Maak er een KLB topic over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap daar dus nooit de lol van he. Lekker een reactie quoten zonder er iets aan toe te voegen of wat dan ook.
Soms nog 100 keer achter elkaar en die lui hebben daar dan de grootste lol in ook. Heb je dan zelf niks te zeggen of hoe zit dat?
Jij ook goedemorgen Tim. Lekker geslapen?quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap daar dus nooit de lol van he. Lekker een reactie quoten zonder er iets aan toe te voegen of wat dan ook.
Soms nog 100 keer achter elkaar en die lui hebben daar dan de grootste lol in ook. Heb je dan zelf niks te zeggen of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet zo boos kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |