Man man manquote:
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Waarom Zweden en Denemarken? Vanwege de blonde vrouwen?
Ik roep het al weken: De term "vluchteling" is misleidend. Het zijn "illegalen", of als je het wat vriendelijker wilt brengen "asielzoekers". De media gebruikt consequent het woord "vluchtelingen" voor deze stenengooiers en mensen die menen dat ze toegang tot het land van hun voorkeur kunnen opeisen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weg met de politiek correcte termen
Dit zijn parasieten van de ergste soort
Wat lul je nou? Hij zegt dat hij naar Zweden wil omdat hij z'n gezin dan sneller over kan laten komen. Lijkt mij een legitieme reden.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Economische migranten/Gelukzoekers dus
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Hij zegt dat hij naar Zweden wil omdat hij z'n gezin dan sneller over kan laten komen. Lijkt mij een legitieme reden.
Ja, kan ook in Denemarken, maar daar krijgt hij minder geldquote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Hij zegt dat hij naar Zweden wil omdat hij z'n gezin dan sneller over kan laten komen. Lijkt mij een legitieme reden.
Na 41 jaar wrede dictatuur onder de Assads, in Sowjetkamp in Koude Oorlog en dan 4 jaar burgeroorlog? Straks ga je fact free nog beweren dat ze gemiddeld beter zijn opgeleid dan NL'ers, waar inmiddels behalve nazaten allochtonen, iedereen HBO-opleiding heeft. (Weliswaar vrijwel altijd pretstudie, maar dat maakt niet uit).quote:Op woensdag 16 september 2015 19:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Syrië en Irak zijn/waren dan ook gemiddeld ontwikkelde landen, geen derde-wereld.
Wow..en in Nederland zingen groepjes mensen nog steeds voor dit tuig "Je bent welkom, welkom in mijn land".quote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is treurige om te zijn dat deze hooggeleiden model burgers worden tegengehouden bij de grens. Deze parels hebben we absoluut nodig om de vergrijzing op te vangen.
Nee, daar duurt het veel langer, zegt hij in dat filmpje.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, kan ook in Denemarken, maar daar krijgt hij minder geld
Ja ik heb gekeken, maar al duurt het een paar maanden langer, je bent toch veilig in Denemarkenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, daar duurt het veel langer, zegt hij in dat filmpje.
Heb je het wel bekeken?
Nee, niet na 4 jaar burgeroorlog. Maar ga nou ook weer niet doen alsof het in Syrië altijd een grote ellende is geweest en de mensen daar 5 jaar geleden in plaggenhutten woonden en in koeienhuiden rondliepen en elkaar met mammoetbotten de hersens in sloegen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Na 41 jaar wrede dictatuur onder de Assads, in Sowjetkamp in Koude Oorlog en dan 4 jaar burgeroorlog? Straks ga je fact free nog beweren dat ze gemiddeld beter zijn opgeleid dan NL'ers, waar inmiddels behalve nazaten allochtonen, iedereen HBO-opleiding heeft. (Weliswaar vrijwel altijd pretstudie, maar dat maakt niet uit).
In zo'n kamp in Turkije of Libanon heb je 0,0 toekomstperspectief. Nee, ik snap die gasten wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
Het kan nog veel sneller: Gewoon in de regio blijven, waar het gezin al is.
Mammoetbottenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, niet na 4 jaar burgeroorlog. Maar ga nou ook weer niet doen alsof het in Syrië altijd een grote ellende is geweest en de mensen daar 5 jaar geleden in plaggenhutten woonden en in koeienhuiden rondliepen en elkaar met mammoetbotten de hersens in sloegen.
quote:Sweden: 5% Muslim pop. commit nearly 77.6% of all rape crimes in Sweden
Daar had ze blijkbaar om gevraagd.quote:involving a 13 year old girl from Motala who was said to have been subjected to a group rape by four men. (Note: These four men were Kurdish Muslims, who raped the girl for hours and even took photos of doing so).
Maar hij heeft het helemaal niet over geld. Waarom roep je hier dan dat dat wel zo is?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja ik heb gekeken, maar al duurt het een paar maanden langer, je bent toch veilig in Denemarken
De mensen hier zouden gewoon in zo'n kamp blijven zitten en kijken hoe hun leven aan hun voor bij gaat. Want hé ze zijn toch veilig.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In zo'n kamp in Turkije of Libanon heb je 0,0 toekomstperspectief. Nee, ik snap die gasten wel.
Ik ook, maar we moeten het niet toestaan. Er zijn miljarden mensen in de wereld met 0,0 toekomstperspectief. Die kunnen we niet helpen. Europa moet de grenzen hermatisch gaan sluiten.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In zo'n kamp in Turkije of Libanon heb je 0,0 toekomstperspectief. Nee, ik snap die gasten wel.
Wat doet huidskleur precies ertoe?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik heb echt zo'n medelijden met de echte ZwedenDat land bestaat over 40 jaar gewoon niet meer, althans niet als het Zweden met blonde meisjes (of überhaupt blanke mensen) zoals we dat nu kennen. Maar ja, alles voor progressie en diversiteit.
Zouden we nog ooit een Brussel-tribunaal zien zoals toentertijd in Nüremberg na de Tweede Wereldoorlog?
Jeetje, had dit argument echt niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Physsic het volgende:
In Zweden zijn ze welkom, want daar hebben ze nog genoeg autochtone vrouwen over die nog niet vaak genoeg verkracht zijn.
[Statistisch gezien elke vrouw minstens 1x in haar leven sinds vorige migranteninvasie, volgens sommige bronnen]
[..]
[ afbeelding ]
In een rechtszaak heeft de verkrachte vrouw vaak vette pech, want de rechter ordeelt dat die arme man er niks aan kan doen, wegen slecht verleden etc.
GEZELLIG HE.
WELKOM ALLEMAAL.
Hij zegt dat het vluchtelingensalaris wordt gehalveerd van 10.000 kronen naar 5000 kronenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij heeft het helemaal niet over geld. Waarom roep je hier dan dat dat wel zo is?
Rukker met zijn blonde meisjes ookquote:Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik heb echt zo'n medelijden met de echte ZwedenDat land bestaat over 40 jaar gewoon niet meer, althans niet als het Zweden met blonde meisjes (of überhaupt blanke mensen) zoals we dat nu kennen. Maar ja, alles voor progressie en diversiteit.
Zouden we nog ooit een Brussel-tribunaal zien zoals toentertijd in Nüremberg na de Tweede Wereldoorlog?
In Zweden gaat de bouwvakker die fluit naar een voorbijlopende vrouw toch gelijk al de bak in voor "verkrachting"?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Physsic het volgende:
In Zweden zijn ze welkom, want daar hebben ze nog genoeg autochtone vrouwen over die nog niet vaak genoeg verkracht zijn.
[Statistisch gezien elke vrouw minstens 1x in haar leven sinds vorige migranteninvasie, volgens sommige bronnen]
[..]
[ afbeelding ]
In een rechtszaak heeft de verkrachte vrouw vaak vette pech, want de rechter ordeelt dat die arme man er niks aan kan doen, wegen slecht verleden etc.
GEZELLIG HE.
WELKOM ALLEMAAL.
[..]
Daar had ze blijkbaar om gevraagd.
Ik heb het idee dat je je van de domme houdt. Het gaat om het Zweedse volk dat over een eeuw niet meer bestaat. En ja die zijn te herkennen aan hun huidskleur.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat doet huidskleur precies ertoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |