Gewoon puur gokken. Niets knap aanquote:Op donderdag 17 september 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja klopt, hij was ook echt pissig, terecht wel, zo kut
vnd die bet wel ziek knap verder
dan nog knap dat het, normaliter gaat een penalty erin, gelukt zou zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon puur gokken. Niets knap aan
Brak obama niet kennenquote:Op donderdag 17 september 2015 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik richt mijn affectie voortaan wel op kwai
je moet wat als je bent afgewezen door opso, lmfjamesdean, fripsel en -strawberry-quote:Op donderdag 17 september 2015 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik richt mijn affectie voortaan wel op kwai
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 17 september 2015 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet wat als je bent afgewezen door opso, lmfjamesdean, fripsel en -strawberry-
Arme kwaii alweer als tweede keus.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet wat als je bent afgewezen door opso, lmfjamesdean, fripsel en -strawberry-
gelukkig noem je niet het hele lijstjequote:Op donderdag 17 september 2015 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
One, two, you're the girl that I wantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And I just couldn't take it, you're so motherfuckin' gorgeousquote:Op donderdag 17 september 2015 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme kwaii alweer als tweede keus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but that's because I'm in love with you
Niet mee gaan gooien hèquote:Op donderdag 17 september 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn laptop is moeilijk aan het doen.
goedzo pak die white knight maar aan!quote:Op donderdag 17 september 2015 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zegt de knul die zich heeft aangemeld om in KPD te kunnen gluren.
lolquote:Op donderdag 17 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
goedzo pak die white knight maar aan!
Heb jij ook toegang?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Alsof jullie zelf niet in kpd lurke
niet eens toegangquote:Op donderdag 17 september 2015 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Alsof jullie zelf niet in kpd lurke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |