SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via de webappquote:Op woensdag 16 september 2015 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kunnen jullie al packs openen?
Daar kom ik niet in. Of ik snap niet goed hoe. o.a in speel op PC.quote:
Niet gewoon 600 euro aan EA Points uitgevenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heb wel moeite met handelen atm, maar met 2K aan het begin kan je ook weinig...
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet gewoon 600 euro aan EA Points uitgeven![]()
Je gaat toch niet de moeite nemen om te handelen man. Zodra het spel uit is kun je beter gewoon paar honderd euro aan punten kopen.quote:
Dat ga ik ook doen. Vervolgens seasons spelen met die coin unlocks en dan heb je binnen no time 200kquote:Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb mijn starters team al op de lb na. Gewoon de basis 11 van Ajax. Ik weiger alleen om 4k voor Dijks te betalen dus wacht ff met hem kopen. Nu rustig sparen voor wat serie a spelers.
Eerst 1x Draftmode spelen. Kan je 1x gratis doen. Kan je ook weer coins of packs voor krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Vervolgens seasons spelen met die coin unlocks en dan heb je binnen no time 200k
Goede tip dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerst 1x Draftmode spelen. Kan je 1x gratis doen. Kan je ook weer coins of packs voor krijgen.
Dan krijg jij wel veel coins per wedstrijd gemiddeld... (3,3k)quote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede tip dat wist ik niet.
Traden op de webapp voor de game uitkomt is gewoon zonde van je tijd als je er bijzonder veel tijd en moeite in steekt bereik je de 50k die heb je ook met 15 potjes bij elkaar gespeeld.
Wedstrijd bonus van 1000 heb je een hele hoop dan nog je coins na de wedstrijd en je seizoen beloningen. Vooruit zeg 20 wedstrijden spelen ipv 15quote:Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan krijg jij wel veel coins per wedstrijd gemiddeld... (3,3k)
Zelfs met de 'bonus' van 15 wedstrijden lang + 200 ofzo lukt dat nog niet...
zuinig zijn? Wat moet je moet 10+ accounts?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Confetti het volgende:
EA heeft een limiet ingesteld op het aantal FUT clubs die je kunt creëren. Maximaal 10 per console.
Dat wordt zuinig zijn op accounts.
Uhm........quote:Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zuinig zijn? Wat moet je moet 10+ accounts?
ja? Als je niks raars doet heb je niet 10+ accounts nodig. Dus prima dat ze het instellen.quote:
even een glitch vinden waar je maar 1 account voor nodig hebt dusquote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Confetti het volgende:
EA heeft een limiet ingesteld op het aantal FUT clubs die je kunt creëren. Maximaal 10 per console.
Dat wordt zuinig zijn op accounts.
quote:Sorry, there was an error logging into the FUT Web Application. We were not able to verify your FUT 16 data. Please wait a while and try again by refreshing your browser. For help, please go to EA Answers HQ.
quote:
Lavezzi al in een pack?quote:
Iemand die dit weet?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Fuszy het volgende:
Iemand anders problemen met het inloggen op de webapp? Ik kom wel voorbij het inloggen, maar daarna moet ik mijn clubnaam + PS3 of PS4 kiezen en daarna krijg ik een foutmelding. Komt het omdat ik Fifa 15 nooit heb gehad of hebben meer mensen daar last van.
Dit is de melding:
[..]
Mehquote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef realbase het volgende:
heb maar even een team proberen samen te stellen uit de packs die ik kreeg..
niet heel slecht zonder iets te kopen ?
[ afbeelding ]
Is niet zo raar toch? Discard zijn ze rond de 300-350.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:55 schreef DuTank het volgende:
Ben ik nou gek of is de minimumprijs van een non-rare gold 350?
Maar oppikken voor 300 of minder kan niet meer. Het minimum om te listen is 350. Goede zaak, want dan kunnen er geen coins gefarmed worden door discardspelers voor 300 op te pikken en dan met 12 coins winst te verkopen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is niet zo raar toch? Discard zijn ze rond de 300-350.
Klopt, ze hebben wel veel positieve dingen gedaan om bots/coinsellers tegen te gaan. Hopelijk werkt het.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar oppikken voor 300 of minder kan niet meer. Het minimum om te listen is 350. Goede zaak, want dan kunnen er geen coins gefarmed worden door discardspelers voor 300 op te pikken en dan met 12 coins winst te verkopen.
Klinkt heel weinig, maar als je een bot 24/7 daarop hebt lopen dan kun je flink wat binnenharken.
Zijn dat dan geen untradeble packs?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
Een tip voor straks: koop geen packs met je FIFA points maar gebruik ze voor FUT draft. 300 FP is 2 packs van 7,5k.
Maar met FUT draft kun je daar makkelijk 25k packs of beter mee verdienen.
Nope, tradeable. Iemand die al een tijdje speelt:quote:Op donderdag 17 september 2015 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn dat dan geen untradeble packs?
Dat is wel nicequote:Op donderdag 17 september 2015 10:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nope, tradeable. Iemand die al een tijdje speelt:
Offline world class - 25k all player 3 rares pack, 15k Jumbo pack.
Online prize 4 - 7.5k pack, 50k pack.
Online prize 2 (4 times) - 25k all player 3 rares pack, 15k jumbo EVERY time.
Online prize 3 - 2x 25k all player 3 rares packs.
Online prize 1 - 2x 5k gold packs, 1 silver 3.75k pack.
Moet je wel even aan die tokens komenquote:
toch nog points kopen dusquote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet je wel even aan die tokens komen![]()
@Realbase, dit is wel een baasje om in de gaten te houden
http://wefut.com/player/16/5437/javier-aquino
Nu heb ik wel eens foto's van jou gezien.... dus ik beschouw deze uitspraak maar als een foutje.quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu heb ik wel eens foto's van jou gezien.... dus ik beschouw deze uitspraak maar als een foutje.
Ik had je nog gewaarschuwd, heb het zelfde namelijk gedaan..quote:Op donderdag 17 september 2015 08:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb mijn token gebruikt offline, zag bij online en offline 1 token staan, ik dacht dat ze los van elkaar waren. Achja, wel weer coins.
Ga naar transfermarkt en kijk welke melding er staatquote:Op donderdag 17 september 2015 13:51 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo kan ik mijn spelers niet op de transfer lijst zetten.
godver ik moet eerst mijn xbox one binnen hebben dus.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ga naar transfermarkt en kijk welke melding er staat
kloptquote:Op donderdag 17 september 2015 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
godver ik moet eerst mijn xbox one binnen hebben dus.
Zou ik niet weten, lijkt me van wel (destijds deed ik dat ook van ps3 naar ps4)quote:
Ik gok het erop. Als ik alles verlies dan zij het zo. Zoveel goeds heb ik toch niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, lijkt me van wel (destijds deed ik dat ook van ps3 naar ps4)
100% zeker weet ik het niet
Dm picsquote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu heb ik wel eens foto's van jou gezien.... dus ik beschouw deze uitspraak maar als een foutje.
Ik ben hierquote:Op donderdag 17 september 2015 18:09 schreef BDIL het volgende:
Goede Middag dames
Weer aan dit kutspel beginnen. Kreeg wel David Luiz in mijn freepacks. Zijn de meeste nog steeds op dat wijzijnvoetbal forum ?
Alles goed Rijst ? Kan je fifa points al overzetten?quote:
Jametjou en weet ik niet. Ik kan tot nu toe alleen op de companion app. Tis wachten op volgende week.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alles goed Rijst ? Kan je fifa points al overzetten?
quote:
Kopen wat denk jij dan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef byah het volgende:
Hoe kunnen bepaalde YouTubers al 80000 fifa points hebben?
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef byah het volgende:
Al meer berichten hier over gehad, hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar..quote:
Piemels zuigenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef byah het volgende:
Godverdomme EAquote:
Lachwekkend gewoon. Ze hebben waarschijnlijk nu al miljoenen verdiend met FIFA16 (early acces+fifa points), terwijl het spel nog niet eens uit is. Geef die miljoenen dan gewoon uit aan fatsoenlijke servers, maar nee hoor.quote:
Zou ik ook niet doen als ik EA was, iedereen koopt het toch wel; $$$quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lachwekkend gewoon. Ze hebben waarschijnlijk nu al miljoenen verdiend met FIFA16 (early acces+fifa points), terwijl het spel nog niet eens uit is. Geef die miljoenen dan gewoon uit aan fatsoenlijke servers, maar nee hoor.
Ja, dat is het nadeel van de matige concurrentquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik EA was, iedereen koopt het toch wel; $$$
Je hebt het over de demo, of early acces?quote:Op vrijdag 18 september 2015 07:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Al een aantal dagen op de webapp bezig, leuk begin team opgebouwd. Ga ik gister spelen op de trial na 7 uur downloaden en ben ik alles kwijt. De webapp doet het ook niet meer![]()
Mensen hier ervaring mee?
Early accessquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:16 schreef byah het volgende:
[..]
Je hebt het over de demo, of early acces?
Spelers voor minder dan de laagste BIN oppikken en dan voor de laagste BIN erop zetten, maar wel zodanig dat je nog winst maakt. Dus een spelers van 2500 als laagst BIN voor 2200 kopen en dan voor 2500 (of 2600/2700) erop zetten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:18 schreef realbase het volgende:
iemand nog wat tips voor traden ? Ben sort van clueless atm..
Thanks
gewoon de 74 rated silvers een beetje in de gaten houden zijn er niet veel van, dus makkelijk profit op te pakken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:18 schreef realbase het volgende:
iemand nog wat tips voor traden ? Ben sort van clueless atm..
Thanks
SPOILER: Mijn team zonder een wedstrijd gespeeld te hebben of iets te handelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Tobi-wan op 18-09-2015 12:29:39 ]
mensen met early access mogen niet meer op de webapp. Was vorig jaar ook. Verder geen praktisch nut ofzo..denk dat ze het bij de IR department niet werkend kregen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 07:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Al een aantal dagen op de webapp bezig, leuk begin team opgebouwd. Ga ik gister spelen op de trial na 7 uur downloaden en ben ik alles kwijt. De webapp doet het ook niet meer![]()
Mensen hier ervaring mee?
Ik heb early access en kan gewoon in het spel en in de web app. Heb nog geen wedstrijd gespeeld, misschien ligt het daar aan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mensen met early access mogen niet meer op de webapp. Was vorig jaar ook. Verder geen praktisch nut ofzo..denk dat ze het bij de IR department niet werkend kregen.
Maar dat je team weg is..nice
Ja echt kansloosquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mensen met early access mogen niet meer op de webapp. Was vorig jaar ook. Verder geen praktisch nut ofzo..denk dat ze het bij de IR department niet werkend kregen.
had ik ook in mijn finale pot.. Nog bij de tulband support van ea lopen klagen... maar ze mogen geen draft tokens terug geven :<quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Al meer berichten hier over gehad, hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar..
Ik heb Early Access en heel wat potjes gespeeld. Kan nog gewoon op de web app. *Klopt af*quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb early access en kan gewoon in het spel en in de web app. Heb nog geen wedstrijd gespeeld, misschien ligt het daar aan.
Onzin. Al die streamers zitten ook gewoon in de web app en in het spel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook niet gunstig voor de FIFA serie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou PES fans,
Konami stopt er mee na PES 2016.
Des te meer reden om bij FIFA te blijven, voor mensen die twijfelden. Maar ga deze dan nog wel uit de budgetbak vissen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou PES fans,
Konami stopt er mee na PES 2016.
Concurrentie maakt producten juist goed inderdaad, hopenlijk gaat iemand anders verder met PES onder een andere naam oid.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook niet gunstig voor de FIFA serie.
lekker bezig ! Ik zit al op 300 coinsquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Op 2 accounts 2,5k dailygift, nice
Tik nu de 60k aan bijna
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?quote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:15 schreef Confetti het volgende:
EA heeft 100% de cardweights drastisch verlaagd. Echt iedereen krijgt kut packs. Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan om te compenseren voor al die extra geopende packs met FUT draft. Blijf weg van die packs. Het was vorig jaar al bijna niks maar dit jaar al helemaal.
Heb wat potjes gespeeld met early release. Het speelt wel echt heel, heel anders dan FUT 15. Zaken als LB+Y, ping-pong passing en andere ongein is hard aangepakt. Keepers ook een stuk beter.
Enig minpunt is de high pressure tactiek. Je hebt heel weinig tijd aan de bal, nog minder dan vorig jaar en omdat het passen ook een stuk lastiger is speelt het soms wat frustrerend. Maar zeker een verbetering
Cardweight is voor mijn gevoel sowieso altijd kut in het begin...quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:15 schreef Confetti het volgende:
EA heeft 100% de cardweights drastisch verlaagd. Echt iedereen krijgt kut packs. Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan om te compenseren voor al die extra geopende packs met FUT draft. Blijf weg van die packs. Het was vorig jaar al bijna niks maar dit jaar al helemaal.
Heb wat potjes gespeeld met early release. Het speelt wel echt heel, heel anders dan FUT 15. Zaken als LB+Y, ping-pong passing en andere ongein is hard aangepakt. Keepers ook een stuk beter.
Enig minpunt is de high pressure tactiek. Je hebt heel weinig tijd aan de bal, nog minder dan vorig jaar en omdat het passen ook een stuk lastiger is speelt het soms wat frustrerend. Maar zeker een verbetering
Mij valt het op dat automatische tackles bijna nooit meer voorkomen. Je moet echt zelf de standing tackle inzetten. Verder werkt verdedigen prima, er worden een stuk minder goals gescoord.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt goedVerdedigen ook een beetje oke? Niet bij voorbaat al kansloos zoals in 15 vaak het geval was
Vond dat wel meevallen vorig jaar maar dit jaar hebben ze er zeker weten mee gekloot. FUT draft is dus ook oplichterij. Die 15k krijg je zelden tot nooit terug.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cardweight is voor mijn gevoel sowieso altijd kut in het begin...
Omdat Konami dat bevestigd heeft gok ikquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Neem aan dat je weinig tot geen ervaring hebt met dit soort vraagstukken binnen een grote onderneming.
Niemand speelt het spel nu, dus is er nog geen behoefte aan contractenquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:21 schreef Jimbo het volgende:
Is er een reden waarom de contacten zo goedkoop zijn momenteel?
Gaan deze nog omhoog of blijven de gouden contacten 200 na release? Ik weet dat hier de vorige jaren een enorme run op was, maar is dat veranderd nu of ?
wat een poepelftalquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
also, mn beginsquad dit jaar. nu nog ff wat leuks op de bank krijgen en giogod
quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
also, mn beginsquad dit jaar. nu nog ff wat leuks op de bank krijgen en giogod
Zou wel kunnen ja. Zag een tweet voorbij komen van een streamer. Hij heeft 105k ana fp geopend en beste spelers boateng en hummels.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:15 schreef Confetti het volgende:
Dat is wel bizar inderdaad..quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja. Zag een tweet voorbij komen van een streamer. Hij heeft 105k ana fp geopend en beste spelers boateng en hummels.
Ik denk dat het gewoon random is hoeveel geluk je hebt. Ik zat dinsdag een Twitch-stream te kijken van iemand die 30k fp opende, hij had Neymar, Schweinsteiger, Vidal, en nog een paar 86/85 spelers. Je kunt gewoon niet verwachten dat als je maar heel veel packs opent, je automatisch hele goede spelers krijgt. Net als vorig jaar, en het jaar daarvoor enz.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja. Zag een tweet voorbij komen van een streamer. Hij heeft 105k ana fp geopend en beste spelers boateng en hummels.
Niemand ontkent dat er geluk bij komt kijken maar dat betekent niet dat EA de cardweights niet heeft aangepast. De odds zijn nu gewoon een stuk lager en je hebt dus nog meer geluk nodig dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon random is hoeveel geluk je hebt. Ik zat dinsdag een Twitch-stream te kijken van iemand die 30k fp opende, hij had Neymar, Schweinsteiger, Vidal, en nog een paar 86/85 spelers. Je kunt gewoon niet verwachten dat als je maar heel veel packs opent, je automatisch hele goede spelers krijgt. Net als vorig jaar, en het jaar daarvoor enz.
Holy shit, nice!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Dailygifts zijn vandaag wel shit lijkt het
[ afbeelding ]
Hopelijk haal ik de 100k voor de release, al gaat traden laatste tijd wat lastiger
jezus.. heb 50 coinsquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Al is dat natuurlijk niks vergeleken met deze gasten op de PS4 (transferprofit):
[ afbeelding ]
Is wel Xbox dus zit iets van 20k aan munten bij die ik in Early Acces bij elkaar had gespeeld. Daarna ging het traden wel erg lekker moet ik zeggen. Vooral Depay is heerlijke handelswaar.quote:
lijkt me nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:34 schreef Fokker101 het volgende:
Hebben mensen hier FIFA 16 al? (PS4)
Oh, xboxquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is wel Xbox dus zit iets van 20k aan munten bij die ik in Early Acces bij elkaar had gespeeld. Daarna ging het traden wel erg lekker moet ik zeggen. Vooral Depay is heerlijke handelswaar.
jup, alleen kishna nog uit NL geloof ik met 5*quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Depay 4 star skill moves?
WAT DE FAK!
Botaka jonguh!quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:56 schreef realbase het volgende:
[..]
jup, alleen kishna nog uit NL geloof ik met 5*
Belachelijk Depay hoort echt wel 5 star te zijnquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:56 schreef realbase het volgende:
[..]
jup, alleen kishna nog uit NL geloof ik met 5*
Depay laat nooit 5* zien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Depay 4 star skill moves?
WAT DE FAK!
Serie A met Balo of Morata.quote:Op maandag 21 september 2015 01:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff echt geen idee waar ik moet beginnen met mijn team... Heb waarschijnlijk iets van 40k tot mijn beschikking.
Als een speler in het echt een schaar per wedstrijd doet dan heeft ie al snel 5* in FIFAquote:
Morata heeft inderdaad best leuke stats en Mandzukic ga ik sowieso nog een keer halen. Daar heb ik wel nog wat coins voor nodig.quote:Op maandag 21 september 2015 08:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Serie A met Balo of Morata.
mandzukic heeft ook zieke physical stats
quote:Op maandag 21 september 2015 14:15 schreef realbase het volgende:
2000 coins nu lol - gaat hard man !!! [sarcasme smiley]
250 en 500 coins in daily gift en 2 gold pakketjes waarvan spelers niet verkopen .quote:Op maandag 21 september 2015 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]. Ik heb echt nog niks gedaan en heb 7k.
quote:Op maandag 21 september 2015 14:52 schreef realbase het volgende:
[..]
Ok, ik ben al stil ...
maar u heft waarschijnlijk wel iets gekocht
staat voor rond de 23k .. dat bedoel ikquote:Op maandag 21 september 2015 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de hoop dat hij ging stijgen en hij is gelukkig nu al 10k meer waard.
Ziet er goed uit. Waarom geen strootman of Fer?quote:Op maandag 21 september 2015 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Morata heeft inderdaad best leuke stats en Mandzukic ga ik sowieso nog een keer halen. Daar heb ik wel nog wat coins voor nodig.
Ben eigenlijk automatisch weer 433(4) gaan spelen. Zie wel erg veel teams 352 spelen. Volgens mij is die formatie een beetje gehyped.
Heb nu 2 teampjes die bijna af zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had eerst Huntelaar in het eerste teampje maar het passen is volgens mij een stuk lastiger en wil daarom even RvP uitproberen aangezien hij best aardige passing stats heeft voor een spits.
Tweede teampje is een beetje smerig maar wilde graag iets met Danny en Nani. CB's en keepers kunnen nog veranderen maar deze zijn volgens mij wel prima. Vrees alleen niet dat ik het qua coins ga halen. Aan Nani en RvP ben ik al vrijwel al mijn coins kwijt, daar moet ik dus nog even wat op verzinnen.
kost zoiets nou ? (er staat -130.000)quote:Op maandag 21 september 2015 16:23 schreef bombmannl het volgende:
http://www.futhead.com/16/squads/1238764/
Volgens traditie weer een russianleague starterteam gemaakt. Hoop dat Witsel net zo goddelijk speelt als vorig jaar, tarasov en samba ook heerlijk om de hoge uittrappen mee op te vangen.
Verder lijkt shatov me wel een leuk spelertje. En eventueel ruil ik kokorin nog in voor wanderson (die traits).
#liefdagboek
EDIT: Eremenko mist alleen nog, wat een stats dit jaar.
er staat 7,400 / 130,000. Zijn gewoon de minimum en maximum wat het kan zijn door price rangesquote:Op maandag 21 september 2015 16:33 schreef realbase het volgende:
[..]
kost zoiets nou ? (er staat -130.000)
Ja, diequote:Op maandag 21 september 2015 14:40 schreef realbase het volgende:
[..]
250 en 500 coins in daily gift en 2 gold pakketjes waarvan spelers niet verkopen .
Ach ja - nog 3 daagjes en dan spelen..
17.150 coins (incl 2 subs)quote:Op maandag 21 september 2015 16:33 schreef realbase het volgende:
[..]
kost zoiets nou ? (er staat -130.000)
Ja dat weet ik ook niet. Heb Fer wel op de bank zitten. Clasie doet het wel aardig maar aan Blind heb je niet zoveel. Moet nog even kijken wie ik daar neer zet. Kan ook nog Nigel ergens neerzetten.quote:Op maandag 21 september 2015 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Waarom geen strootman of Fer?
lekker ! Kreeg een silver pakket. met 500 coins erin en een speler. eens zien of die verkoopt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:48 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk eens was goeds
hehe. 1 jaar en 44 weken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:27 schreef realbase het volgende:
lol, lekkere kop bij dit bericht..
"Hannover 96 weken zonder Benschop"
lekker lang
is Yilmaz wat ? stats zien er wel redelijk uitquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alleen nog maar bronzen en zilveren packs gehad als daily gifts![]()
Speelde met Nani in mijn 2e team, die deed het daar zo goed dat ik mijn eerste team heb omgebouwd om hem er in te zetten en kocht gelijk een soortgelijke RW (Quaresma). Laatste paar wedstrijden gaat het alleen een stuk minder. Er lijkt veel meer ruimte tussen mijn aanvallers en middenvelders, zou kunnen dat work ratio's daar iets mee te maken hebben.
Misschien moet ik ook maar op zoek naar een andere spits. RvP scoorde de eerste wedstrijden aan de lopende band maar nu lukt vrijwel niets meer.
Als iemand nog een leuke spits heeft voor minder dan 15k hoor ik het graag.
[ afbeelding ]
Hmmm die kan ik wel even uitproberen, minder technisch maar een stuk sterker dan RvP. Heb helaas nog maar een uurtje game timequote:Op dinsdag 22 september 2015 12:04 schreef realbase het volgende:
[..]
is Yilmaz wat ? stats zien er wel redelijk uit
http://www.futhead.com/16/players/488/burak-y%C4%B1lmaz/
alle 2.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:20 schreef Enchanter het volgende:
Kwam Fifa 16 nou vandaag uit of donderdag ?
Ah duidelijk , nog even wachten dusquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
alle 2.
Usa vandaag. Dus je kan hem al kopen met usa account
Rest van de wereld donderdag.
en weer Voorbijquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
zal ff dat ultimate team draft gaan streamen
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
sorry voor het hypen - bedoel donderdag ( zit al 4 weken thuis door een ongeluk - raak de dagen een beetje kwijt )quote:
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:45 schreef realbase het volgende:
[..]
sorry voor het hypen - bedoel donderdag ( zit al 4 weken thuis door een ongeluk - raak de dagen een beetje kwijt )
ik heb hem pre-ordered .. ga niet nu nog eens 60 USD betalen om hem dagje eerder te spelen..quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik twijfel nog, kan 'm nu oppikken uit de US store voor 60 dollar of gewoon wachten tot donderdag.
2 dagen eerderquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb hem pre-ordered .. ga niet nu nog eens 60 USD betalen om hem dagje eerder te spelen..
zorg dat je genoeg drinken/eten hebt om paar dagen los te gaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
2 dagen eerder
Ach ik wacht wel tot donderdag, kan ik me even focussen op school deze 2 dagen
Donderdag heb ik al zo rond 11:00 weekend dus genoeg speeltijdquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:56 schreef realbase het volgende:
[..]
zorg dat je genoeg drinken/eten hebt om paar dagen los te gaan
ik heb met mn gekke hoofd ingestemd om donderdag weer eens een dag op kantoor te komen..quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Donderdag heb ik al zo rond 11:00 weekend dus genoeg speeltijd
Bijna 100k:
[ afbeelding ]
stream nog wel maar nu ff moeite om team af te makenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:45 schreef realbase het volgende:
[..]
en weer Voorbij
tegenstander had wel mazzel met spelers zeg..
Met de gemiddelde snelheid van de psn servers de laatste tijd kan je als nog vandaag niet spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
Het is al klaar, ik speel het nu.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met de gemiddelde snelheid van de psn servers de laatste tijd kan je als nog vandaag niet spelen.
Dat valt weer mee. Die psn download snelheidquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het is al klaar, ik speel het nu.
Speel je ps4?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
nog steeds elk potje dat ik speel aan het verliezende echte maver ben ik gewoon
yupquote:
Bij online is het zo dat je een grotere prijs wint naarmate je meer wedstrijden wint. Ik won gisteren (online) de eerste twee en verloor de derde. Daarom kreeg ik een gold premium pack en een player pack (3 rares), al weet ik het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:20 schreef Swaytje het volgende:
Weet iemand of er een verschil in payout is met FUT draft wanneer je op een andere difficulty speelt?
Dus betaalt professional bijvoorbeeld minder uit dan wereldklasse met evenveel overwinningen? En hoe zit het met online vs offline?
quote:
4-1-2-1-2 ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is nu mijn teampje...
[ afbeelding ]
Speelt alleen helemaal kut dus wil eigenlijk alles veranderen. Misschien moet ik weer 4222 gaan proberen. Vind andere formatie kiezen altijd wel lastig...
Het ging bij jou inderdaad ook behoorlijk moeizaam. Had nog even meegekeken vanaf mijn oude (Dutchstoner) account.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
vind 433 tot nu toe ook nog helemaal niks
Misschien maar een keertje proberen. Ben altijd een beetje allergisch voor 41212 maar bij deze Fifa zou het best fijn kunnen zijn.quote:
Geen brandende puppies of familieleden verkrachten van EA medewerkers?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:22 schreef Pino0 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er momentum/scripting en handicap in Fifa zit?
Mocht de aarde ooit worden getroffen door een meteoriet, zou ik het best leuk vinden om die persoon die dat heeft uitgevonden eens even onder handen te nemen ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen brandende puppies of familieleden verkrachten van EA medewerkers?
Om de haters tevreden te houden. Anders gaan ze fifa straks nog goed vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:22 schreef Pino0 het volgende:
ik speel helemaal niets meer klaar in 15.. me net weten te handhaven in Div 5 :squote:Op dinsdag 22 september 2015 20:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Om de haters tevreden te houden. Anders gaan ze fifa straks nog goed vinden.
Onrealistisch kutspel dat voetbal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef realbase het volgende:
lol die Lewandowski... 5 goals in 10 mins
de hoeveelheid eigen goals die ik gemaakt heb de afgelopen week.. niet normal meer..quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onrealistisch kutspel dat voetbal.![]()
En voor m'n hartslag is het denk ik verstandiger om gewoon geen FUT meer te spelen, die scripting/whatever zorgt ervoor dat ik af en toe echt geïrriteerd achter dat scherm zit.
Lekker hoor, hier 1000cquote:Op woensdag 23 september 2015 07:49 schreef realbase het volgende:
w00t w00t een brons packet !!!!!!!
elk jaar weer een slecht excuusquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:22 schreef Pino0 het volgende:
Doe je het beter dan ik, verder dan 250 coins en rest bronzen gift packs ben ik nog niet gekomenquote:
omdat het een karbonkel spel isquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:22 schreef Pino0 het volgende:
Snelheid is nog steeds belangrijk net zoals IRL voetbal maar het is een stuk minder overpowered in ieder geval blind rennen en iedereen voorbij vliegen zit er niet meer in want de verdedigers houden je gewoon bij.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:42 schreef Jorwol het volgende:
Maar wat is de algehele tendens mensen? Pass is de nieuwe pace? Vriend zei dat Mertesacker Ronaldo bijhoudt? Of is dat dikke onzin?
Kijk dat klinkt positief, geen oneindige lb+y / l1+driehoek spam dus meerquote:Op woensdag 23 september 2015 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snelheid is nog steeds belangrijk net zoals IRL voetbal maar het is een stuk minder overpowered in ieder geval blind rennen en iedereen voorbij vliegen zit er niet meer in want de verdedigers houden je gewoon bij.
LB-Y werkt sowieso bijna niet meer tenzij je ze met Cesc of David Silva geeft.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt positief, geen oneindige lb+y / l1+driehoek spam dus meer
Hopelijk heb je nu wat meer skill nodig voor FIFA. Ja, voor het verdedigen had je altijd skills nodig, maar dat kwam vooral omdat er bij het aanvallen altijd wel een paar bullshit dingen in zitten die OP waren (FIFA13 pace + near post shots, FIFA14 pace+ voorzetjes, FIFA15 pace abuse + langs de keeper aflopen).quote:Op woensdag 23 september 2015 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
LB-Y werkt sowieso bijna niet meer tenzij je ze met Cesc of David Silva geeft.
niet gevonden om eerlijk te zijn, wel via de phone appquote:Op woensdag 23 september 2015 13:54 schreef Laser. het volgende:
Kan je op de pc via de web app ook een draft team maken?
heb er de coins niet eens voorquote:Op woensdag 23 september 2015 14:16 schreef Confetti het volgende:
Als je geld wil verdienen moet je nu flink wat Kagawa's gaan inslaan. Bedank me later maar. Ik kan er helaas niet van profiteren.
Vertrouw je blind en heb er met mijn beperkte budget gelijk een aantal ingeslagen. Komt er een IF aan of wat? Komt Fifa morgen uit in Japan?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:16 schreef Confetti het volgende:
Als je geld wil verdienen moet je nu flink wat Kagawa's gaan inslaan. Bedank me later maar. Ik kan er helaas niet van profiteren.
Hij krijgt inderdaad een IF.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vertrouw je blind en heb er met mijn beperkte budget gelijk een aantal ingeslagen. Komt er een IF aan of wat? Komt Fifa morgen uit in Japan?
Waarom durven ze geen Doumbia uit te geven? Wat is het voordeel voor EA om het niet te doen?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Zitten wel een paar leuke tussen. Opvallend dat EA voor Musa kiest, waarschijnlijk durven ze nog geen IF Doumbia uit te brengen. André André is nu wel leuk voor mijn team. Hopelijk niet te duur zodat de prijs later nog kan stijgen. Higuain, Bacca en Martial zijn wel interessante strikers.
joh.. ik hoop dat Bol.com me morgen wat brengtquote:Op woensdag 23 september 2015 16:35 schreef zerokil het volgende:
In alle GM's/MM's in Belgie zijn ze inmiddels om, Fifa 16 kan officieel gekocht worden.
Mede door deze bon:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef byah het volgende:
Nog geen 24uur gespeeld en ik ben dat tyfusspel alweer helemaal zat.
jbgsquote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef byah het volgende:
Nog geen 24uur gespeeld en ik ben dat tyfusspel alweer helemaal zat.
haha heb je een paar potjes verloren?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:33 schreef byah het volgende:
Ze moeten dat kankerspel gewoon pay2win maken
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:26 schreef Droopie het volgende:
Dit jaar heeft mijn beste maat ook een ps4 gekocht voor fifa16 en ga ik er dit seizoen een paar leuke weken mee tegemoet, rond december ben ik er meestal wel weer klaar mee, mede omdat ik pas 1 keer divisie 8 heb gehaald, en de rest tussen divisie 9 en 10 schipper. Uitlachen in spoiler graag.
Maar de 4gb staat al geïnstalleerd, de klok staat op 5,5 uur.
Heb er zin invooral de training vind ik erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
Thanks voor de tip. Prijs is nu al 70% gestegen. Gelijk verkopen of nog even wachten? Jammer dat ik er niet meer kon halen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:16 schreef Confetti het volgende:
Gelijk verkopenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Prijs is nu al 70% gestegen. Gelijk verkopen of nog even wachten? Jammer dat ik er niet meer kon halen.
Denk het ook... Alhoewel de markt morgen los barst en er maar een bepaald aantal Kagawa's zijn. De IF zal namelijk wel een prijskaartje hebben. Volgens mij is het namelijk best een populaire speler.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gelijk verkopenTenminste als we de afgelopen edities mogen geloven.
staat op ps3 nu 1 IF te koop voor start prijs 185k..quote:Op woensdag 23 september 2015 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk het ook... Alhoewel de markt morgen los barst en er maar een bepaald aantal Kagawa's zijn. De IF zal namelijk wel een prijskaartje hebben. Volgens mij is het namelijk best een populaire speler.
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef realbase het volgende:
whaaaaattt , zojuist een healing kaartje verkocht ! moet niet gekker worden
NIF gaan niet meer stijgen, alleen maar nog dalen tenzij transfers.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:20 schreef Droopie het volgende:
Beetje aan het verdiepen in FUT.
Grappig principe, dus bv. als je nu gustaffson van Feyenoord krijgt en je bewaart hem een tijdje en hij wordt een topspeler tzt. Dan kan je flink geld verdienen.
En aan de hand van je tactiek, kan je spelers op hun kwaliteiten inzetten.
Zitten er ook verschillende niveaus in wedstrijden onderling?
Dat is een beetje dom hequote:Op woensdag 23 september 2015 23:25 schreef zerokil het volgende:
Oke nu ben ik wel zwaar genaaid.
Mijn enige speler die iets waard is heb ik per ongeluk voor de standaard prijs erop gegooid kut webapp, waarom moeten zo nodig de prices automatisch resetten..
Je coins van daily gift gaan uitgeven aan kitsquote:Op donderdag 24 september 2015 08:33 schreef JeaH-M het volgende:
Ik aan daily dit al kunnen kopen (inclusief tennues van PSV). Vanmiddag eindelijk maar eens gaan spelen. FUT draft teampje met Ronaldo Griezman Neymar en Messi als voorhoede.
[ afbeelding ]
steekt vinger op !quote:Op donderdag 24 september 2015 10:01 schreef byah het volgende:
Hopelijk zijn er vanavond weer wat meer noobs online van mijn niveau
Zelf nog niet gespeeld. (vanavond pas) Maar hoor dat formaties met veel middenvelders goed zijn. Dus 352 4411 etcquote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef Lastpost het volgende:
Hier al wat meer bekend over goed functionerende formaties (weer 2 spitsen?) en het type spelers dat dit keer het best rendeert?
Als ik offline zo speel lijkt het op goede passers/schutters op het middenveld, een sterke snelle spits en gewoon weer snelheid op de flanken, correct?
Ik vond in de demo 451 (attacking) erg fijn spelen. Andere formaties met een druk bezet middenveld zullen ongetwijfeld ook prima spelen.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef Lastpost het volgende:
Hier al wat meer bekend over goed functionerende formaties (weer 2 spitsen?) en het type spelers dat dit keer het best rendeert?
Als ik offline zo speel lijkt het op goede passers/schutters op het middenveld, een sterke snelle spits en gewoon weer snelheid op de flanken, correct?
Ik ga denk ik ook gewoon beginnen met een NL/Eredivisie-team. Die spelers zijn over het algemeen voor heel goedkoop op te pikken. En na 7 wedstrijden gewoon discarden en een nieuwe kopenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:49 schreef Badr_Harry het volgende:
Vanavond dan eindelijk beginnen
Nog geen wedstrijd gespeeld maar toch dit als team kunnen samenstellen
https://www.easports.com/(...)l4z6z6nLWA5:FFA16PS4
Net als elk jaar Zabaleta. Misschien dit jaar waarschijnlijk beter dan ooit.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:53 schreef byah het volgende:
Wat zijn de beste BPL backs dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |