SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via de webappquote:Op woensdag 16 september 2015 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kunnen jullie al packs openen?
Daar kom ik niet in. Of ik snap niet goed hoe. o.a in speel op PC.quote:
Niet gewoon 600 euro aan EA Points uitgevenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heb wel moeite met handelen atm, maar met 2K aan het begin kan je ook weinig...
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet gewoon 600 euro aan EA Points uitgeven![]()
Je gaat toch niet de moeite nemen om te handelen man. Zodra het spel uit is kun je beter gewoon paar honderd euro aan punten kopen.quote:
Dat ga ik ook doen. Vervolgens seasons spelen met die coin unlocks en dan heb je binnen no time 200kquote:Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb mijn starters team al op de lb na. Gewoon de basis 11 van Ajax. Ik weiger alleen om 4k voor Dijks te betalen dus wacht ff met hem kopen. Nu rustig sparen voor wat serie a spelers.
Eerst 1x Draftmode spelen. Kan je 1x gratis doen. Kan je ook weer coins of packs voor krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Vervolgens seasons spelen met die coin unlocks en dan heb je binnen no time 200k
Goede tip dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerst 1x Draftmode spelen. Kan je 1x gratis doen. Kan je ook weer coins of packs voor krijgen.
Dan krijg jij wel veel coins per wedstrijd gemiddeld... (3,3k)quote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede tip dat wist ik niet.
Traden op de webapp voor de game uitkomt is gewoon zonde van je tijd als je er bijzonder veel tijd en moeite in steekt bereik je de 50k die heb je ook met 15 potjes bij elkaar gespeeld.
Wedstrijd bonus van 1000 heb je een hele hoop dan nog je coins na de wedstrijd en je seizoen beloningen. Vooruit zeg 20 wedstrijden spelen ipv 15quote:Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan krijg jij wel veel coins per wedstrijd gemiddeld... (3,3k)
Zelfs met de 'bonus' van 15 wedstrijden lang + 200 ofzo lukt dat nog niet...
zuinig zijn? Wat moet je moet 10+ accounts?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Confetti het volgende:
EA heeft een limiet ingesteld op het aantal FUT clubs die je kunt creëren. Maximaal 10 per console.
Dat wordt zuinig zijn op accounts.
Uhm........quote:Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zuinig zijn? Wat moet je moet 10+ accounts?
ja? Als je niks raars doet heb je niet 10+ accounts nodig. Dus prima dat ze het instellen.quote:
even een glitch vinden waar je maar 1 account voor nodig hebt dusquote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Confetti het volgende:
EA heeft een limiet ingesteld op het aantal FUT clubs die je kunt creëren. Maximaal 10 per console.
Dat wordt zuinig zijn op accounts.
quote:Sorry, there was an error logging into the FUT Web Application. We were not able to verify your FUT 16 data. Please wait a while and try again by refreshing your browser. For help, please go to EA Answers HQ.
quote:
Lavezzi al in een pack?quote:
Iemand die dit weet?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Fuszy het volgende:
Iemand anders problemen met het inloggen op de webapp? Ik kom wel voorbij het inloggen, maar daarna moet ik mijn clubnaam + PS3 of PS4 kiezen en daarna krijg ik een foutmelding. Komt het omdat ik Fifa 15 nooit heb gehad of hebben meer mensen daar last van.
Dit is de melding:
[..]
Mehquote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef realbase het volgende:
heb maar even een team proberen samen te stellen uit de packs die ik kreeg..
niet heel slecht zonder iets te kopen ?
[ afbeelding ]
Is niet zo raar toch? Discard zijn ze rond de 300-350.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:55 schreef DuTank het volgende:
Ben ik nou gek of is de minimumprijs van een non-rare gold 350?
Maar oppikken voor 300 of minder kan niet meer. Het minimum om te listen is 350. Goede zaak, want dan kunnen er geen coins gefarmed worden door discardspelers voor 300 op te pikken en dan met 12 coins winst te verkopen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is niet zo raar toch? Discard zijn ze rond de 300-350.
Klopt, ze hebben wel veel positieve dingen gedaan om bots/coinsellers tegen te gaan. Hopelijk werkt het.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar oppikken voor 300 of minder kan niet meer. Het minimum om te listen is 350. Goede zaak, want dan kunnen er geen coins gefarmed worden door discardspelers voor 300 op te pikken en dan met 12 coins winst te verkopen.
Klinkt heel weinig, maar als je een bot 24/7 daarop hebt lopen dan kun je flink wat binnenharken.
Zijn dat dan geen untradeble packs?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:46 schreef Confetti het volgende:
Een tip voor straks: koop geen packs met je FIFA points maar gebruik ze voor FUT draft. 300 FP is 2 packs van 7,5k.
Maar met FUT draft kun je daar makkelijk 25k packs of beter mee verdienen.
Nope, tradeable. Iemand die al een tijdje speelt:quote:Op donderdag 17 september 2015 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn dat dan geen untradeble packs?
Dat is wel nicequote:Op donderdag 17 september 2015 10:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nope, tradeable. Iemand die al een tijdje speelt:
Offline world class - 25k all player 3 rares pack, 15k Jumbo pack.
Online prize 4 - 7.5k pack, 50k pack.
Online prize 2 (4 times) - 25k all player 3 rares pack, 15k jumbo EVERY time.
Online prize 3 - 2x 25k all player 3 rares packs.
Online prize 1 - 2x 5k gold packs, 1 silver 3.75k pack.
Moet je wel even aan die tokens komenquote:
toch nog points kopen dusquote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet je wel even aan die tokens komen![]()
@Realbase, dit is wel een baasje om in de gaten te houden
http://wefut.com/player/16/5437/javier-aquino
Nu heb ik wel eens foto's van jou gezien.... dus ik beschouw deze uitspraak maar als een foutje.quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu heb ik wel eens foto's van jou gezien.... dus ik beschouw deze uitspraak maar als een foutje.
Ik had je nog gewaarschuwd, heb het zelfde namelijk gedaan..quote:Op donderdag 17 september 2015 08:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb mijn token gebruikt offline, zag bij online en offline 1 token staan, ik dacht dat ze los van elkaar waren. Achja, wel weer coins.
Ga naar transfermarkt en kijk welke melding er staatquote:Op donderdag 17 september 2015 13:51 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo kan ik mijn spelers niet op de transfer lijst zetten.
godver ik moet eerst mijn xbox one binnen hebben dus.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ga naar transfermarkt en kijk welke melding er staat
kloptquote:Op donderdag 17 september 2015 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
godver ik moet eerst mijn xbox one binnen hebben dus.
Zou ik niet weten, lijkt me van wel (destijds deed ik dat ook van ps3 naar ps4)quote:
Ik gok het erop. Als ik alles verlies dan zij het zo. Zoveel goeds heb ik toch niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, lijkt me van wel (destijds deed ik dat ook van ps3 naar ps4)
100% zeker weet ik het niet
Dm picsquote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu heb ik wel eens foto's van jou gezien.... dus ik beschouw deze uitspraak maar als een foutje.
Ik ben hierquote:Op donderdag 17 september 2015 18:09 schreef BDIL het volgende:
Goede Middag dames
Weer aan dit kutspel beginnen. Kreeg wel David Luiz in mijn freepacks. Zijn de meeste nog steeds op dat wijzijnvoetbal forum ?
Alles goed Rijst ? Kan je fifa points al overzetten?quote:
Jametjou en weet ik niet. Ik kan tot nu toe alleen op de companion app. Tis wachten op volgende week.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alles goed Rijst ? Kan je fifa points al overzetten?
quote:
Kopen wat denk jij dan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef byah het volgende:
Hoe kunnen bepaalde YouTubers al 80000 fifa points hebben?
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef byah het volgende:
Al meer berichten hier over gehad, hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar..quote:
Piemels zuigenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef byah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |