SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via de webappquote:Op woensdag 16 september 2015 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kunnen jullie al packs openen?
Daar kom ik niet in. Of ik snap niet goed hoe. o.a in speel op PC.quote:
Niet gewoon 600 euro aan EA Points uitgevenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heb wel moeite met handelen atm, maar met 2K aan het begin kan je ook weinig...
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet gewoon 600 euro aan EA Points uitgeven![]()
Je gaat toch niet de moeite nemen om te handelen man. Zodra het spel uit is kun je beter gewoon paar honderd euro aan punten kopen.quote:
Dat ga ik ook doen. Vervolgens seasons spelen met die coin unlocks en dan heb je binnen no time 200kquote:Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb mijn starters team al op de lb na. Gewoon de basis 11 van Ajax. Ik weiger alleen om 4k voor Dijks te betalen dus wacht ff met hem kopen. Nu rustig sparen voor wat serie a spelers.
Eerst 1x Draftmode spelen. Kan je 1x gratis doen. Kan je ook weer coins of packs voor krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Vervolgens seasons spelen met die coin unlocks en dan heb je binnen no time 200k
Goede tip dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerst 1x Draftmode spelen. Kan je 1x gratis doen. Kan je ook weer coins of packs voor krijgen.
Dan krijg jij wel veel coins per wedstrijd gemiddeld... (3,3k)quote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede tip dat wist ik niet.
Traden op de webapp voor de game uitkomt is gewoon zonde van je tijd als je er bijzonder veel tijd en moeite in steekt bereik je de 50k die heb je ook met 15 potjes bij elkaar gespeeld.
Wedstrijd bonus van 1000 heb je een hele hoop dan nog je coins na de wedstrijd en je seizoen beloningen. Vooruit zeg 20 wedstrijden spelen ipv 15quote:Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan krijg jij wel veel coins per wedstrijd gemiddeld... (3,3k)
Zelfs met de 'bonus' van 15 wedstrijden lang + 200 ofzo lukt dat nog niet...
zuinig zijn? Wat moet je moet 10+ accounts?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Confetti het volgende:
EA heeft een limiet ingesteld op het aantal FUT clubs die je kunt creëren. Maximaal 10 per console.
Dat wordt zuinig zijn op accounts.
Uhm........quote:Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zuinig zijn? Wat moet je moet 10+ accounts?
ja? Als je niks raars doet heb je niet 10+ accounts nodig. Dus prima dat ze het instellen.quote:
even een glitch vinden waar je maar 1 account voor nodig hebt dusquote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Confetti het volgende:
EA heeft een limiet ingesteld op het aantal FUT clubs die je kunt creëren. Maximaal 10 per console.
Dat wordt zuinig zijn op accounts.
quote:Sorry, there was an error logging into the FUT Web Application. We were not able to verify your FUT 16 data. Please wait a while and try again by refreshing your browser. For help, please go to EA Answers HQ.
quote:
Lavezzi al in een pack?quote:
Iemand die dit weet?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Fuszy het volgende:
Iemand anders problemen met het inloggen op de webapp? Ik kom wel voorbij het inloggen, maar daarna moet ik mijn clubnaam + PS3 of PS4 kiezen en daarna krijg ik een foutmelding. Komt het omdat ik Fifa 15 nooit heb gehad of hebben meer mensen daar last van.
Dit is de melding:
[..]
Mehquote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef realbase het volgende:
heb maar even een team proberen samen te stellen uit de packs die ik kreeg..
niet heel slecht zonder iets te kopen ?
[ afbeelding ]
Is niet zo raar toch? Discard zijn ze rond de 300-350.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:55 schreef DuTank het volgende:
Ben ik nou gek of is de minimumprijs van een non-rare gold 350?
Maar oppikken voor 300 of minder kan niet meer. Het minimum om te listen is 350. Goede zaak, want dan kunnen er geen coins gefarmed worden door discardspelers voor 300 op te pikken en dan met 12 coins winst te verkopen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is niet zo raar toch? Discard zijn ze rond de 300-350.
Klopt, ze hebben wel veel positieve dingen gedaan om bots/coinsellers tegen te gaan. Hopelijk werkt het.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar oppikken voor 300 of minder kan niet meer. Het minimum om te listen is 350. Goede zaak, want dan kunnen er geen coins gefarmed worden door discardspelers voor 300 op te pikken en dan met 12 coins winst te verkopen.
Klinkt heel weinig, maar als je een bot 24/7 daarop hebt lopen dan kun je flink wat binnenharken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |