Misschien zou je eerst eens naar de betreffende topics kunnen kijken. Of is het mod's onder ons, is er een erecode die zegt "we helpen elkaar we doen het nooit fout"?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien zou je dan ook zelf eens naar je eigen postgedrag kunnen
nope. ik heb een mening en daar mag ik voor uit komen, racisme doe ik niet. Niet mijn ding. Ik mag een mening verdedigen, toch?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
de manier waarop je zélf een discussie aangaat, je vrij agressieve manier van posten die geen enkele vorm van discussie (of nuance) toelaat,
O ja. Mensen die je uitmaken voor debiel omdat je ze duidelijk maakt dat je hun visie niet deelt, dat is natuurlijk een gezonde discussie he?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Meteen overal het negatieve van inzien en mensen beschuldigen van allerlei dingen is vaak ook niet dé manier om een gezonde discussie op 't internet te onderhouden.
Nee ik heb een mening en maak daarmee een stelling, daarna komt de discussie over die stelling.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Als je alleen je mening kwijt wilt kun je misschien beter een blog beginnen.
Een discussie die in de essentie om een punt draait waar de een op blijft hangen en andere al voorbij zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echt, want je plaat blijft vooral hangen, dat is geen discussie, dat is ehm.. tsja, wat is 't eigenlijk wel?
Nog meer aannames. Schiet op zo!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:24 schreef HongKongPhoey het volgende:
Misschien moet Fok eens de regels toepassen op elke gebruiker, en niet diegenen die continu bij die mods lopen slijmen ontzien
Forum is niet om je eigen mening door te drukken, maar om te leren van een ander. Communicatie, dialoog, verbreden van je horizon, uitwisseling van ideeën en zulks.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:20 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
nope. ik heb een mening en daar mag ik voor uit komen, racisme doe ik niet. Niet mijn ding. Ik mag een mening verdedigen, toch?
Je boeld met aannames dit soort dingen?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nog meer aannames. Schiet op zo!
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Meteen overal het negatieve van inzien en mensen beschuldigen van allerlei dingen is vaak ook niet dé manier om een gezonde discussie op 't internet te onderhouden.
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Als je alleen je mening kwijt wilt kun je misschien beter een blog beginnen.
Maar je moet een beginpunt hebben toch? Een visie heb je door wat je hebt gezien en beleefd, als je er van overtuigd bent mag je hem toch verdedigen tot men het tegendeel bewijst?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:29 schreef probeer het volgende:
Forum is niet om je eigen mening door te drukken, maar om te leren van een ander. Communicatie, dialoog, verbreden van je horizon, uitwisseling van ideeën en zulks.
Dan interpreteer je zijn posts verkeerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:32 schreef probeer het volgende:
Al geeft dat puberaal recalcitrante dus soms wel vermakelijke topics, waar de TS meent de wijsheid in pacht te hebben. Schattig.
Kijk er eens objectief naar. Iedereen probeert zijn mening er ook door te drukken bij mij.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dat een internetforum voor discussie is en niet alleen voor het ventileren en doordrukken van je eigen mening
Citeer me waar ik dat zeg, dan heb je een punt. Anders ben je een trol, dus 1 citaat waar ik zeg dat interpretatie niet bestaatquote:Op donderdag 17 september 2015 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Interpretatie bestaat niet. Alleen feitelijke bewoordingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |