Ik heb hier ook twee bommen staan: Een versterker zonder behuizing en een open computerkast.quote:Op zondag 20 september 2015 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
Maar goed, een stukje elektronica zien zonder dat er een designkastje omheen zit is dan ook iets doodengs
En dat wist ik nog niet eens. Dat mensen nu nog denken dat het joch niet die reactie verwachtte? Dat is helemaal raarquote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
lol wizard hierboven.
Verder wel opvallend dat die vader actief is in de politiek en de moeder ook volgens Twitter "8th generation Texan devoted to creating positive social change. ED for CAIR-DFW. RTs don't = endorsement. Views may not represent CAIR-DFW"
Zal vast meer achter zitten.
Een vriend van me bouwt zelf synths en die stopt ze in jawel, koffersquote:Op zondag 20 september 2015 14:31 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik heb hier ook twee bommen staan: Een versterker zonder behuizing en een open computerkast.
Ik zal de deur vast open zetten voor de EOD die nu vast in een mum van tijd aan komt kloppen nu ik dit online bekend heb
bombarie lolquote:Op zondag 20 september 2015 14:22 schreef Nemephis het volgende:
't Is ook Amerika hè, daar doen ze dingen met wat meer bombarie dan wij nuchtere Nederlanders.
Het was niet alleen een printplaatjequote:Op zondag 20 september 2015 14:28 schreef d4v1d het volgende:
_!
Toch best logisch dat je een printplaatje nodig hebt? Dat maakt het nog niet gelijk een bom..
Ja, dat ziet er echt uit als een bom inderdaadquote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Het was niet alleen een printplaatje
[ afbeelding ]
Ja, maar welk soort mens bouwt een klok in een koffer? Eeeehmquote:Op zondag 20 september 2015 14:32 schreef xpompompomx het volgende:
Een vriend van me bouwt zelf synths en die stopt ze in jawel, koffers
En nog een display ook! En wat andere vage dingetjes die de gemiddelde onnozelaar niet kent!quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In tijden dat scholieren hun school uitmoorden en er menige bedreiging uit de Islamitische wereld komt? Ja, moet je daar zeker rekening mee houden jaquote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Monolith het volgende:
En nog een display ook! En wat andere vage dingetjes die de gemiddelde onnozelaar niet kent!
Dat moet wel een bom zijn!
Tja, waarom niet. Je hebt meteen een makkelijk kastje om je creatie veilig in mee te nemen. En wie weet had het mannetje niet genoeg centjes om een duur kastje te kopen en had hij de koffer toevallig nog liggen.quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ja, maar welk soort mens bouwt een klok in een koffer? Eeeehm
ja en een display.quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volstrekt non-argument natuurlijk. We kunnen ook elke Moslim die een sinaasappel mee naar school neemt arresteren.quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
In tijden dat scholieren hun school uitmoorden en er menige bedreiging uit de Islamitische wereld komt? Ja, moet je daar zeker rekening mee houden ja
Tsja en wie weet wilde het mannetje wel heel graag aandacht en hadden zn pappie en mammie hem geholpen om die aandacht te krijgen? Misschien wel om dan in een slachtoffer rolletje te kruipen en een statement te maken, o ja een een flinke dosis spullenquote:Op zondag 20 september 2015 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
Tja, waarom niet. Je hebt meteen een makkelijk kastje om je creatie veilig in mee te nemen. En wie weet had het mannetje niet genoeg centjes om een duur kastje te kopen en had hij de koffer toevallig nog liggen.
In jouw wereld bestaan er geen mensen die in slachtoffer rolletjes kruipen?quote:Op zondag 20 september 2015 14:42 schreef Monolith het volgende:
Volstrekt non-argument natuurlijk. We kunnen ook elke Moslim die een sinaasappel mee naar school neemt arresteren.
Feit is dat er niets is dat wijst op een bom, enkel voor mensen die te veel Hollywood films kijken of net zoals jij in volstrekte vooringenomen paranoia leven. In jouw wereld bestaat het kennelijk niet dat dit niet een of andere snood plan van dit jochie was en derhalve moet je maar allerhande absurdistische kunstgrepen doen en met BNW geneuzel aankomen om je eigen wereldbeeld te bevestigen.
Oh ja hoor, maar in mijn wereld hebben we ook gewoon kaas gegeten van elektronica en zien we dat dit geen bom is. Natuurlijk is het in theorie mogelijk dat dit een poging was om ophef te creëren, maar erg waarschijnlijk is dat niet. Jij hebt dit echter al bij voorbaat aangenomen en herkauwt gewoon je eigen axioma's zonder op de argumenten van anderen in te gaan.quote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
In jouw wereld bestaan er geen mensen die in slachtoffer rolletjes kruipen?
Ik zie erg veel paranoia in je posts.quote:Op zondag 20 september 2015 14:45 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ik zie erg veel naiviteit in het topic.
Hmm kleine tip, neem eens een bril met gewone glazen ipv rozequote:Op zondag 20 september 2015 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie erg veel paranoia in je posts.
Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Sapstengel het volgende:quote:Op zondag 20 september 2015 14:47 schreef Monolith het volgende:
Oh ja hoor, maar in mijn wereld hebben we ook gewoon kaas gegeten van elektronica en zien we dat dit geen bom is. Natuurlijk is het in theorie mogelijk dat dit een poging was om ophef te creëren, maar erg waarschijnlijk is dat niet
Nu dan? Al een wat helderder beeld?quote:lol wizard hierboven.
Verder wel opvallend dat die vader actief is in de politiek en de moeder ook volgens Twitter "8th generation Texan devoted to creating positive social change. ED for CAIR-DFW. RTs don't = endorsement. Views may not represent CAIR-DFW"
Zal vast meer achter zitten.
Goh da's precies de leeftijd dat ik mn roze bril af heb gedaan.quote:Op zondag 20 september 2015 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
Dit topic brengt me op een idee trouwens, toen ik een jaar of 10 was heb ik een keer een kristalontvanger gebouwd,
Kom op, inhoudelijk jongen, je kunt het.quote:Op zondag 20 september 2015 14:55 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Goh da's precies de leeftijd dat ik mn roze bril af heb gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |