En wat is jouw mening daarover? Wil jij liever dat ze terugkomen en hier berechten?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is dat hij wou dat ze daar sneuvelen, je sneuvelt alleen als je gaat deelnemen aan gevechten het betekent immers omkomen in de strijd.
Nee, ze moeten niks volgens hem en dat wenst hij ook helemaal niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan betekent dat toch dat ze ook moeten deelnemen aan de strijd volgens hem, anders kun je niet sneuvelen. Ik heb liever dat ze tot inkeer komen en terugkeren zonder er daadwerkelijke te vechten.
Als ze terugkomen moet je kijken wat ze gedaan hebben en inderdaad berechten maar het liefst heb ik inderdaad dat ze zo snel mogelijk vertrekken uit Syrië en niet vechten voor IS, hoe eerder ze daarmee stoppen, als ze al vechten, hoe liever het mij is.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat is jouw mening daarover? Wil jij liever dat ze terugkomen en hier berechten?
Als je aangeeft iets liever te hebben dan wens je dat boven de andere optie.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niks volgens hem en dat wenst hij ook helemaal niet.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)uvelt-dan-terugkeertquote:Premier Mark Rutte heeft liever dat de sergeant van de Koninklijke Luchtmacht die zich bij IS heeft aangesloten sneuvelt, dan dat hij terugkeert naar Nederland.
Leuke optie, maar in de praktijk natuurlijk niet realistisch. Misschien kun je proberen om er een paar tegen te houden om te gaan, maar als ze daar eenmaal zijn is het leed wel geschied. Sterven ze daar in het harnas, dan is dat het gevolg van hun eigen keuze. Zo niet, hebben ze strafbare feiten gepleegd en komen ze terug, dan vallen ze in handen van het OM.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan betekent dat toch dat ze ook moeten deelnemen aan de strijd volgens hem, anders kun je niet sneuvelen. Ik heb liever dat ze tot inkeer komen en terugkeren zonder er daadwerkelijke te vechten.
Het gaat ook niet om een realistisch scenario maar om wat iemand liever heeft. In de praktijk moeten we afwachten wat er gebeurd.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leuke optie, maar in de praktijk natuurlijk niet realistisch. Misschien kun je proberen om er een paar tegen te houden om te gaan, maar als ze daar eenmaal zijn is het leed wel geschied. Sterven ze daar in het harnas, dan is dat het gevolg van hun eigen keuze. Zo niet, hebben ze strafbare feiten gepleegd en komen ze terug, dan vallen ze in handen van het OM.
Ja, je bevestigt mijn punt.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je aangeeft iets liever te hebben dan wens je dat boven de andere optie.
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)uvelt-dan-terugkeert
Je hebt niet liever dat ze daar omkomen dus? Ondanks dat ze voor IS vechten?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als ze terugkomen moet je kijken wat ze gedaan hebben en inderdaad berechten maar het liefst heb ik inderdaad dat ze zo snel mogelijk vertrekken uit Syrië en niet vechten voor IS, hoe eerder ze daarmee stoppen, als ze al vechten, hoe liever het mij is.
Hij zegt gewoon dat die overgelopen man zich daar beter dood kan vechten dan terugkeren naar Nederland wat hem betreft. Dat vind ik inderdaad idioot, het lijkt mij voor die tegenstanders niet zo fijn dat onze premier liever heeft dat mensen daar vechten in plaats van vertrekken.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, je bevestigt mijn punt.
Het zegt nog niet dat hij in het algemeen die baardapen doodwenst of graag heeft dat ze zich daar doodvechten. Jij en anderen hier laten een cruciaal deel van de voorgelegde stelling weg.
Ik heb liever dat ze de strijd staken dan dat ze omkomen terwijl ze vechten inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt niet liever dat ze daar omkomen dus? Ondanks dat ze voor IS vechten?
Lekker realistisch welquote:Op donderdag 17 september 2015 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de strijd staken dan dat ze omkomen terwijl ze vechten inderdaad.
Van mij mogen ze allemaal omkomen. Opgeruimd staat netjes. Liefst allemaal door napalm, meest oneervolle dood in de islam, verbrand worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de strijd staken dan dat ze omkomen terwijl ze vechten inderdaad.
Ze mogen van mij ook best omkomen, ik wil alleen liever niet dat mensen deelnemen aan de strijd van IS en heb liever dat hij ook bij IS gaat deserteren. IS is er nogal trots op als mensen omkomen in de strijd en die mensen zouden dat zelf ook zijn, als ze deserteren lijkt mij dat veel waardevoller voor de strijd tegen IS.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal omkomen. Opgeruimd staat netjes. Liefst allemaal door napalm, meest oneervolle dood in de islam, verbrand worden.
Hij bedoelt de helft vanaf het middenrif naar beneden.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
Geert vertegenwoordigt de helft van het Nederlandse Volk, jaja.
Als je wenst dat hij van ISIS deserteert, is dat ook een doodvonnis voor hem. Als ze hem snappen, zal hij van een gebouw geflikkerd worden of iets dergelijks.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze mogen van mij ook best omkomen, ik wil alleen liever niet dat mensen deelnemen aan de strijd van IS en heb liever dat hij ook bij IS gaat deserteren. IS is er nogal trots op als mensen omkomen in de strijd en die mensen zouden dat zelf ook zijn, als ze deserteren lijkt mij dat veel waardevoller voor de strijd tegen IS.
Volgt daaruit dat je het met me eens bent of niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je wenst dat hij van ISIS deserteert, is dat ook een doodvonnis voor hem. Als ze hem snappen, zal hij van een gebouw geflikkerd worden of iets dergelijks.
Het gaat er niet om wat ik vind, het ging erom dat uitspraken correct worden uitgelegd.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgt daaruit dat je het met me eens bent of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |