Ga ik doen, ik volgde het toch al wel aangezien hij mijn interesse wel gewekt heeft, ik vermoed dat dit alles nu gebeurt om de val van de euro te maskeren, de elite probeert zo de dans te ontspringen voor een failliet Europa!quote:Op woensdag 16 september 2015 17:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Moet je de uitspraak van de rechter lezen.
Daar staan wel wat kleine dingetjes over zijn motivatie in (citaten).
Veiligheid zoeken? Ze lopen vanaf daken stenen te gooien naar de Hongaarse politiequote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Het enige wat mensen hebben moeten doen die hier geboren zijn is hier geboren worden om een goede kans te maken op een mooie toekomst.
Dat mensen zelf het geluk gehad hebben om of uit een goed milieu te komen of goede scholing te genieten is natuurlijk geen excuus om zo negatief te reageren op asielzoekers die veiligheid zoeken. Deze mensen krijgen het inde toekomst inderdaad beter dan zij. Al is het alleen maar omdat ze hoger geschoolde doorzetters zijn.
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me af.
Er liepen 6 Servische agenten met in het midden een niet-agent, dus dacht, misschien is dit een milde vorm van oppakken? De cameraman volgde ze ook helemaal en meteen een hele stroom migranten gingen er achteraan.
Dit heeft niet echt veel nut hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Het enige wat mensen hebben moeten doen die hier geboren zijn is hier geboren worden om een goede kans te maken op een mooie toekomst.
Dat mensen zelf het geluk gehad hebben om of uit een goed milieu te komen of goede scholing te genieten is natuurlijk geen excuus om zo negatief te reageren op asielzoekers die veiligheid zoeken. Deze mensen krijgen het inde toekomst inderdaad beter dan zij. Al is het alleen maar omdat ze hoger geschoolde doorzetters zijn.
Naar de alternatieve route via Kroatië sturen. Terugsturen is helaas geen optie vanwege de EU en dergelijke.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wat wil je met de mensen doen die er al zijn?
Dat wordt dan 30 dagen trammelant, tenzij ze zo wijs zijn om Kroatië in te gaan, daar staan de politie-agenten te wijzen waar ze naar toe moeten voor Dld.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
Oke prima. Als iemand ze dat dan ook gaat vertellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Naar de alternatieve route via Kroatië sturen. Terugsturen is helaas geen optie vanwege de EU en dergelijke.
ok.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een chaos die men gisteren al had kunnen zien aankomen.
Het zijn er gewoon veel te veel.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Deze reactie is menselijk. Beetje raar om dit gedrag alleen toe te wijzen aan asielzoekers, moslims of immigranten.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:18 schreef Igen het volgende:
[..]
ok.
Ik zit nu wel even naar de stream te kijken. Wel echt alleen maar mannen hè. Maar toch heel verschillende types, dat zie je zo. Het zou juist verbazingwekkend zijn als er géén relschoppers met een kort lontje tussen zouden zitten. Maar dat kun je niet generaliseren, denk ik.
Maar ja, je kan ook niet op eerste indrukken gaan selecteren wie een status als asielzoeker/vluchteling toegewezen krijgt.
Ik heb geen greintje respect voor die rellers als vandaag, wat mij betreft kunnen die lekker oprotten terug de woestijn in.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Fok! is altijd erg rechts geweest. Op een paar opvallende types na.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe het grootste gedeelte van FOK! redelijk rechts denkt. Dat was een tijdje geleden toch wel anders. Niets mis mee natuurlijk.
De rest staat nu op het station knuffels uit te delen, of is de laptop inmiddels al kwijt door de in huis genomen asielzoeker.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe het grootste gedeelte van FOK! redelijk rechts denkt. Dat was een tijdje geleden toch wel anders. Niets mis mee natuurlijk.
De grens was sowieso al gesloten voor migranten sinds gisteren. Ook al zouden de Hongaren het hek wagenwijd openzetten, dan komen ze nog niet ver.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
Links denken is een psychische aandoeningquote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Links denken is een psychische aandoening
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De rest staat nu op het station knuffels uit te delen, of is de laptop inmiddels al kwijt door de in huis genomen asielzoeker.
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou ik blijf gewoon links hoor, alleen heb ik hier zeer grote bedenkingen bij, en ik weet niet of dat per definitie rechts is...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Wat is rechts denken dan wel niet? Een psychische stoornis?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dank U.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |