje ophalen :p
Wel lekker uurtjes gemaakt.
Wonen veel mensen hier nog thuis trouwens dat je een eigen auto in bezit hebt? Vraag me af of ik iets verkeerds doe, ik zou de maandlasten echt niet kunnen veroorloven als uitwondende student
Prachtige wagen zeg, vooral met die gele koplampen!quote:Op maandag 21 september 2015 13:04 schreef Drowzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dik, die van jou brult nog wat meer haha. Automaat? Heb je ook een foto?je betaald je wel t laplazerus aan wegenbelasting dan. Ik zit mooi in de overgangsregeling
Ik ben al een tijdje geen hiker meer maar arbeiderquote:Op maandag 21 september 2015 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
Straks rond 22:30 thuis van het hiken vandaag en morgen mag ik er om 07:30 weer eentje ophalen :p
Wonen veel mensen hier nog thuis trouwens dat je een eigen auto in bezit hebt? Vraag me af of ik iets verkeerds doe, ik zou de maandlasten echt niet kunnen veroorloven als uitwondende student
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Frans importje, maar denk dat ik t mooi zo laatquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Prachtige wagen zeg, vooral met die gele koplampen!
Verzekering staat op de naam van een van je ouders dan zekerquote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Ik woon thuis ja hahaen mn auto kost 120 per jaar in wegenbelasting, en 120 verzekering per jaar haha. En heb m niet perse nodig, dus af en toe s wat benzine
quote:Op maandag 21 september 2015 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje geen hiker meer maar arbeiderGeld is het enige voordeel kan ik melden
Hoewel dat er met dat hok van mij wel snel uitgaat. 60 euro per maand wegenbelasting, 40 euro per maand verzekering en ik mag in m'n handjes knijpen met 1 op 10Ah ja ik ken het arbeidersleven wel al (jaartje fulltime gewerkt) en toen had ik ook mijn eigen auto. Volle tankjes, radio en gadgets, onderhoud; kosten maakten toen niet uit. Nu heb ik rond de ¤550 aan vaste lasten (zonder studiekosten en boodschappen) dus zit het er niet meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit huis & eigen motor gaat hier wel. Maargoed dat ding kost me maar 40euro per maand als -ie stilstaat en dat is inclusief afgesloten, verwarmde stalling.quote:Op maandag 21 september 2015 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
650 euro!?quote:Op maandag 21 september 2015 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verzekering staat op de naam van een van je ouders dan zekerIk was voor WA-verzekering rond de ¤45-50 per maand kwijt.
[..]
Ah ja ik ken het arbeidersleven wel al (jaartje fulltime gewerkt) en toen had ik ook mijn eigen auto. Volle tankjes, radio en gadgets, onderhoud; kosten maakten toen niet uit. Nu heb ik rond de ¤550 aan vaste lasten (zonder studiekosten en boodschappen) dus zit het er niet meer in.
Jupquote:Op maandag 21 september 2015 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verzekering staat op de naam van een van je ouders dan zekerIk was voor WA-verzekering rond de ¤45-50 per maand kwijt.
[..]
Ah ja ik ken het arbeidersleven wel al (jaartje fulltime gewerkt) en toen had ik ook mijn eigen auto. Volle tankjes, radio en gadgets, onderhoud; kosten maakten toen niet uit. Nu heb ik rond de ¤550 aan vaste lasten (zonder studiekosten en boodschappen) dus zit het er niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |