Pillen + zakquote:Op donderdag 17 september 2015 00:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nou ja zal vast wel springinstructie voor zijn
sws zou ik iets nemen wat m'n lichaam intact houdt
Zit psychatrische inrichting he.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 september 2015 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar zit toch zo´n gesticht naast het spoor
Net nog een discussie over vreemdelingen moeten voeren IRL.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vind jij van mijn nieuwe subforum voorstel
FB / Idee voor een nieuw forum AZC
ik heb goed voorstel gedaanquote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
FOK! helpt de vluchteling
lijkt mij een betere actie dan dat paupergedoe met zwarte piet toen
Hoewel een trein koppen me een vervelende manier lijktquote:
wordt zo'n zooitjequote:Op donderdag 17 september 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel een trein koppen me een vervelende manier lijkt
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb goed voorstel gedaan
zal Danny het een leuk idee vindenquote:
vast nietquote:Op donderdag 17 september 2015 00:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zal Danny het een leuk idee vinden
Mooi gemaakt.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
FIFA 16 komt met bizarre trailer
Die trailer
Klopt. Grappige maar vrij nutteloze toevoeging aan het spel ook het vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 17 september 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi gemaakt.
Jammer dat ze er politiek correct een vrouw in stoppen terwijl die niets hebben op mannelijke voetballers.
Wat was dat WK slecht zegquote:Op donderdag 17 september 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Grappige maar vrij nutteloze toevoeging aan het spel ook het vrouwenvoetbal
Echt hequote:
Ik ga Southpaw kijken nuquote:
Heeft niets met voetbal te maken.quote:
Ik ook maar geen zin om speciaal voor te treinenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil southpaw in bios zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |