Bij Twente wist ik niet. Bij Newcastle was hij daar niet blij mee en ziet hij dat als een van de redenen waarom het daar niet lukte. Hij kan dat namelijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef tja77 het volgende:
Owja wat leesvoer voor de "voetbalkenners" die de Jong op 10 niet vinden kunnen.
http://m.fcupdate.nl/voet(...)-aangever-ook-prima/
Daar staat ook dat de Jong wel vaker op 10 stond bij oa Newcaste en Twente.
Bij Twente, op het niveau Eredivisie, deed hij dat prima.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bij Twente wist ik niet. Bij Newcastle was hij daar niet blij mee en ziet hij dat als een van de redenen waarom het daar niet lukte. Hij kan dat namelijk helemaal niet.
Ik gaf het dan ook aan als laatste optie. Nu Moreno er is, en misschien Bruma zich eraan op kan trekken, kan er misschien (ik zeg misschien) met de punt naar voren worden gespeeld, in de competitie althans in de CL zou dat kamikaze zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij Twente, op het niveau Eredivisie, deed hij dat prima.
Niemand hier beweert dat de Jong onze vaste 10 moet worden, het ging om de keuze nu Guardado geblesseerd is en Maher er geen kut van blijkt te kunnen.
Sowieso is het een hypothetische discussie, want Cocu gaat echt niet met de punt naar voren spelen (en terecht). En een CM is de Jong zeker niet.
doek het forum dan maar opquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:01 schreef Geo4kant het volgende:
Tenzij Cocu hier meeleest en iets om jullie brainfarts geeft heeft het toch weinig zin om te discussieren
Afwezige rugdekking:quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:02 schreef Adames het volgende:
Ik snap alleen niet hoe met de punt naar voren in cl kamikaze zou zijn
Dat zegt hij dan ook niet. Hij zegt dat met de Jong in de punt naar voren kamikaze zou zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:02 schreef Adames het volgende:
Ik snap alleen niet hoe met de punt naar voren in cl kamikaze zou zijn
De Jong raakt de bal verdacht vaak kwijt als hij met z'n gezicht naar de goal staat inderdaad. Dan gaat hij ook gekke dingen doen, die hij juist niet moet doen. Lekker met de rug naar de goal inspelen en dan andere jongens eronder laten komen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zegt hij dan ook niet. Hij zegt dat met de Jong in de punt naar voren kamikaze zou zijn.
Hij is op die positie op dat niveau niet goed genoeg. Zou te veel balverlies leiden en dat wordt in de Champions League afgestraft.
Overigens is 4-3-3 met de punt naar voren in de CL uberhaupt voorbehouden aan de echte topteams. Je moet een surplus aan kwaliteit over je tegenstander hebben om dat goed uit te voeren. In het hedendaagse voetbal is dat systeem alleen geschikt om muren te slechten tegen teams die spelen voor een puntje.
Mee eens. Elke keer dat De Jong de bal op het middenveld krijgt en hij probeert drie meter te dribbelen, dan is hij 9 van de 10 keer de bal kwijt. Laat hem maar lekker bikkelen, koppen en kaatsen in de spits. En zet Maher gewoon als aanvallende middenvelder erin. Zeker in de competitie is dat goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De Jong raakt de bal verdacht vaak kwijt als hij met z'n gezicht naar de goal staat inderdaad. Dan gaat hij ook gekke dingen doen, die hij juist niet moet doen. Lekker met de rug naar de goal inspelen en dan andere jongens eronder laten komen.
1-3.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
Topwedstrijd tegen de nummer 2. Wat denken we ervan jongens?
2-0quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
Topwedstrijd tegen de nummer 2. Wat denken we ervan jongens?
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:39:19Maher keert volgens @markvanrijswijk terug in de basis bij PSV voor Guardado #herpsv reageer retweet
2 - 0quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:39:19Maher keert volgens @markvanrijswijk terug in de basis bij PSV voor Guardado #herpsv reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:46:06PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong, Lestienne #herpsv reageer retweet
Alleen omdat er blessures zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Hendrix wordt nu langzaam en zeker vaste waarde..
Eindelijk
Hoe zou dat toch komen???????????quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV is wel erg populair in Mexico als ik de tweets bij de opstelling kijk.
Ik denk omdat er 2 Mexicanen bij PSV spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen???????????
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik denk omdat er 2 Mexicanen bij PSV spelen.
Graag gedaan.
Of Maher speelt omdat er een ander geblesseerd is. Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen omdat er blessures zijn.
Cocu kennende zit het niet zo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of Maher speelt omdat er een ander geblesseerd is. Zo kun je het ook bekijken.
bakker?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Bedankt, nu heb ik zin in een Mexicano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |