abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156241486
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:48 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Heb je gezien waar hij mee aan kwam? Hij had een paneel van een alarm in een koffer gemonteerd. Hij heeft heel erg zn best gedaan om het op een bom te laten lijken ja. Als je dat echt niet ziet, dan ben je echt blind.
Als je dat wel ziet kijk je vooral te veel TV en heb je bijster weinig kennis van elektronica.

Maar goed, bepaalde mensen hebben kennelijk een mentale blokkade die het hele idee dat er daadwerkelijk discriminerend wordt gehandeld niet kan verwerken. De BNW reacties in dit topic zijn daar weer een mooi voorbeeld van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156241567
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 13:58 schreef Nemephis het volgende:
Het lijkt op een Hollywood film-bom, dat ben ik met je eens.
Maar film-realiteit != realiteit
Nee, maar wie zegt dat een leraar een bomexpert is? Dat joch heeft doelbewust ervoor gekozen om het op een bom te laten lijken!
pi_156241674
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:03 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, maar wie zegt dat een leraar een bomexpert is? Dat joch heeft doelbewust ervoor gekozen om het op een bom te laten lijken!
Dat die lerares die dacht dat het een bom was geen bomexpert is lijkt me nu wel overduidelijk ja.

Dat dat joch het op een bom zou hebben laten lijken is klinklare onzin.
pi_156241744
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 13:50 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Het leek niet op een bom. Het leek op wat electronische onderdelen in een koffer.
Dan vind je dit ook op een bom lijken?
[ afbeelding ]
quote:
Woz
September 16 at 7:06pm

The story about the kid arrested for making a clock takes me back to high school in 1967. I built an electronic metronome and placed it in a friend's locker, along with a tin-foil switch to speed up the ticking when the locker was opened. I couldn't hold my laughter when Principal Bryld told me how he extracted the 'bomb', ran out to the football field (from the C building), and dismantled it. I wound up spending a night in 'juvie'. I did teach other inmates there how they could remove the electric wires from an overhead fan and attach them to the metal bars no shock the guards.

https://www.facebook.com/stevewoz/posts/10153764415701282
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_156241769
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:06 schreef Nemephis het volgende:

Dat dat joch het op een bom zou hebben laten lijken is klinklare onzin.
Dat is geen onzin, je geeft het zelf al toe met
quote:
Maar film-realiteit != realiteit
Hij heeft dus hollywood gebruikt om het op die basis op een bom te laten lijken. Dat mensen het aan zien voor een bom is dus helemaal niet raar
pi_156241788
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:08 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dat is geen onzin, je geeft het zelf al toe met

[..]

Hij heeft dus hollywood gebruikt om het op die basis op een bom te laten lijken. Dat mensen het aan zien voor een bom is dus helemaal niet raar
Zullen we het er maar op houden dat we het niet eens zijn met elkaar? O+
pi_156241800

Dit is ook geen echte bom, maar echt wel gemaakt om het er op te laten lijken.
pi_156241830
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_156241963
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:09 schreef HongKongPhoey het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er meer uit als een 'bom' uit een hele goedkope film en dan eigenlijk alleen nog vanwege de grote rode knop.
Wat leren ze jullie vandaag de dag tijdens natuurkundelessen?
pi_156242027
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:08 schreef Nemephis het volgende:
Volgens mij was je het wel met me eens, maar wil je het aan de andee kant ook weer niet met me eens zijn.

Je gaf zelfs toe dat het
quote:
op een Hollywood bom leek. Is het dan zo raar dat een ander het voor een bom aanziet? Zeker in deze tijd vol van dreiging van zn moslim broeders? Of het feit dat hij niet de eerste zou zijn om een bloedbad aan te richten op zijn school?

Nee, zo raar is dat helemaal niet. Wellicht ging het niet eens er om omdat hij Moslim is. Wellicht schrok men omdat er al menig geflipte schoollier zn "school afmaken" verkeerd had begrepen?

Nee, ik vind dit een enorm smerige manier om jezelf slachtoffer te voelen. En mensen trappen in zn zielige praatje. Kijk dat joch genieten van alle aandacht, dat is geen geschrokken joch. Dat is een joch dat er al dondersgoed van te voren rekening mee had gehouden.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 14:16:49 #86
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_156242052
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:09 schreef HongKongPhoey het volgende:
[ afbeelding ]
Had net zo goed een stuk van een synthesizer kunnen zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156242063
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:16 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Volgens mij was je het wel met me eens, maar wil je het aan de andee kant ook weer niet met me eens zijn.

Je gaf zelfs toe dat het

[..]

op een Hollywood bom leek. Is het dan zo raar dat een ander het voor een bom aanziet? Zeker in deze tijd vol van dreiging van zn moslim broeders? Of het feit dat hij niet de eerste zou zijn om een bloedbad aan te richten op zijn school?

Nee, zo raar is dat helemaal niet. Wellicht ging het niet eens er om omdat hij Moslim is. Wellicht schrok men omdat er al menig geflipte schoollier zn "school afmaken" verkeerd had begrepen?

Nee, ik vind dit een enorm smerige manier om jezelf slachtoffer te voelen. En mensen trappen in zn zielige praatje. Kijk dat joch genieten van alle aandacht, dat is geen geschrokken joch. Dat is een joch dat er al dondersgoed van te voren rekening mee had gehouden.
Stel je aan zeg. Je loopt nu te koop met je eigen onwetendheid.
pi_156242089
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:17 schreef Nemephis het volgende:
Stel je aan zeg. Je loopt nu te koop met je eigen onwetendheid.
Nee, je gaf zelf al aan dat het op een Hollywood bom leek.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 14:18:49 #89
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_156242100
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:16 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Je gaf zelfs toe dat het

[..]

Feiten niet van fictie kunnen onderscheiden is zeker in dit geval ontzettend dom.
pi_156242107
maar zit hij nog in de cel?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_156242111
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:18 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, je gaf zelf al aan dat het op een Hollywood bom leek.
Jahaa jij hebt helemaal gelijk en ik niet en het is een bom en dat joch is een terrorist en jij hebt helemaal gelijk.

Hier, moet je kijken, hij heeft nog veel meer bommen gekregen:
pi_156242156
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2015 05:57 schreef Mytho het volgende:
ruikt naar een scam om een flinke schade vergoeding te krijgen

rond 9/11/ als amerika op zijn hoede is, zomaar een koffer met clock mee naar school nemen?
liet het eerst aan zijn "science teacher" zien die waarschuwde de jongen het niet aan iedereen te laten zien? wat doet dat kind bij engelse les?
laat de alarm afgaan in tijdens les , dus leraar schrikt zich kapot.
tijdens politie verhoor werkte hij niet mee, zei alleen dat het een klok was, en niet waarom etc..

gelijk blije tweet:
Going to meet my lawyer
https://twitter.com/IStan(...)809170509824/photo/1
[ afbeelding ]

vader actief in moslim organisaties en politiek
http://www.nydailynews.co(...)en-article-1.2363466

http://www.breitbart.com/(...)-islamophobia-clock/

Hij heeft in ieder geval al een goede vergoeding van Microsoft gekregen:

lol wizard hierboven.

Verder wel opvallend dat die vader actief is in de politiek en de moeder ook volgens Twitter "8th generation Texan devoted to creating positive social change. ED for CAIR-DFW. RTs don't = endorsement. Views may not represent CAIR-DFW"

Zal vast meer achter zitten.
pi_156242255
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zal vast meer achter zitten.
Tuurlijk, dit is een uitgelezen kans voor een Microsoft om positief in het nieuws te komen.
't Is ook Amerika hè, daar doen ze dingen met wat meer bombarie dan wij nuchtere Nederlanders.
pi_156242342
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:19 schreef Nemephis het volgende:
Jahaa jij hebt helemaal gelijk en ik niet en het is een bom en dat joch is een terrorist en jij hebt helemaal gelijk.
Nee, dat zeg ik niet. Het is een joch dat bewust koos voor een bepaald uiterlijk van zijn "klok", in een land waar menige schoolier al een bloedbad heeft aangericht in een tijd waar de ene bedreiging na de andere komt vanuit de Islamitische wereld. Dit is gewoon een vieze streek van dat joch. Hij geniet van de aandacht. Zijn experiment was niet een klok, maar een experiment over hoeveel aandacht hij krijgt en hoe gemakkelijk je in een slachtoffer rolletje kan kruipen om dat er altijd mensen zijn die er in trappen blijkbaar
pi_156242368
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:19 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Hier, moet je kijken, hij heeft nog veel meer bommen gekregen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik morgen ook maar een zelfgemaakte klok mee naar school neem ;(

Ik wil ook een gratis 3d printer ;(
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 14:26:47 #96
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_156242392
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:24 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Het is een joch dat bewust koos voor een bepaald uiterlijk van zijn "klok", in een land waar menige schoolier al een bloedbad heeft aangericht in een tijd waar de ene bedreiging na de andere komt vanuit de Islamitische wereld. Dit is gewoon een vieze streek van dat joch. Hij geniet van de aandacht. Zijn experiment was niet een klok, maar een experiment over hoeveel aandacht hij krijgt en hoe gemakkelijk je in een slachtoffer rolletje kan kruipen om dat er altijd mensen zijn die er in trappen blijkbaar
Schopje naar BNW
pi_156242409
quote:

[..]

quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:08 schreef Nemephis het volgende:

[..]

pi_156242438
quote:

[..]

:')_!

Toch best logisch dat je een printplaatje nodig hebt? Dat maakt het nog niet gelijk een bom..
pi_156242471
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2015 14:22 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Tuurlijk, dit is een uitgelezen kans voor een Microsoft om positief in het nieuws te komen.
't Is ook Amerika hè, daar doen ze dingen met wat meer bombarie dan wij nuchtere Nederlanders.
Er is in de VS natuurlijk ook de wens om veel meer te investeren in 'STEM-onderwijs'. Veel bedrijven staan te springen om techneuten en dan is dit een mooi moment / mooie gelegenheid om dat nog eens te benadrukken. Zeker voor de bedrijven in de tech sector is dit natuurlijk niet enkel een verhaal dat riekt naar discriminerend handelen, maar vooral ook een schoolvoorbeeld van het gebrek aan technologische kennis in de VS.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 14:29:28 #100
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_156242494
Maar goed, een stukje elektronica zien zonder dat er een designkastje omheen zit is dan ook iets doodengs :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')