Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 20 september 2015 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met hun bazentenue.
Dat is wel een kleine tegenvaller.quote:Op zondag 20 september 2015 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[ afbeelding ]
Ik zou dat shirt best graag willen hebben.quote:Op zondag 20 september 2015 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Jelly Belly is toch wel, op Vino4ever na, de mooiste naam van een ploeg.
Dan blijft er minder geld over voor UCI en de bobo's....quote:Op zondag 20 september 2015 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moeten ze dus zelf hun verblijfkosten betalen.Je zou verwachten dat de organisatie dit regelt.
5 jaar terug zou dit niet gebeuren bij de Belgquote:Op zondag 20 september 2015 19:59 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, ik schakel net in, gaan ze naar het Journaal.
Voor de sponsor, lijkt me dan.quote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
De WT ploegen zijn het verplicht maar waarom zou je hier als Topsport Vlaanderen aan de start gaan staan? Duur grapje en toch geen kans op succes.
Snap ik ook niet. Roompot heeft bijvoorbeeld bedankt voor de eer.quote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
De WT ploegen zijn het verplicht maar waarom zou je hier als Topsport Vlaanderen aan de start gaan staan? Duur grapje en toch geen kans op succes.
Toen hadden ze nog 2 zenders, nu 3 .quote:Op zondag 20 september 2015 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
5 jaar terug zou dit niet gebeuren bij de Belg
En op dat 3e net wordt nu niks uitgezonden.quote:Op zondag 20 september 2015 20:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog 2 zenders, nu 3 .
Voor de eer, als beste pct.quote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Daarom... journaals zijn altijd heilig geweest voor de Vlamingen, daar schuiven ze nooit mee.quote:Op zondag 20 september 2015 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En op dat 3e net wordt nu niks uitgezonden.
twitter:Stefclement twitterde op zondag 20-09-2015 om 20:14:43Hit a hole in the road after 2km into the TTT, backwheel exploded. Following my boys in the car now, worst feeling since long reageer retweet
Vooral Amerikaans ploegen, vino 4-ever en topsport Vlaanderen.quote:Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat neemt qua ploegen deel (buiten de 17 world tour teams)
Van elke continent de beste procontinentale ploeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |