Nee men praat voornamelijk zelf vanuit dat perspectief. Er zijn er wel die mijn mening delen, maar die worden ook gelijk voor rotte vis uitgemaakt. Maar die komen er mee weg, omdat ze continu rond de mods lopen te slijmen,quote:Op donderdag 17 september 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ze proberen er een discussie van te maken in plaats van tegen een vastgelopen aggressieve plaat te praten.
Dan heb je duidelijk oogkleppen op. Ik zal je uitleggen wat ik zeg. Interpretatie is SOMS niet relevant, omdat je slecht iets letterlijk moet aannemen en uitvoeren.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dat heb ik uit jouw verzameling van teksten geinterpreteerd.
Nou ja....quote:Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien zou je dan ook zelf eens naar je eigen postgedrag kunnen kijken met je overschot aan uitroeptekens (!!!), de manier waarop je zélf een discussie aangaat, je vrij agressieve manier van posten die geen enkele vorm van discussie (of nuance) toelaat, om maar niet te beginnen over de nogal eenzijdige obsessie met de koran/islam en het weigeren te snappen wat interpretatie inhoudt/te luisteren naar wat anderen zeggen.
Zomaar wat ideetjes. Maargoed, ik ben verder geen moderator van f&l.
De vraag was of het anderen ook op was gevallenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
Kan TS even wat voorbeelden posten?
Dit is weinig concreet.
Dan niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:24 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
De vraag was of het anderen ook op was gevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |