Psst ... in Nederland wonen ook mensen met een andere huidskleurquote:Op woensdag 16 september 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo zwart waren in Syrie.
Zo leer je nog eens wat.
Bovendien als je er sociaaleconomische standpunten bij betrekt ligt dat weer heel anders. Dan is FOK! redelijk links, op wat zeurkousen in POL na.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er is een klein clubje dat vooral heel hard schreeuwt en plaatjes grijs draait. De groep die het meeste lawaai maakt is niet automatisch ook in de meerderheid.
Same ol'.quote:
Nu onderschat je mannen wel hoor, m.i. Mannen zijn niet automatisch allemaal rellende hersenlozen zodra ze in een grote groep op straat bij elkaar worden gezet.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.
Zie Feyenoorders in Rome (trouwens ook gewoon in Nederland).
Het lijkt écht een beetje op The Walking Dead he, met hun Walkersquote:Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Confetti het volgende:
Hongarije bezwijkt. Verdomme. De horde komt nu naar Nederland.
Ik bedoelde ook -vooral- bij mannen,quote:Op woensdag 16 september 2015 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu onderschat je mannen wel hoor, m.i. Mannen zijn niet automatisch allemaal rellende hersenlozen zodra ze in een grote groep op straat bij elkaar worden gezet.
Denk dat dat eerder een probleem is van grote groepen mensen dan van mannen in general. En ook dan ligt het er maar net aan wat voor groep mannen je bij elkaar zet. Ik denk wel dat er bij wijze van/in het algemeen een verschil in gedrag is tussen een grote groep mannelijke vluchtelingen of voetbalhooligans op een kluitje of tussen een grote groep hoogopgeleide mannen strak in pak (behalve in de politiek![]()
).
Leuk spel ja, alleen Madagaskar is zo vervelendquote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandemic
Ben je een virus en moet je zo snel mogelijk de wereld besmetten. Gaan ook grenzen dicht en zo. Precies dit, alleen nu is de islam het virus dan
http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |