Rich though...quote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Ff zonder dollen hoor:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er toch al. De Duitse straf aan Griekenland voor leugens. Je wordt geschonken aan het kalifaat.
Hongarije, Slovenie nieuwe grens met kalifaat.
Dit was indirect wel het gevolg van het inhumane optreden van Hongarije, vergeet dat niet te vermelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja.
(hopelijk van het huisje afgedonderd)
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Ff zonder dollen hoor:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er toch al. De Duitse straf aan Griekenland voor leugens. Je wordt geschonken aan het kalifaat.
Hongarije, Slovenie nieuwe grens met kalifaat.
1) Ik denk dat het nog heel lang gaat duren. En waarschijnlijk nog verder verergert.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vragen niet? Omdat je dan je vooroordelen een beetje moet bijstellen en daar geen zin in hebt?
Ik was ook sarcastisch. Opbokken met dit geteisemquote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Syrië heeft ze harder nodig.
alleen beelden van kindertjes die traangas in hun ogen kregen, omdat de ouders te dom zijn om bij het hek te blijven staanquote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd of we deze beelden op het Journaal gaan zien.
Met 'n dikke bobbelquote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.
Zoiets, geen idee wat die doetquote:
Zie de site van overon, zijn wel meer mensen gewend. Beter dan die laffe hollandsche journalistenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Die gekke Spanjaarden blijven ook gewoon maar staan met hun busje he
Ze zijn allemaal hoger opgeleid dan de NL'ers hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Opbokken met dit geteisem
Cool. Zie ik Koos niet zo gauw doen. (Sorry, koos).quote:Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Die gekke Spanjaarden blijven ook gewoon maar staan met hun busje he
Dan heb ik eerlijk gezegd liever een Syrier in m'n land die wél ambitie heeft.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
1) Ik denk dat het nog heel lang gaat duren. En waarschijnlijk nog verder verergert.
2) In ieder geval zat ik liever veilig in een tentenkamp in een willekeurig veilig land dan in een land dat platgebombardeerd werd. Dan vraag ik daar asiel aan en zie ik wel wanneer er een plek voor mij komt. Ik verwacht niet dat er meteen geld, een baan en een eigen huis voor mij klaarstaat in het door mij gewenste land.
Meen je, en hoe liep dat af dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Starm het volgende:
Op de website van de NOS staan al weer zielige beelden van kinderen bij het artikel over deze 'rellen'
Duitsland belt boos op naar Hongarije en stuurt een trein om de arme vluchtelingen op te halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |