abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156164021
Het valt mij op dat er een aantal gebruikers dat zich voornamelijk een beetje om de moderators begeeft voortdurend mensen voor rotte vis uit maakt en topics om zeep probeert te helpen.

Deze gebruikers komen overal mee weg, en proberen mensen met een iets andere mening voortdurend te etteren. Wanner je probeert te vragen om een beetje hulp van een mod, dan doet men geen ene donder. Wanneer je meermaals probeert je topic een beetje on topic te houden, dan blijft men doorgaan met gescheld en etteren. probeer je dan weer een beetje hulp te krijgen om het topic schoon te houden bij de mod? krijg je te horen, het zal je eigen schuld wel zijn.

Ga je een keer terug te keer tegen dat ge etter? Dan krijg je op je donder van de mod!!

Valt alleen mij dat op?
  donderdag 17 september 2015 @ 10:13:20 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_156164132
Misschien zou je dan ook zelf eens naar je eigen postgedrag kunnen kijken met je overschot aan uitroeptekens (!!!), de manier waarop je zélf een discussie aangaat, je vrij agressieve manier van posten die geen enkele vorm van discussie (of nuance) toelaat, om maar niet te beginnen over de nogal eenzijdige obsessie met de koran/islam en het weigeren te snappen wat interpretatie inhoudt/te luisteren naar wat anderen zeggen.

Zomaar wat ideetjes. Maargoed, ik ben verder geen moderator van f&l.
Ja doei.
pi_156164171
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien zou je dan ook zelf eens naar je eigen postgedrag kunnen
Misschien zou je eerst eens naar de betreffende topics kunnen kijken. Of is het mod's onder ons, is er een erecode die zegt "we helpen elkaar we doen het nooit fout"?
pi_156164201
Meteen overal het negatieve van inzien en mensen beschuldigen van allerlei dingen is vaak ook niet dé manier om een gezonde discussie op 't internet te onderhouden.
Ja doei.
pi_156164202
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
de manier waarop je zélf een discussie aangaat, je vrij agressieve manier van posten die geen enkele vorm van discussie (of nuance) toelaat,
nope. ik heb een mening en daar mag ik voor uit komen, racisme doe ik niet. Niet mijn ding. Ik mag een mening verdedigen, toch?
pi_156164215
Als je alleen je mening kwijt wilt kun je misschien beter een blog beginnen.
Ja doei.
pi_156164228
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Meteen overal het negatieve van inzien en mensen beschuldigen van allerlei dingen is vaak ook niet dé manier om een gezonde discussie op 't internet te onderhouden.
O ja. Mensen die je uitmaken voor debiel omdat je ze duidelijk maakt dat je hun visie niet deelt, dat is natuurlijk een gezonde discussie he?
pi_156164241
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nee ik heb een mening en maak daarmee een stelling, daarna komt de discussie over die stelling.
pi_156164263
Niet echt, want je plaat blijft vooral hangen, dat is geen discussie, dat is ehm.. tsja, wat is 't eigenlijk wel?
Ja doei.
pi_156164275
Misschien moet Fok eens de regels toepassen op elke gebruiker, en niet diegenen die continu bij die mods lopen slijmen ontzien
pi_156164287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Niet echt, want je plaat blijft vooral hangen, dat is geen discussie, dat is ehm.. tsja, wat is 't eigenlijk wel?
Een discussie die in de essentie om een punt draait waar de een op blijft hangen en andere al voorbij zijn.
pi_156164314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:24 schreef HongKongPhoey het volgende:
Misschien moet Fok eens de regels toepassen op elke gebruiker, en niet diegenen die continu bij die mods lopen slijmen ontzien
Nog meer aannames. Schiet op zo!
Ja doei.
pi_156164315
quote:

[..]

Oooh snap!
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 17 september 2015 @ 10:27:33 #15
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_156164332
Typisch topic weer dit :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_156164366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:20 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

nope. ik heb een mening en daar mag ik voor uit komen, racisme doe ik niet. Niet mijn ding. Ik mag een mening verdedigen, toch?
Forum is niet om je eigen mening door te drukken, maar om te leren van een ander. Communicatie, dialoog, verbreden van je horizon, uitwisseling van ideeën en zulks.
pi_156164374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nog meer aannames. Schiet op zo!
Je boeld met aannames dit soort dingen?
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
3s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
pi_156164400
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:29 schreef probeer het volgende:
Forum is niet om je eigen mening door te drukken, maar om te leren van een ander. Communicatie, dialoog, verbreden van je horizon, uitwisseling van ideeën en zulks.
Maar je moet een beginpunt hebben toch? Een visie heb je door wat je hebt gezien en beleefd, als je er van overtuigd bent mag je hem toch verdedigen tot men het tegendeel bewijst?
pi_156164428
Jij bent hier toch echt mensen/een beleid aan het veroordelen waar er genoeg notes en bans uit worden gedeeld over het gehele forum aan iedereen. Ook aan mij. Mijn notescollectie is ook leuk.

Dat een internetforum voor discussie is en niet alleen voor het ventileren en doordrukken van je eigen mening zonder naar anderen te luisteren en je posts aan de hand daarvan te nuanceren, wat de andere partijen ook in jouw topics wél doen, lijkt me vrij duidelijk.
Ja doei.
pi_156164445
Al geeft dat puberaal recalcitrante dus soms wel vermakelijke topics, waar de TS meent de wijsheid in pacht te hebben. Schattig.
pi_156164456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:32 schreef probeer het volgende:
Al geeft dat puberaal recalcitrante dus soms wel vermakelijke topics, waar de TS meent de wijsheid in pacht te hebben. Schattig.
Dan interpreteer je zijn posts verkeerd.

Oh. Wacht.

Interpretatie bestaat niet. Alleen feitelijke bewoordingen.
Ja doei.
pi_156164480
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:32 schreef motorbloempje het volgende:

Dat een internetforum voor discussie is en niet alleen voor het ventileren en doordrukken van je eigen mening
Kijk er eens objectief naar. Iedereen probeert zijn mening er ook door te drukken bij mij.
pi_156164493
Nee, ze proberen er een discussie van te maken in plaats van tegen een vastgelopen aggressieve plaat te praten.
Ja doei.
pi_156164499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Interpretatie bestaat niet. Alleen feitelijke bewoordingen.
Citeer me waar ik dat zeg, dan heb je een punt. Anders ben je een trol, dus 1 citaat waar ik zeg dat interpretatie niet bestaat
pi_156164514
Dat heb ik uit jouw verzameling van teksten geinterpreteerd.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')