Volgens mij staat Armero daar. Zuniga op rechts.quote:
Niveautje hoor. Of een gevalletje waar het hart van vol is...quote:
Ja uiteraard.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:00 schreef Comprehendam het volgende:
Heb jij een betere verklaring dan?
In de laatste drie interlands had Arias een basisplaats bij Colombia. Kun je gewoon opzoeken allemaal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij staat Armero daar. Zuniga op rechts.
Dat je hier grappig wil komen doen mag je helemaal zelf weten. Maar probeer het dan nog enigszins normaal te houden pannenkoekquote:
Ik zoek niet op. Ik vertrouw op jou.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de laatste drie interlands had Arias een basisplaats bij Colombia. Kun je gewoon opzoeken allemaal.
Dan is hij natuurlijk de vaste backquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de laatste drie interlands had Arias een basisplaats bij Colombia. Kun je gewoon opzoeken allemaal.
Wattequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is hij natuurlijk de vaste back
Wat probeer je nou eigenlijk allemaal te zeggen schat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij geen basisspeler is voor Colombia en al helemaal niet een van de grootste talenten op die positie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk allemaal te zeggen schat?
Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat je hier grappig wil komen doen mag je helemaal zelf weten. Maar probeer het dan nog enigszins normaal te houden pannenkoek
Oke.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij geen basisspeler is voor Colombia en al helemaal niet een van de grootste talenten op die positie.
Geen slechte speler hoor maar niet overdrijven.
Maar eh, jij bent dus thuis in de Mexicaanse homo scène? Die zal niet heel groot zijn in Nederland. Toch top dat jij er een plekje in hebt kunnen verwerven. Hé, in dit topic wordt niet gediscrimineerd.quote:
Zal tussen hem en Willems gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed dat je dat inziet.
Vind hem nu nog wel de beste back in de Eredivisie.
Yup, al vind ik Willems verdedigend nog steeds heel zwak.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zal tussen hem en Willems gaan.
Is 'ie ook.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed dat je dat inziet.
Vind hem nu nog wel de beste back in de Eredivisie.
Wat is dat opeens met die haat naar onze Mexicano's vandaag?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kk mongool die Moreno. En die Lestiene is ook walgelijk.
Ik reageer gewoon op iemand die dat beweerd hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is 'ie ook.
En dat hij een vd talentvolste backs van Z-A is is inderdaad ook overdreven.
Maar ik vraag me eigenlijk af waar de behoefte bij je vandaan komt om dit te moeten delen na vandaag. Maar goed.
Gelukkig is die Weghorst zo'n normale jongen geblevenquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kk mongool die Moreno. En die Lestiene is ook walgelijk.
Aldus mijn verwondering waar die behoefte bij je vandaan komt. Heeft toch niet bepaald toegevoegde waarde? Maar goed. Geen probleem ook verder natuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op iemand die dat beweerd hoor.
En dat heeft waarmee te maken? Vond de actie van Moreno eigenlijk wel meevallen. Ging gewoon voor de bal. Pussy Nederland is het niet meer gewend om een verdediger te zienquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig is die Weghorst zo'n normale jongen gebleven
Je moet wat op zaterdagavond als je niet de kroeg in gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aldus mijn verwondering waar die behoefte bij je vandaan komt. Heeft toch niet bepaald toegevoegde waarde? Maar goed. Geen probleem ook verder natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dat heeft waarmee te maken? Vond de actie van Moreno eigenlijk wel meevallen. Ging gewoon voor de bal. Pussy Nederland is het niet meer gewend om een verdediger te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |