Alle grote clubs zijn tegenwoordig flinke koopclubs. Het blijft inderdaad echt een raadsel hoe je zo veel kunt uitgeven en zo'n beroerd elftal kunt creëren.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach genoeg over Shaw.. Shite happens zouden ze in Redcafe zeggen
Vroeger was United een van mijn favoriete clubs maar dat is gelukkig niet meer zo.. meer dan 250 miljoen uitgeven en dan zo'n armoe op het veld.. zowel qua elftal als qua spel.. als je een koopclub wil zijn, doe het dan goed.
Eerlijk gezegd begrijp ik er helemaal niets van. Misschien wilden de echte toppers niet naar United, zou zomaar kunnen. Maar dan nog.. als je als plan B met Fellaini op de proppen komt dan is er iets niet helemaal goed gegaanquote:Op woensdag 16 september 2015 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alle grote clubs zijn tegenwoordig flinke koopclubs. Het blijft inderdaad echt een raadsel hoe je zo veel kunt uitgeven en zo'n beroerd elftal kunt creëren.
Die Fellaini heeft echt helemaal niks goeds gedaan in die invalbeurt. Echt lachwekkend om te zien, al het voetbal was er ook meteen uit bij Unitedquote:Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik er helemaal niets van. Misschien wilden de echte toppers niet naar United, zou zomaar kunnen. Maar dan nog.. als je als plan B met Fellaini op de proppen komt dan is er iets niet helemaal goed gegaan
Beetje botsen met verdedigers, dat was het wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Fellaini heeft echt helemaal niks goeds gedaan in die invalbeurt. Echt lachwekkend om te zien, al het voetbal was er ook meteen uit bij United
Nee, dit is echt een hele knappe zege van PSV, en de wedstrijden van Ajax vs Barcelona en Man City waren echt super van Ajax. Het is leuk om te zien dat Nederlandse ploegen het de toppers af en toe toch lastig kunnen maken ook al zijn we minder.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Na zo'n avond toch nog even een verkapte 'ja maar de prestatie van Ajax was beter hoor, jaren terug'- post
Niet alleen united, alle clubs uit engeland. Nu ze allemaal een groot vermogen hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach genoeg over Shaw.. Shite happens zouden ze in Redcafe zeggen
Vroeger was United een van mijn favoriete clubs maar dat is gelukkig niet meer zo.. meer dan 250 miljoen uitgeven en dan zo'n armoe op het veld.. zowel qua elftal als qua spel.. als je een koopclub wil zijn, doe het dan goed.
Rondon bij WBA en Shaqiri bij Stoke.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen united, alle clubs uit engeland. Nu ze allemaal een groot vermogen hebben.
Dat klopt. Maar voor een club die tot de 5 rijkste clubs hoort vind ik hun aankoopbeleid erg teleurstellend.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen united, alle clubs uit engeland. Nu ze allemaal een groot vermogen hebben.
Spurs geeft ff 30 miljoen uit voor een koreaan, die overigens ondermaats speelt..quote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Rondon bij WBA en Shaqiri bij Stoke.
[ afbeelding ]
Ik vind Liverpool nog erger, United heeft nog enigszins visie.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar voor een club die tot de 5 rijkste clubs hoort vind ik hun aankoopbeleid erg teleurstellend.
Zou mooi zijn als er een soort status-quo kon ontstaan. Er is geen onbeperkte hoeveelheid toppers, dus uiteindelijk leidt meer geld niet per se tot meer toppers, alleen tussen een groter verschil in salaris tussen de toppers en de subtoppers (in theorie dan)quote:Op woensdag 16 september 2015 20:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dit is echt een hele knappe zege van PSV, en de wedstrijden van Ajax vs Barcelona en Man City waren echt super van Ajax. Het is leuk om te zien dat Nederlandse ploegen het de toppers af en toe toch lastig kunnen maken ook al zijn we minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |