abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156149684
Niet Fokken met mij.
pi_156149697
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Waarom Zweden en Denemarken? Vanwege de blonde vrouwen?
Ik zou het niet weten.
Misschien hebben ze lijstjes gezien van beste landen in EU, staan Denemarken en Zweden bovenaan.
Alleen minderheidsregering in Denemarken heeft net de toelage voor vluchtelingen gehalveerd, weten ze wrs niet.
Is in NL hoger...
I´m back.
pi_156149742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Weg met de politiek correcte termen

Dit zijn parasieten van de ergste soort
Ik roep het al weken: De term "vluchteling" is misleidend. Het zijn "illegalen", of als je het wat vriendelijker wilt brengen "asielzoekers". De media gebruikt consequent het woord "vluchtelingen" voor deze stenengooiers en mensen die menen dat ze toegang tot het land van hun voorkeur kunnen opeisen.
pi_156149746
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Economische migranten/Gelukzoekers dus :r
Wat lul je nou? Hij zegt dat hij naar Zweden wil omdat hij z'n gezin dan sneller over kan laten komen. Lijkt mij een legitieme reden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156149768
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Hij zegt dat hij naar Zweden wil omdat hij z'n gezin dan sneller over kan laten komen. Lijkt mij een legitieme reden.
_O-
Het kan nog veel sneller: Gewoon in de regio blijven, waar het gezin al is.
pi_156149770
Het is treurige om te zijn dat deze hooggeleiden model burgers worden tegengehouden bij de grens. Deze parels hebben we absoluut nodig om de vergrijzing op te vangen.

pi_156149808
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, kan ook in Denemarken, maar daar krijgt hij minder geld
pi_156149810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Syrië en Irak zijn/waren dan ook gemiddeld ontwikkelde landen, geen derde-wereld.
Na 41 jaar wrede dictatuur onder de Assads, in Sowjetkamp in Koude Oorlog en dan 4 jaar burgeroorlog? Straks ga je fact free nog beweren dat ze gemiddeld beter zijn opgeleid dan NL'ers, waar inmiddels behalve nazaten allochtonen, iedereen HBO-opleiding heeft. (Weliswaar vrijwel altijd pretstudie, maar dat maakt niet uit).
I´m back.
pi_156149831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is treurige om te zijn dat deze hooggeleiden model burgers worden tegengehouden bij de grens. Deze parels hebben we absoluut nodig om de vergrijzing op te vangen.

Wow..en in Nederland zingen groepjes mensen nog steeds voor dit tuig "Je bent welkom, welkom in mijn land".
pi_156149837
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja, kan ook in Denemarken, maar daar krijgt hij minder geld
Nee, daar duurt het veel langer, zegt hij in dat filmpje.

Heb je het wel bekeken?
pi_156149897
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, daar duurt het veel langer, zegt hij in dat filmpje.

Heb je het wel bekeken?
Ja ik heb gekeken, maar al duurt het een paar maanden langer, je bent toch veilig in Denemarken
pi_156149900
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Na 41 jaar wrede dictatuur onder de Assads, in Sowjetkamp in Koude Oorlog en dan 4 jaar burgeroorlog? Straks ga je fact free nog beweren dat ze gemiddeld beter zijn opgeleid dan NL'ers, waar inmiddels behalve nazaten allochtonen, iedereen HBO-opleiding heeft. (Weliswaar vrijwel altijd pretstudie, maar dat maakt niet uit).
Nee, niet na 4 jaar burgeroorlog. Maar ga nou ook weer niet doen alsof het in Syrië altijd een grote ellende is geweest en de mensen daar 5 jaar geleden in plaggenhutten woonden en in koeienhuiden rondliepen en elkaar met mammoetbotten de hersens in sloegen.
pi_156149903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

_O-
Het kan nog veel sneller: Gewoon in de regio blijven, waar het gezin al is.
In zo'n kamp in Turkije of Libanon heb je 0,0 toekomstperspectief. Nee, ik snap die gasten wel.
pi_156149914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, niet na 4 jaar burgeroorlog. Maar ga nou ook weer niet doen alsof het in Syrië altijd een grote ellende is geweest en de mensen daar 5 jaar geleden in plaggenhutten woonden en in koeienhuiden rondliepen en elkaar met mammoetbotten de hersens in sloegen.
Mammoetbotten :D
pi_156149920
In Zweden zijn ze welkom, want daar hebben ze nog genoeg autochtone vrouwen over die nog niet vaak genoeg verkracht zijn.

[Statistisch gezien elke vrouw minstens 1x in haar leven sinds vorige migranteninvasie, volgens sommige bronnen]

quote:
Sweden: 5% Muslim pop. commit nearly 77.6% of all rape crimes in Sweden

In een rechtszaak heeft de verkrachte vrouw vaak vette pech, want de rechter ordeelt dat die arme man er niks aan kan doen, wegen slecht verleden etc.

GEZELLIG HE.
WELKOM ALLEMAAL.

quote:
involving a 13 year old girl from Motala who was said to have been subjected to a group rape by four men. (Note: These four men were Kurdish Muslims, who raped the girl for hours and even took photos of doing so).
Daar had ze blijkbaar om gevraagd.
pi_156149921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja ik heb gekeken, maar al duurt het een paar maanden langer, je bent toch veilig in Denemarken
Maar hij heeft het helemaal niet over geld. Waarom roep je hier dan dat dat wel zo is?
pi_156149937
Ik heb echt zo'n medelijden met de echte Zweden :( Dat land bestaat over 40 jaar gewoon niet meer, althans niet als het Zweden met blonde meisjes (of überhaupt blanke mensen) zoals we dat nu kennen. Maar ja, alles voor progressie en diversiteit.

Zouden we nog ooit een Brussel-tribunaal zien zoals toentertijd in Nüremberg na de Tweede Wereldoorlog?
pi_156149939
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In zo'n kamp in Turkije of Libanon heb je 0,0 toekomstperspectief. Nee, ik snap die gasten wel.
De mensen hier zouden gewoon in zo'n kamp blijven zitten en kijken hoe hun leven aan hun voor bij gaat. Want hé ze zijn toch veilig.
pi_156149945
quote:

[..]

Ik ook, maar we moeten het niet toestaan. Er zijn miljarden mensen in de wereld met 0,0 toekomstperspectief. Die kunnen we niet helpen. Europa moet de grenzen hermatisch gaan sluiten.

Van de andere kant: Als je écht voor je leven vlucht, dan ben je dankbaar voor élke veilige plek. Zelfs zonder toekomstperspectief. Maar dankbaarheid daar ontbreekt het nogal eens aan bij dat volk. Ze menen overal recht op te hebben.
pi_156149955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik heb echt zo'n medelijden met de echte Zweden :( Dat land bestaat over 40 jaar gewoon niet meer, althans niet als het Zweden met blonde meisjes (of überhaupt blanke mensen) zoals we dat nu kennen. Maar ja, alles voor progressie en diversiteit.

Zouden we nog ooit een Brussel-tribunaal zien zoals toentertijd in Nüremberg na de Tweede Wereldoorlog?
Wat doet huidskleur precies ertoe? :?
pi_156149956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Physsic het volgende:
In Zweden zijn ze welkom, want daar hebben ze nog genoeg autochtone vrouwen over die nog niet vaak genoeg verkracht zijn.

[Statistisch gezien elke vrouw minstens 1x in haar leven sinds vorige migranteninvasie, volgens sommige bronnen]

[..]

[ afbeelding ]

In een rechtszaak heeft de verkrachte vrouw vaak vette pech, want de rechter ordeelt dat die arme man er niks aan kan doen, wegen slecht verleden etc.

GEZELLIG HE.
WELKOM ALLEMAAL.
Jeetje, had dit argument echt niet van jou verwacht.
pi_156149973
quote:

[..]

Maar hij heeft het helemaal niet over geld. Waarom roep je hier dan dat dat wel zo is?
Hij zegt dat het vluchtelingensalaris wordt gehalveerd van 10.000 kronen naar 5000 kronen
Kijk jij dat filmpje eerst maar eens voor je iets zegt :N

Ik zal je helpen, kijk vanaf 0.30
pi_156150004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef SuicideErrorist het volgende:

Rukker met zijn blonde meisjes ook :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156150010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

GEZELLIG HE.
WELKOM ALLEMAAL.

[..]

Daar had ze blijkbaar om gevraagd.
In Zweden gaat de bouwvakker die fluit naar een voorbijlopende vrouw toch gelijk al de bak in voor "verkrachting"?
pi_156150013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat doet huidskleur precies ertoe? :?
Ik heb het idee dat je je van de domme houdt. Het gaat om het Zweedse volk dat over een eeuw niet meer bestaat. En ja die zijn te herkennen aan hun huidskleur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')