dat je er rustig vanuit kunt gaan dat er eens een keer iemand blessa raakt in een seizoen. En dat er dan niet meteen gepaniekt hoeft te worden.quote:
Typisch dat je argumenten geeft voor een stelling die je niet bedoelt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat je er rustig vanuit kunt gaan dat er eens een keer iemand blessa raakt in een seizoen. En dat er dan niet meteen gepaniekt hoeft te worden.
Maher niet noemenquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Typisch dat je argumenten geeft voor een stelling die je niet bedoelt.
Maar hierin heb je gelijk natuurlijk. Zeker in de ED moet je met Hendrix-Schaars-Pröpper ook wel uit de voeten kunnen. Eigenlijk ook wel goed om te zien hoe het er nu voorstaat met Schaars.
Waar huil ik? Ik constateer een feit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het huil gehalte is weer heerlijk hoog.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:31:54Ramon Pascal Lundqvist (18) heeft zijn contract bij PSV verlengd. Een gesprek met hem later op PSV TV. http://t.co/VE5dNaZ1PE reageer retweet
Gewoon nooit meer het ad en ed lezen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:53 schreef tja77 het volgende:
Volgens Cocu is die 6 weken die het AD en ED roepen helemaal niet zeker. Op dit moment is het nog onduidelijk of Guardado 3 of 6 weken uit de roulatie is.
Ik vond het al raar, woensdag was het nog onduidelijk, en zou er pas bij de volgende MRI (volgende week) meer duidelijk zijn. 2 dagen later melden het AD en ED dat het 6 weken is. Klopt dus geen kut van.
Ze wilde geloof ik al eerder gaan, maar United had aangegeven dat ze moesten wachten. Verder helemaal mee eens, al zullen sommige het wel weer aangrijpen als schuldbekentenis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
Klasse trouwens dat Moreno en Cocu bij Shaw op bezoek zijn geweest
Laat ze het lekker zo zien dan, we hebben allemaal kunnen zien hoe de reacties zijn geweest tijdens de wedstrijd en erna en ik denk dat Shaw zelf ook wel begrijpt dat het niet met opzet was. Anders had dit echt niet gekund zo snel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze wilde geloof ik al eerder gaan, maar United had aangegeven dat ze moesten wachten. Verder helemaal mee eens, al zullen sommige het wel weer aangrijpen als schuldbekentenis.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:28 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk is het zwaar kut, maar met Schaars, Pröpper, Maher en Hendrix is echt wel een eredivisie waardig middenveld te knutselen.
Tevens heb je ook nog ene Gaston Pereiro die ook op het middenveld uit de voeten kan. En kun je zelfs Locadia in de spits zetten en de Jong als AM.
In de CL kan dat wel, in Nederland niet.quote:
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.quote:
Zelfs Brenet zou het beter doen op 10 dan Immers. Slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.
Daar zal hij het zeker beter doen dan Immers....
Niet snappen dat Brenet de nieuwe Messi isquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Brenet zou het beter doen op 10 dan Immers. Slechte vergelijking.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de CL kan dat wel, in Nederland niet.
Oh oké.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.
Daar zal hij het zeker beter doen dan Immers....
Dag lieverd, doe ze de groeten in troll-land!quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
De Jong heeft niets van een nummer 10.
Groetjes.
Rik "lees morgen meer in het ED en AD" Elfrink vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer het ad en ed lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |